|
Inhoud Storybook |
|
|
|
Login |
|
|
|
Registratie |
|
|
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen
achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan. |
|
|
|
HOMEPAGE | CAMPAGNE CHANNATH | HET BEGIN
| Eerste ontmoeting | Gespeeld bij/in Johan Wiersma op 11 okt 2006 |
|
(reacties) |
De nadering... |
De hydra is uitgeschakeld, iedereen heeft zijn of haar kleren weer recht getrokken en is klaar om verder te gaan.
Er volgt nog een korte reistijd en de groep komt aan bij de voet van de heuvel waar de 'keep' op staat. Ze kunnen net de torens zien over en tussen de boomtoppen door.
Hier op de splitsing zijn duidelijk (voor de kenners dan) sporen te zien van humanoids, en waarschijnlijk grote honden of wolven...
Terwijl de groep aan de 5 minuten durende klim begint wordt er een beetje overleg gepleegd over hoe dit fort te gaan aanpakken.
Ze zien net voordat ze uit de bosrand op een 50 voet afstand wat rook langs de grote ronde toren omhoog komen. Blijkbaar zijn er bewoners....
Het fort zelf ziet er aardig vervallen uit. Overal zitten scheuren en gaten, en her en der liggen grote stenen verspreid. Ook liggen er nog wat skeleten van reuzen...
Blijkbaar is er ooit flink gevochten hier.
Terwijl de groep na een korte inspectie de ingang nadert blijken de bewoners gealarmeerd te zijn en vallen verassend snel aan!
Het zijn Goblins op hun Worgs, ze zien er vervaarlijk uit en de Worgs blijken een zeer vervelend truucje te kunnen...
Een zwaar gevecht volgt.
Een deel van de groep probeert ondertussen via de 'zij-ingang' binnen te komen, maar daar blijkt een groep hobgoblins en een grote minotaur huisvesting te hebben... Ook deze monsters twijfelen geen moment en vallen aan.
De groep heeft door dat dit nu een serieus gevecht begint te worden en probeert zich tactisch terug te trekken. En net als dit lijkt te lukken komt er over de zuid-oostelijke muur een grote manticore, met zijn dodelijke 'spikes' doorboort hij de dwerg... Deze was al zwaar gewond en overleeft deze aanslag op zijn gesteldheid dan ook niet.
Nu worden de alle resterende registers opengetrokken en zo snel als mogelijk is wordt de bosrand opgezocht.
Ondertussen zijn ook de hobgoblins op de muren geklommen en maken zich klaar om te schieten... Als Alia en Jo te paard achter de schuur vandaan komen krijgt Alia de volle laag en bereikt bewusteloos de bosrand.
De groep verzameld een eindje verderop in het bos en komt tot de conclusie dat het slimmer is even een overnachting te vinden...
Ze vinden deze in een houthakkershut en terwijl er een discussie ontstaan is over de te nemen acties komt Avarthel op bezoek. Zij kan de dwerg weer terug halen uit het rijk der helden om de aardse missie voort te zetten.
Een onrustige nacht volgt, maar tegen de ochtend is iedereen weer klaar voor actie...
|
Plaats de muis boven het | | om detail informatie te zien. |
|
|
Gepost door Tuning op 14 oktober 2006 om 15:52 uur. |
Reacties van bezoekers (2 reacties) |
Jeff Wat hebben wij het goed aangepakt, en snel aan de situatie aangepast. Ouch! Gepost op 16 oktober 2006 om 20:58. |
Vulridir Sr Ik was &@#&%$ bijna gekloofd !!!! Dat is niet het soort aanpassing dat ik leuk vind !!!! (May the spirit be with me !) Gepost op 17 oktober 2006 om 20:07. |
|
|
|
|
Fout spreekwoord |
|
|
|
Het was echt een bierdop op zijn kant |
|
|
Agenda |
|
|
Voor deze campagne wordt er niet meer gepland.
|
Campagne Top 10 |
|
|
|
Populaire lokaties |
|
|
|
|
Johan Wiersma
40x gespeeld |
|
|
Opa
7x gespeeld |
|
|
Eric van der Veen
4x gespeeld |
|
|
Tytsjerk
2x gespeeld |
|
|
|
Overzicht gebruikers |
|
|
|
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien. |
|
|
|
|