|
Inhoud Storybook |
|
|
|
Login |
|
|
|
Registratie |
|
|
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen
achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan. |
|
|
|
HOMEPAGE | STORYBOOK HENDRIK | HOOFDSTUK 8: THE RED MOON IS RISING....
| | Gespeeld bij/in Johan Wiersma op 19 nov 2003 |
|
(reacties) |
Steenreparatie |
Het monster is verslagen, de reis gaat verder...
Natuurlijk moet er zo nu en dan wel wat gerust worden en hier maken kleine irritante bijna onzichtbare zand-ettertjes vriendelijk gebruik van...
Wyrnos en Mawly hebben als eerste in de gaten dat er iets aan de hand is, maar kunnen net niet zien wat er beweegt in het zand.
Hugh ziet ook het een en ander gebeuren, vooral de bewegingen van Wyrnos en Mawly zien er komisch uit, zoals ze met 'niks' staan te vechten.
Shanice en Snogard worden ruw gestoord in hun poging tot ontwaken na de koude woestijnnacht. De beestjes bijna zitten overal aan en met hun handen in.
De rugzak van Shanice is al bijna leeggeplunderd voordat ze kan zien wat er aan de hand is. En tegen de tijd dat Snogard op is gestaan zit er al een beestje zijn (mogelijk vliegende) tapijt op te eten.
Hierna is het snel afgelopen met de beestjes... Een poging tot gevangennamen faalt vanwege de iets te harde destructieve klap op de arme zandhapper.
Na een klein ontbijtje is het tijd om verder te gaan en het gerommel wat de hele tijd al gehoord en gevoeld wordt begint nu zo erg te worden... Ook wordt langzaam een ERG GROTE muur zichtbaar aan de horizon... Deze komt snel dichterbij.
Na voorzichtige studie van het fenomeen wordt besloten deze 'storm' onder de grond uit te zitten.... graafmachine 'Umberhulk' Shanice zet haar beste klauwtje voor en er wordt flink diep gegraven, waarna ze relatief rustig de storm tegen het plafond uit kunnen zitten.
Wanneer de omhooggegooide hoeveelheid zand en rots weer met flink geweld is neergekomen is het tijd om de bovenwereld. Die er inmiddels heel erg anders uit ziet te verkennen...
De grootste landmerken zijn blijven staan, en met behulp van de kaart kan de route snel weer worden bepaald....
De tocht gaat verder... Bij het meertje aangekomen blijkt al snel dat deze wel ERG bijzondere kenmerken heeft... Er zit een waterval bij die omhoogstroomd... Het wateroppervlak zelf heeft zo'n opwaartse kracht dat je maar moeilijk iets onder het oppervlak kan krijgen... Laat staan voor langere tijd, zoals de bedoeling is met de gebarsten steen.
Na flink wat ge-experimenteer is er een ingewikkelde doch doelmatige oplossing gevonden... Een diepe put wordt gegraven met terugkoppeling naar de waterval die men vol laat stromen via een dunne toegangstunnel waar de steen zich ook in bevindt zodat deze toch een volledige dag in het stromende water kan liggen.
Tijdens deze perikelen van Wyrnos, Mawly en Shanice zijn Snogard en Hugh elk zelf ook even wat aan het rondkijken... Vooral het omhoogstromende water maakt een nogal wat vreemde maar harde indruk op Hugh. En Snogard ziet een wel erg verleidelijke waternimf... die overigens weer snel verdwijnt...
|
Plaats de muis boven het | | om detail informatie te zien. |
|
|
Gepost door Tuning op 8 december 2003 om 10:32 uur. |
Reacties van bezoekers (2 reacties) |
Jacco de geest van tagi waart nog steeds rond door de steen? Gepost op 9 december 2003 om 23:31. |
Tuning neh, dat leek maar zo Gepost op 10 december 2003 om 7:03. |
|
|
|
|
Random insult |
|
|
|
The problem with America today is that too many people know too much about not enough. |
|
|
Agenda |
|
|
Deze campaign is in de ijskast geschoven in het deel waar slechts zelden daglicht komt en de temperatuur nooit boven de -18 komt in de hoop toch nog wat van het geheel te kunnen bewaren :-)
|
Campagne Top 10 |
|
|
|
Populaire lokaties |
|
|
|
|
Johan Wiersma
36x gespeeld |
|
|
Opa
7x gespeeld |
|
|
Eric van der Veen
5x gespeeld |
|
|
Onbekend
4x gespeeld |
|
|
Marco Otter
2x gespeeld |
|
|
Jacco Trap
1x gespeeld |
|
|
|
Overzicht gebruikers |
|
|
|
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien. |
|
|
|
|