Inhoud Storybook
+ Hoofdstuk 4
- Hoofdstuk 3
  Geruchten
  Vuurwerk
3.1Aankomst in Saragost
3.2En weer weg
3.3Het landhuis
3.4Het landhuis deel 2
3.5Begane grond
3.61e verdieping
3.7De baas
3.8Varkensdorp
3.9Slaapplaats
3.10Het pakhuis
3.11De vijver
3.12Het 2e pakhuis
3.13Einde 2e pakhuis
3.14Saragost - the end?
3.15Op reis
+ Hoofdstuk 2
+ Hoofdstuk 1
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | THE DROW | SARAGOST | GERUCHTEN
Geruchten om en nabij SaragostGeruchten om en nabij Saragost

Even de informatie die misschien al wegge-ebt is. rumoeren in de stad die jullie Al dan niet al gehoord hadden en jullie te weten komen. Eerste nacht hebben jullie leker in een herberg geslapen. Op kosten van de stad.

 

de duidelijke:

There are three power bases in town. the Council, the group of mages called the Order of the Prism and a group of crime lords.
The laws is strict. Condemned criminals are executed by being manacled to the wharf wall at low tide; the incoming tide drowsn them.
The Grand Baronial Hotel has a dancing mermaid act.
There is believed to be some kind of corruption in the Council but nobody knows quite whats is going on.
Sometimes, an up-and-coming criminal will be fished out of the harbour, dead from a massive wound to the backside, as if someone had impaled him on a sword blade.
There is a powerful magical item in the Tower of undying Light.
A ghost pirate called Captain Whisper haunts the streets of Saragost.

 

Iets minder vaak gehoord :

The crime lords are called the Midnight Enclave.
Several major burglaries have taken place recently, in which guards have fallen unconsious after being wounded by poisoned weapons..
Stone golems are used to open and close the sea-gates.
Some poeople on the council have been seen talking to mysterious strangers in hoods and cloaks.
The object in the Tower of Undying Light controls the weather.
This city used to be an elven stronghold but was burned down centuries ago, so practically none of the original buildings are still standing; the elven sewer system is still intact, howver and many houses have elf-built cellars, though the occupants do not know it.

 

En deze was maar 1 keer gehoord.

There is a new faction in town that has infiltrated the Midnight Enclave and the city council. Its memebers use poisoned weapons and only go out after dark. They use magic to disguise themselfves. SEveral people on the city watch are secretly in their service. Anyone in service to this faction has to carry a secret token that connot be forged, as proof of his identity.

 
Gepost door Tuning op 2 september 2013 om 8:20 uur.
© 2003 pepijn
 
Fout spreekwoord
Wie dit schoentje past, is nu rijp voor de dwangbuis
 
Agenda
Er is geen speeldatum voor deze campagne
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
204x gespeeld
Way of the Wicked
136x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Opa's campaign
63x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
Kingmaker
52x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
 
Populaire lokaties
Wytgaard
26x gespeeld
Grou
13x gespeeld
nvt
2x gespeeld
St. Annaparochie
1x gespeeld
Leeuwarden
1x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.