Inhoud Storybook
+ Hoofdstuk 10
- Hoofdstuk 9
9.1Ketelgekte
9.2Gek op lava
9.3Brand
9.4Planes te koop
+ Hoofdstuk 8
+ Hoofdstuk 7
+ Hoofdstuk 6
+ Hoofdstuk 5
+ Hoofdstuk 4
+ Hoofdstuk 3
+ Hoofdstuk 2
+ Hoofdstuk 1
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | CAMPAGNE LAND VAN AMN | HOOFDSTUK 9: DE VLAMMENDE MAGIER
Alles zal brandenAlles zal brandenGespeeld bij/in Sieger te Deventer op 10 nov 2003
(reacties)
Oud zeer
Het is lang... lang... heeeeeel lang geleden dat uw DM zich heeft ingespannen en het verhaal opgeschreven heeft. Daarom een korte... korte... zeer korte samenvatting van hetgeen zich heeft voorgedaan. Nadat het kasteel van de vuurmagier is bereikt kost het de groep wat moeite om binnen te komen. Gelukkig komt 1 van de spelers na verloopt van tijd op het idee om de gekregen sleutel te gebruiken (duh!). Binnen is het stil en een beetje een rotzooi. Al snel blijken er wat vuurdwergen in het pand te wonen die de groep in eerste instantie voor de tegenpartij aanzien. De groep slaat er direct een paar dood en dat doet het altijd goed bij een eerste kennismaking. Na wat ideeen uitgewisselt te hebben blijken de dwergen al lang in het kasteel te wonen maar sinds een 'ongeluk' kunnen ze er niet meer weg. Erger: er zijn 2 groepen has kasteel binnengedrongen in een poging de boel leeg te roven. Alle 3 groepen bevindingen zich in een soort van 'stall-mate'. Tijd om de balans te veranderen! De eerste ontmoeting is met een Medusa met drakenbloed. Lastige klus. Ze schiet Enervation beams af met haar staf! Ashrem moet haastig terugtrekken (zijn specialiteit) en Kira besluit dat beide kanten een nadeel moeten hebben. Als echt neutral karakter zet ze dan ook iedereen in het donker. De tegenpartij krijgt nog wel een web voor de voeten. Na flink klooien in het donker blijkt de medusa toch wel handig, ze weet aardig van zich af te bijten. Natuurlijk niet voor lang, maar lang genoeg om de party flink af te matten. Tijd voor warme melk en een slaapliedje, held zijn valt tegen. Alhoewel, het is hier flink warm. Zo warm zelfs dat iedereen aardig uitgeput raakt. Die vuurdwergen hebben de verwarming goed hoog staan. De andere groep die aanwezig is moet ook nog even uit balans gebracht worden: blijkt een ketting freak te zijn. Even is het lastig want zijn kettingen vallen ook aan, maar niet getreurd, ook dit loopt goed af.

XP


KarakterSpelerXPInfo
Ashrem Johan 2.025
Kira Angelique 2.025
Rafael Glibness 2.025
Sigismund Sigismund 2.025
Plaats de muis boven het om detail informatie te zien.

Gepost door Pepijn op 24 november 2003 om 23:47 uur.
Reacties van bezoekers
Wie zegt wat?
Alleen bij een actieve campagne kun je (indien ingelogd) reacties achterlaten.
© 2003 pepijn
 
Tegeltjeswijsheid
Een optimist ziet licht in de duisternis; een pessimist probeert het te doven.
 
Agenda
Dinsdag 13 april wordt er weer gespeeld, bij Pepijn.
 April 2004
MaDiWoDoVrZaZo
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
 
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
204x gespeeld
Way of the Wicked
136x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Opa's campaign
63x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
Kingmaker
49x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
 
Populaire lokaties
Danny in Deventer
15x gespeeld
Pepijn in Deventer
10x gespeeld
Sieger in Deventer
10x gespeeld
Paulien in Raalte
9x gespeeld
Angelique nabij Rijssen
8x gespeeld
Sieger te Deventer
2x gespeeld
Onbekend
2x gespeeld
Johan in Leeuwarden
1x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.