Inhoud Storybook
+ Hoofdstuk 10
+ Hoofdstuk 9
+ Hoofdstuk 8
+ Hoofdstuk 7
+ Hoofdstuk 6
+ Hoofdstuk 5
+ Hoofdstuk 4
- Hoofdstuk 3
  The Flood Festival
  Rules: Crater Ball
  Rules: Drinking
  Rules: Archery
  Rules: Duelling
  Rules: Performance
  Rules:City Triathlon
  Rules: Conjuration
  Rules:Bear Wrasslin´
  Rules: Team Fight
  The Demonskar Ball
3.1Kobolt overval
3.2Inschrijvingen
3.3Flood Festival 1
3.4Flood Festival 2
3.5Flood Festival 3
3.6Victory
3.7Lucky Monkey
3.8Lucky Monkey 2
3.9Lucky Monkey 3
3.10Lucky Monkey 4
3.11Bondage en kaarsvet
3.12In en verkopen
3.13Op zoek naar de wand
3.14Op zoek naar de wand
3.15Op zoek naar de wand
3.16End Level Boss 1
3.17Op zoek naar de wand
3.18Op zoek naar de wand
3.19End Level Boss 2
3.20Op zoek naar de wand
3.21Op zoek naar de wand
3.22Op zoek naar de wand
3.23End Level Boss 3.1
3.24End Level Boss 3.2
3.25End Level Boss 3.3
3.26End Level Boss 3.4
3.27Aftermath 1
3.28Aftermath 2
3.29Demonskar Ball
3.30Demonskar Ball 2
3.31Demonskar Ball 3
+ Hoofdstuk 2
+ Hoofdstuk 1
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | SHACKLED CITY ADVENTURE PATH | HOOFDSTUK 3 : THE FLOOD FESTIVAL | RULES: CONJURATION
Rules: Conjuration CombatRules: Conjuration Combat

Conjuration Combat
Conjuration Combat involves two spellcasters summoning creatures and making the creatures fight. Wards are set up to keep the summoned creatures for inadverdently damaging their surroundings. Competitors in Conjuration Combat are never allowed to cast offensive spells against the other player or his summoned creature. The winner of the fight is simply whoever’s creature survives the battle or if a creatures vanish before defeat, it is also defeated.
Before a game of Conjuration Combat begins an inward focused magic circle against evil is created. Magic-users are not allowed to enter the circle.
On the same initiative, both spellcasters summon one creature, and the creatures take turns fighting, based on which spellcaster had the higher Dexterity score. Combat continues until one side is defeated, at which point the winning spellcaster is expected to dismiss his summoned creature.

Entrance fee: 10 gp
Prices: 1st 100 gp
           2nd 50 gp

 
Gepost door Johan op 27 februari 2011 om 23:04 uur.
© 2003 pepijn
 
Fout spreekwoord
Hete boter op iemands hoofd stapelen
 
Agenda
We spelen in Grou
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
204x gespeeld
Way of the Wicked
136x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Opa's campaign
63x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
Kingmaker
49x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
 
Populaire lokaties
Johan te Grou
170x gespeeld
Eric te Wytgaard
15x gespeeld
Opa te Sint Annaparochie
9x gespeeld
Jeff te Leeuwarden
8x gespeeld
Hendrik te Tytsjerk
1x gespeeld
nvt
1x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.