Inhoud Storybook
+ Hoofdstuk 10
+ Hoofdstuk 9
+ Hoofdstuk 8
- Hoofdstuk 7
7.1De berserker
7.2Op zoek
7.3Gevonden
7.4Bar fight!
7.5Wee jas
7.6Wee-af
7.7Wee-up
7.8Wéé-Sharléé
7.9Wéééééhjaaah
7.10Wéééééhneee
7.11Karran Kural
7.12Karran Kural 2
7.13Karran Kural 3
7.14Karran Kural 4
7.15Karran Kural 5
7.16Karran Kural 6
7.17Karran Kural 7
7.18Karran Kural 8
7.19Karran Kural 9
7.20Karran Kural 10
7.21Karran Kural 11
7.22Karran Kural 12
7.23Karran Kural 13
+ Hoofdstuk 6
+ Hoofdstuk 5
+ Hoofdstuk 4
+ Hoofdstuk 3
+ Hoofdstuk 2
+ Hoofdstuk 1
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | SHACKLED CITY ADVENTURE PATH | HOOFDSTUK 7 : SOUL PILLARS
Karran Kural 6Karran Kural 6Gespeeld bij/in Johan te Grou op 25 mei 2016
(reacties)

De duivel en Golem zijn moeilijk te raken en hebben ook nog eens weinig last van toverspreuken.
Twee enorme slangen, opgeroepen door Malbek, moeten als HP buffer dienen en worden na een tijdje aan gort geslagen.

Maar niet nadat zowel de Golem als de duivel ook flink geraakt zijn.



Gepost door Johan op 26 mei 2016 om 18:16 uur.
Reacties van bezoekers (55 reacties)
TuningTuning

Zo, nummertje 6.... op naar 7!!!


Gepost op 26 mei 2016 om 18:17.
JohanJohan

Ja, we zijn er nog niet...


Gepost op 26 mei 2016 om 18:32.
TuningTuning

Is dit nu de langst-durende 'encounter' ooit?


Gepost op 26 mei 2016 om 18:39.
JohanJohan

Pff, in die tempel der closet rollen hebben we ook een paar keer over gedaan.
Weet niet precies meer hoe lang.


Gepost op 26 mei 2016 om 22:57.
CorDreCorDre (Vulridir Sr)

 Nou de kramp is net weer wat weg 😀

Die gaat maakt het niet makkelijk. Is dat zwaard wel zoveel waard? 

Misschien moeten gewoon het verlies nemen. Ik heb nog wat lichte healing maar dan houdt het wel op. 3 healingbelts en ring of mystic healing zijn al leeg. Spells zijn ook aardig op. Dus ik begin toch wel te denken aan ander scenario. 


Gepost op 27 mei 2016 om 7:48.
PakePake

Mijn healing belt is nog niet leeg, misschien kan je die voor me activeren?
En de slow er af is ook wel handig.
Een slow bij hem er op, 5 attacks is erg veel.


Gepost op 27 mei 2016 om 13:23.
Göralt ChamaiGöralt Chamai (Tuning)

Aan de effecten van een slow kan ik wel iets doen... (Door een Haste te casten)
Maar ik heb volgens mij geen slow om uit te delen... (ook lastig gezien de hoge saves en de SR)


Gepost op 27 mei 2016 om 18:36.
PakePake

:-)


Gepost op 27 mei 2016 om 21:09.
JaccoJacco

http://geekandsundry.com/grimtooths-traps-are-an-old-school-way-to-cause-dd-chaos/

 


Gepost op 27 mei 2016 om 23:20.
Vulridir SrVulridir Sr

Die draai val is ook origineel. 

Maar waarom een dm op ideeën brengen? 


Gepost op 28 mei 2016 om 6:20.
Wie zegt wat?
Alleen bij een actieve campagne kun je (indien ingelogd) reacties achterlaten.
© 2003 pepijn
 
Fout spreekwoord
In het land der éénoog is de ziener koning
 
Agenda
We spelen in Grou
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
204x gespeeld
Way of the Wicked
136x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Opa's campaign
63x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
Kingmaker
52x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
 
Populaire lokaties
Johan te Grou
170x gespeeld
Eric te Wytgaard
15x gespeeld
Opa te Sint Annaparochie
9x gespeeld
Jeff te Leeuwarden
8x gespeeld
Hendrik te Tytsjerk
1x gespeeld
nvt
1x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.