Inhoud Storybook
+ Hoofdstuk 4
- Hoofdstuk 3
  Geruchten
  Vuurwerk
3.1Aankomst in Saragost
3.2En weer weg
3.3Het landhuis
3.4Het landhuis deel 2
3.5Begane grond
3.61e verdieping
3.7De baas
3.8Varkensdorp
3.9Slaapplaats
3.10Het pakhuis
3.11De vijver
3.12Het 2e pakhuis
3.13Einde 2e pakhuis
3.14Saragost - the end?
3.15Op reis
+ Hoofdstuk 2
+ Hoofdstuk 1
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | THE DROW | SARAGOST
De Alchemist Saragost in het pakhuisDe Alchemist Saragost in het pakhuisGespeeld bij/in Wytgaard op 2 okt 2013
(reacties)

Na de vampierenjacht is er weer iets van rust. De groep gaat wat shoppen en bezoekt de tovenares die in het stadsbestuur zit. Samen met een nachtje slapen en veel info is het eerst zaak om te kijken waar die watervergiftiging vandaan komt.

Het eerste spoor lijkt richting een alchemist te gaan welke een gebouw in de buurt van de haven heeft als werkplaats. Deze alchemist is al even niet meer gezien en alles zit daar potdicht. Tijd om op onderzoek te gaan.
De stadswacht geeft aan geen tijd te hebben voor dit soort dingen en geeft de groep een mandaat om dit uit te zoeken. De helden dringen als snel door tot in het pakhuis.

Hier staan veel spullen opgestapelt en een 3-tal homunculi verwelkomen de groepsleden. Deze zijn echter snel uitgeschakeld en de alchemist is ook snel gevonden.

Het blijkt dat hij gedwongen is een explosief poeder te maken voor personen waarvan de groep aanneemt dat ze bij de invasiemacht horen. Tijd om dit kruitvat een halt toe te roepen. Een plan wordt gemaakt.
Zouden de belanghebbenden komen kijken wat er aan de hand is? (Aangezien de homunculi uitgeschakeld zijn is er iemand dood of heel boos....)



KarakterSpelerXPInfo
Agalim Sistemlor Lysidi Tuning 450
Jek the Unslain Jeff 450
Kalam Kodor Johan 450
Paman Plator Pake 450
Prasino Dasos Vulridir Sr 450
Plaats de muis boven het om detail informatie te zien.

Gepost door Tuning op 3 oktober 2013 om 13:32 uur.
Reacties van bezoekers (19 reacties)
Jek the UnslainJek the Unslain (Jeff)

A homunculus is shaped from a mixture of clay, ashes, mandrake root, spring water, and one pint of the creator’s own blood.

YUCK! Ik zou het maken uit KOEKJESDEEG!


Gepost op 3 oktober 2013 om 16:07.
JaccoJacco

die avatar!

 


Gepost op 3 oktober 2013 om 16:29.
PakePake

yay XP. :-)


Gepost op 3 oktober 2013 om 21:08.
PakePake

Ik ben benieuwd naar Pamans item, die hem compleet maakt. Zal wel weer niks voor hem zijn, maar voordeel voor anderen...


Gepost op 3 oktober 2013 om 21:08.
TuningTuning

Misschien een vliegenmepper?


Gepost op 3 oktober 2013 om 21:18.
JeffJeff

En masker zou iets voor anderen zijn ;-)


Gepost op 3 oktober 2013 om 22:24.
JaccoJacco

haha.. wie weet Eric :D

 


Gepost op 3 oktober 2013 om 22:37.
PakePake

misschien wel een rod of resurrection :-P


Gepost op 4 oktober 2013 om 9:08.
TuningTuning

ZO... die staat weer!


Gepost op 4 oktober 2013 om 9:27.
JohanJohan

We hebben een eiland of resurection. Maar dat is zo lastig meenemen. :-)


Gepost op 4 oktober 2013 om 11:45.
Wie zegt wat?
Alleen bij een actieve campagne kun je (indien ingelogd) reacties achterlaten.
© 2003 pepijn
 
Fout spreekwoord
De kater in de put vinden
 
Agenda
Er is geen speeldatum voor deze campagne
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
204x gespeeld
Way of the Wicked
136x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Opa's campaign
63x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
Kingmaker
52x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
 
Populaire lokaties
Wytgaard
26x gespeeld
Grou
13x gespeeld
nvt
2x gespeeld
St. Annaparochie
1x gespeeld
Leeuwarden
1x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.