|
Inhoud Storybook |
|
|
|
Login |
|
|
|
Registratie |
|
|
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen
achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan. |
|
|
|
HOMEPAGE | STORYBOOK HENDRIK | HOOFDSTUK 11: EEN LANGE WEG
| Een nieuwe dimensie | Gespeeld bij/in Jacco Trap op 6 apr 2005 |
|
(reacties) |
De trap op |
De groep vervolgt de route door de driehoek door in het midden de grote trap te beklimmen. Dit gaat verder zonder problemen en ze komen dan ook vrij snel aan bij een luik.
Dit luik wordt na een kort onderzoek opengemaakt waarna de 'bovenverdieping' wordt betreden.
Dit blijkt echter een andere plane te wezen. Een kleintje welliswaar maar toch volledig met gras en vogeltjes en konijntjes(de arme beestjes).
De groep onderzoekt het luik dan in een soort 'krater' gelegen is en maakt het los van het geheel. Hierdoor wordt ook de portal ontkracht en deze sluit dan ook vrij snel erna.
Aangezien de weg terug nu afgesloten is besluit de groep deze vreemde maar toch vertrouwde wereld te verkennen.
Hierbij komen ze al snel aan in het enige dorp met 'THE Inn', een kleine dorpskroeg waar de waard snel de nieuwe gasten helpt. Ook al is het voor het eerst dat ze vreemdelingen zien.
De groep probeert uit te vinden hoe de dorpelingen staan in relatie met deze werkelijkheid en jagen hem per ongeluk de stuipen op het lijf door een flare te gebruiken.
Hierna wordt de groep vrij snel gemeden door alles en iedereen en daarom wordt besloten een burcht verderop maar te gaan verkennen.
Deze blijkt beschermd te wezen door een magisch schild waar iedereen die er doorheen komt aan dood gaat en daarna ondood wordt. Een theorie die de nodige konijnen kost bewijst dat het mogelijk is het schild te omzeilen door gebruik te maken van de bag of holding als transportmiddel.
Echter voordat het zover komt wordt eerst een goede poging gedaan om het kasteel af te branden. Brandpijlen en fireballs werken goed op dit gevaarte.
Later komen hier een groot aantal dorpelingen op af welke klakkeloos door de poort lopen om het kasteel te herstellen. Natuurlijk met de dood en een ondode resurrection tot gevolg. De groep probeert nog wel het een en ander maar blijkt niet in staat te voorkomen dat de mensen zichzelf doden als lemmingen die een rotsrand zien.
De groep probeerd wat van de schrik te bekomen door een huis in het dorp te bezetten voor een goede nachtrust.
|
Plaats de muis boven het | | om detail informatie te zien. |
|
|
Gepost door Tuning op 26 april 2005 om 20:51 uur. |
|
|
Fout spreekwoord |
|
|
|
Beter een trouwring aan de hand, dan een spijker in je band |
|
|
Agenda |
|
|
Deze campaign is in de ijskast geschoven in het deel waar slechts zelden daglicht komt en de temperatuur nooit boven de -18 komt in de hoop toch nog wat van het geheel te kunnen bewaren :-)
|
Campagne Top 10 |
|
|
|
Populaire lokaties |
|
|
|
|
Johan Wiersma
36x gespeeld |
|
|
Opa
7x gespeeld |
|
|
Eric van der Veen
5x gespeeld |
|
|
Onbekend
4x gespeeld |
|
|
Marco Otter
2x gespeeld |
|
|
Jacco Trap
1x gespeeld |
|
|
|
Overzicht gebruikers |
|
|
|
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien. |
|
|
|
|