Campagne Extra's
White Guards
Lokaties
Toutou
Karakters
Historie
Nieuwe info
Huisregels
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | DND WEEKEND (2001-2004) | KARAKTERS | ELMAR
Elmar, M Human, Rogue 6 / Sorcerer 1 (Spel verlaten)Elmar, M Human, Rogue 6 / Sorcerer 1 (Spel verlaten)Gespeeld door Glibness
Actief in DnD weekend (2001-2004) van 4 november 2001 t/m 17 mei 2003
Elmar is een knappe man, voornamelijk door zijn goed onderhouden uiterlijk en zijn uiterst verzorgde goed uitgekozen dure kleding. Elmar komt over als een bevlogen en amiabele allemansvriend. Hij is uiterst fatsoenlijk en probeert daar waar mogelijk de vrede te bewaren door vriendelijk gedrag. In gesprekken toont hij zich een uitermate goede diplomaat, maar door zijn wispelturige karakter kan e.e.a. soms niet duidelijk overkomen. Velen denken dat dit de bedoeling is van Elmar. Elmar is zich er echter niet van bewust.

Achtergrond
Elmar is geboren in Impiltur, Hlammach om precies te zijn. Opgegroeid als straatschoffie heeft een halfling cleric van Mask, Rhonduit, hem geprobeerd te gebruiken om de "Munt" in Impiltur te beroven. Elmar heeft de halfling aangegeven bij de stadswacht en een vette buidel munten als beloning opgestreken. Dit was de mogelijkheid voor Elmar om de wijde wereld te zien. Zijn buidel bracht hem in Scornubel, waar hij kennis heeft gemaakt met de huidige party. Op www.magieck.nl kun je z'n avonturen tot nu toe belezen.
 
Stats
Elmar van Hlammach, Male Human Rog5/Sor1: Medium Humanoid ; HD 5d6+10 (Rogue), 1d4+2 (Sorcerer); hp 33; Init +4; Spd 30; AC 19; Atk +3 base melee, +7 base ranged; +8 (1d6+1, +1 Shortbow, composite); +3 (1d4, Dagger, silvered); AL N; SV Fort +3, Ref +8, Will +3; STR 10, DEX 19, CON 14, INT 16, WIS 11, CHA 14.
Skills: Bluff +5, Climb +1, Diplomacy +5, Disable Device +8, Disguise +3, Forgery +4, Gather Information +7, Hide +20, Innuendo +1, Intuit Direction +2, Knowledge (arcana) +4, Knowledge (Navigation) +4, Knowledge (Sea Lore) +4, Knowledge (Streetwise) +4, Listen +8, Move Silently +20, Open Lock +7, Pick Pocket +5, Profession (Sailor) +2, Read Lips +4, Search +12, Spellcraft +4, Spot +9, Swim -4, Tumble +5, Use Magic Device +3. Feats: Leadership, Point Blank Shot, Precise Shot, Rapid Shot.Spells Known (Sor 5/4): 0 -- Detect Magic, Disrupt Undead, Ghost Sound, Read Magic; 1st -- Expeditious Retreat, Spider Climb.
Possessions:
Weapons: Acid (flask); Alchemist's fire; Arrows (20); Dagger, silvered; +1 Shortbow, composite; +1 Arrows (20).
Goods: Backpack; Thieves' tools, Masterwork; Case, map or scroll; Chalk, 1 piece; Flint and steel; Ink (vial); Inkpen; Lock, amazing; Mirror, small steel; Paper (sheet); Piton; Piton; Piton; Piton; Pouch, belt; Antitoxin (vial); Tindertwig; Tindertwig; Rations, trail (per day); Vial, ink or potion; Cleric's vestments; Peasant's outfit; Magnifying glass; Thieves' tools, Masterwork; Holy symbol, wooden; Candle; Signal whistle.
Poisons: 5x Drow Sleep posion (Fort DC 15: Initial: fall asleep for 1d20 minutes, secondary -1 DEX) (5x), 5x Liptight poison (Fort DC 18. Initial: Tongue will swell and spells with verbal components will fail for 1d6 rounds, Secondary: none), 5x Colour Whopper poison (Will DC 18, Initial: -3 DEX, secondary: -2 INT)
Magic: Wondrous: Amulet of natural armor (+3); Scroll: Hold Portal (1), Obscuring Mist (1), Charm Person (1), Protection from Evil (1), Tenser's Floating Disk (1), Open/Close (1), Daze (1); Ring: Protection +2; Wondrous: Boots of elvenkind; Wondrous: Cloak of elvenkind; Potion: Glibness; Potion: Hiding; Potion: Swimming; Potion: Vision; Wand: Cure Light Wounds (3) (Charges: 18); Wondrous: Goggles of night.
Vermin, Spider, Tiny Web, None Vermin, Spider, Tiny Web : CR 1/4;Tiny Vermin ; HD 1/2d8 (Vermin); hp 2; Init +3; Spd 20, Climb 10; AC 15; Atk -2 base melee, +5 base ranged; +5 (1d3-4, Bite); SA: Poison (Ex), Web (Ex); SQ: Vermin; AL N; SV Fort +2, Ref +3, Will +0; STR 3, DEX 17, CON 10, INT --, WIS 10, CHA 2.
Skills: Climb +7, Hide +18, Spot +5. Feats: Weapon Finesse.
 
Karakter item wealth based on market price for items

Karakter level: 7 - Totaal waarde: 0gp - Waarde versus 'wealth-by-level' (19 000gp): 0.00% - Verschil: -19 000gp
 
Geschiedenis in het spelTotaal 21000 XP
17-05-2003Weekend voltooid, level erbij6000
Lyssiah heeft het spel verlaten. (Spel verlaten)
15-02-2003DM voor het weekend, gratis level5000
02-11-2002Weekend voltooid, level erbij5000
Killed by a Suitcase: 1 level kwijt-5000
24-08-2002Weekend voltooid, level erbij4000
11-05-2002DM voor het weekend, gratis level3000
02-03-2002Weekend voltooid, level erbij2000
04-11-2001Start van de Campagne op 1st level (Actief in spel)
Weekend voltooid, level erbij1000


© 2003 pepijn
 
Fout spreekwoord
Voor het tapje gehouden worden
 
Laatste 6 bezoeker(s)
Jacco
18 maart 2024 om 23:19 uur
Tuning
18 maart 2024 om 21:45 uur
Pake
18 maart 2024 om 20:48 uur
Vulridir Sr
18 maart 2024 om 15:10 uur
Jeff
15 maart 2024 om 12:01 uur
Sietze
13 maart 2024 om 20:25 uur
 
De homepage
Als je bent ingelogd, worden op de homepage alle nieuws, sage advice tips, forum berichten en internet links getoond die sinds je laatste bezoek zijn toegevoegd of veranderd.

Is er weinig of niks gewijzigd (of ben je niet ingelogd) dan wordt het laatste bericht getoond.
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.