Inhoud Storybook
- Hoofdstuk 4
4.1Prison start
4.2Prison 2
4.3Prison 3
+ Hoofdstuk 3
+ Hoofdstuk 2
+ Hoofdstuk 1
+ Hoofdstuk 0
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | COVERT OPS INC. | A PRISON ... AGAIN
Afronding en volgend avontuur!Afronding en volgend avontuur!Gespeeld bij/in Jacco op 27 nov 2024
(reacties)
De groep gaat naar de plaats waar de boot onder water verstopt is. Daar wordt met veel moeite de metalen boot leeggemaakt. Als deboot net leeg is gaat in de verte een alarm af. De groep neemt plaats en vaart naar de locatie van de Jolly Pelican.
 
Achter hen ziet de groep de baas van de gevangenis op een baas bij de plek staan waar de boot lag. Er wordt geroeid om verder weg te komen. De Jolly pelican haalt de groep aan boord. Ze worden naar beneden gestuurd om andere kleding aan te trekken, zo zijn ze minder herkenbaar.
Na 2 dagen komt de groep aan bij dhr Axebreaker. Ze geven de code aan dhr Axebreaker. Die gaat kijken of die werkt.
De groep moet 3 dagen wachten voor hij weer terugkomt. 
 
Bagus zorgt ervoor dat er een escaperoute is. Na 3 dagen komt Axebreaker terug.
De groep krijgt 3% van de inhoud van de kluis. 
2100 cp
1100 sp
100 gp
12 bloodstones 50 gp/st
2 potions of lightning resistance
 
Daarna gaat de groep naar de telegraafpost en meldt met codewoord Watermeloen dat de missie succesvol is afgerond.
Daarna kr
 
50.000 cp
Scroll det. secrets door
Scroll magic monster
Scroll daze monster
Potion CLW
Potion CMW
 
Heian loopt in de stad als hij opeens voelt dat zijn beltpouch gestolen wordt. Een klein straatkind rent er hard mee weg. In een vloeiende beweging pakt Heian een pijl en schiet het kind in de schouder. Dat rent door. Tradon sprint er achteraan en tackelt haar. De pijl zinkt dieper in de schouder en ze gaat knock-out. Tradon geeft haar een cure light wounds. Het kind springt op en rent hard weg. De pijl zit nog wel in haar schouder. De groep omstanders die al bijna de hooivorken pakten en moord schreeuwden kijken verbaasd toe en laten de groep gaan.
 
De groep gaat naar een plek waar ze kunnen luisteren naar de muziekdoos
"We have learned svirfnelin village Little Lockfort needs help.
svirfneblin Tixy Tockworth has set clockwork of automatens to attack the civilians. Tixy has disabled the failsave.
Mission: retreive security key to shut down the automations. The key is in a workshop.
Mission: stop Tixy to do more harm
Meet mayor of Little Lockfort in cave to talk about problem.
 
De groep weet nog dat Dhr Axebreaker naar de underdark is geweest. Daar vragen ze de weg naar de Underdark. Die wil dat eigenlijk niet vertellen omdat het een dwergengeheim is. Maar in een grote kist wil hij de groep wel naar de underdark brengen. Na een paar dagen laat hij de groep in de underdark uit de kist in Fort Axe breaker. Van daar is het 2 dagen lopen naar Little Lockfort.
Voor 2 GP wordt een globale kaart gekocht van de route naar Litte Lockfort.
 
De groep komt onderweg niets tegen. De routekaart blijkt goed te kloppen. Onderweg halen Shin en Bagus een continual flame uit de stenen langs de route. De route heeft verschillende lichtpunten van continual flames. (Nu dus 2 minder.)
 
De groep vindt de grot en vindt daar gnomes die schuilen voor de automations. De mayor bevestigt het verhaal.
de groep krijgt een knock spell om de poort van Little Lockfort te openen. Om naar buiten te gaan moeten ze 7x kloppen. Dan wordt de deur geopend.
 
Shin regelt een grote kist met deksel. Er zitten gaten in. Maar de kist is te zwaar om te dragen. De automations hebbben geen bekend zwakheden. De gnomes vertellen dat de automations een band hebben hun maker (Tixy). dat werkt op behoorlijkee afstand. Ze kunnen niet gesneaked worden. Ze zijn van metaal. Er zijn ook vliegende automations, dat zijn de observers.
 
Er wordt een kaart getoond. Er is een kabelbaan met om de 15' een emmer. Daarin kunnen 2 medium of 5 small creatures. De kabelbaan draait een minuut en staat dan een minuut stil.  Er zijn ca 20 automations actief. er zijn nog ca 8 vliegende automations. Aan de zuidwestkant van het dorp bij de cavemouth zijn ook beasties. Die zijn gevaarlijk. Meestal worden die op afstand gehouden door de automations, maar waarschijnlijk nu niet. (Gryx komen het meest voor.)
 
Sergeant Crackknuckle brengt de groep naar de poort. Hij loopt wat mank. hij geeft een teken en de 2 wizards openen met Knock de poort. Er komt een enorme hitte door de poort. Er zijn flitsen van electriciteit te zien. De sergeant wenst de groep succes en zegt dat ze 7x moeten kloppen als ze terugkomen.
 
 
 
 
 
 




KarakterSpelerXPInfo
Bagus Perilaku Vulridir Sr 4.000
Heian Naïlo (Nightbreeze) Sietze 4.000
Horza Jeff 4.000
Shin Obi Tuning 4.000
Tradon Tirgenock Johan 4.000
Plaats de muis boven het om detail informatie te zien.

Gepost door Tuning op 28 november 2024 om 17:36 uur.
Reacties van bezoekers
Wie zegt wat?
Alleen als je ingelogd bent kan je reacties achterlaten.
© 2003 pepijn
 
Fout spreekwoord
Goede wijn is nog geen bier
 
Agenda
Grou / St.Anne
 December 2024
MaDiWoDoVrZaZo
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
 
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
204x gespeeld
Way of the Wicked
136x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Opa's campaign
63x gespeeld
Kingmaker
61x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
 
Populaire lokaties
Jacco
6x gespeeld
St. Annaparochie Marc
6x gespeeld
Grou
4x gespeeld
online
1x gespeeld
Leeuwarden
1x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.