Inhoud Storybook
- Hoofdstuk 7
7.1Verovering deel 1
7.2verovering deel 2
7.3verovering deel 3
7.4THE END
+ Hoofdstuk 6
+ Hoofdstuk 5
+ Hoofdstuk 4
+ Hoofdstuk 3
+ Hoofdstuk 2
+ Hoofdstuk 1
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | AMN | EILAND TERUG VEROVEREN.
THE ENDTHE ENDGespeeld bij/in grou op 5 aug 2009
(reacties)
The end for now....

De grote boef is weggejaagd, zal hij ooit nog terug komen of ergens gezien worden?

Er mag in de reacties ook geevalueerd worden over D&D4.0
Als DM vind ik het wel een aardig systeem. Karakters zijn redelijk te bedienen en er zitten leuke powers bij. In 3.0/3.5 zou ik niet zo snel spellcasters of getune'de karakters inzetten omdat te veel tijd neemt met lijsten van spells en mogelijkheden. Een compact overzit van leuke powers werkt voor mij als DM wel lekker. Enige punt is dat ik niet echt een storytelling DM ben en nu ook geen prefab.script had.

Als speler lijkt me de beperking in mogelijkheden en variatie wat minder, helaas zijn we niet toe gekomen aan paragonpath (level 10) voor weer nieuwe feats en andere leuke dingen, maybe next time. Als DM zou ik jullie in iedergeval niet beperken in het gebruik van jullie skills, is nu niet veel gebruik van gemaakt evenals rituals, misschien niet genoeg in verdiept? Of nog niet genoeg variatie uit alleen de PHB?

Tot zo ver.



KarakterSpelerXPInfo
Amras Thalion Johan 3.750
Bethsrynna Tuning 3.750
Edward De Ath Vulridir Sr 3.750
Petre Virnuy Jacco 3.750
Turhan al Hazrad Jeff 3.750
Plaats de muis boven het om detail informatie te zien.

Gepost door Pake op 6 augustus 2009 om 8:06 uur.
Reacties van bezoekers (6 reacties)
PakePake

En in dit systeem lijkt me fast-levelling wel redelijk een must, hangt natuurlijk ook erg van de DM af. Maar per level 2 keer spelen, dan krijg je vlotter meer mogelijkheden.


Gepost op 6 augustus 2009 om 8:26.
TuningTuning

Per level 2 keer spelen is ongekend snel :-)
Dan krijg je bijna geen tijd om aan je karakter te wennen ...
Maar vanuit de positie: 'ik wil meer power' heb ik daar gek genoeg geen problemen mee.... ;-)


Gepost op 6 augustus 2009 om 9:57.
JohanJohan

Zoals omschreven door eric lijkt 4.0 me makkelijker voor de DM. Ook als je net met het spel begint leert het volgens mij sneller. Voor mensen die al jaren spelen en meer willen is het weer een andere manier van spelen. Snel levelen houd ik meestal niet van. Ben je net gewend aan je karakter, is het avontuur alweer voorbij. Houd er ook niet van want op hoger level krijg je ook de in een ronde save of je bent dood als je net slecht gooit. Maar of dat bij 4.0 ook zo is op hoger level?


Gepost op 6 augustus 2009 om 10:20.
PakePake

NEE JE DOET VEEL VANDE ZELFDE DMG VANAF LEVEL TIEN IETS MEER EN VANAF LEVEL TWINTIGNOG WAT MEER MAAR GEEN INSTANT KILL POEERS/POWERS. EDITOR IS WEER TERUGBIJ AF, HELAAD!/HELAAS


Gepost op 6 augustus 2009 om 10:32.
TuningTuning

Vreemd.. want er is dus nog steeds niks aangepast...


Gepost op 6 augustus 2009 om 11:14.
JohanJohan

LEUKE HOOFDLETTERS. :-)


Gepost op 6 augustus 2009 om 11:15.
Wie zegt wat?
Alleen bij een actieve campagne kun je (indien ingelogd) reacties achterlaten.
© 2003 pepijn
 
Fout spreekwoord
3*3=zeven, ieder zingt een ander lied
 
Agenda
Voor deze campagne worden er geen sessies meer gepland.
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
204x gespeeld
Way of the Wicked
136x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Opa's campaign
63x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
Kingmaker
49x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
 
Populaire lokaties
grou
15x gespeeld
wytgaard
4x gespeeld
st. anna
2x gespeeld
nvt
1x gespeeld
Leeuwarden
1x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.