Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | DND WEEKEND (2004-2007) | SPEELGROEP | SASHA PETROVICH
Sasha Petrovich, Female Human, Witch 7 (Spel verlaten)Sasha Petrovich, Female Human, Witch 7 (Spel verlaten)Gespeeld door Pepijn
Actief in DnD weekend (2004-2007) van 8 mei 2004 t/m 3 juli 2005
Sasha is een oud uitziende vrouw, een door het weer getekend gezicht en zwart haar. Ze draagt veel ringen, armbanden, kralenkettingen en tatoeages. Ze lijkt nog het meest op een zigeuner.
Ze is ongeveer 1.60 hoog en weegt zo te zien niet veel. Ze kan overtuigend overkomen, en het lijkt wel alsof ze er niet altijd hetzelfde uit zien. Alsof ze telkens een beetje veranderd.
Met haar vreemde taal lijkt ze magie op te roepen, het heeft wel iets natuurlijks.

Achtergrond
Ik ben opgegroeid in Cormanthor, nabij het elven court en in de buurt van Myth Drannor; veel tijd doorgebracht in het bos. Ik ken de natuur en weet hoe krachtig en gevaarlijk een woud kan zijn.
Ik heb met altijd wat ontrokken van volkeren, ook van elven. Tijdens mijn tochten heb ik respect gekregen voor Sehanine Moonbow, godess van Mystic Travel.

Toen ik vlakbij Myth Drannor een magische pool onderzocht stond ik plots in, wat later bleek, Ardeep Forest. Na 2 maanden rondzwerven ben ik in een kleine gemeenschap vol goedgelovigen terecht gekomen. Dat ging even mis: ze gaven mij natuurlijk weer de schuld van een stel dode schapen. Onwetendheid floureert hier weelderig.

Ze hebben mij notebene de schuld gegeven en me in een gevangenis gegooid.

In mijn cel blijken nog wat kansarmen te zijn: een locksmith, een half-orc, een monk en 2 elven. De locksmid blijkt goede vrienden te hebben, ze breken de gevangenis open en helpen ons op weg. Vreemd genoeg lijkt de locksmid me iets te keurig voor dit soort praktijken, wat wel jammer is. De baron van een nabijgelegen gebied heeft wat problemen met een curse; interessant hier wil ik meer van weten! Tijdens het onderzoeken van een hele vage ruine gaan we terug in de tijd en weten we de curse te herleiden tot een eenvoudige loodvergiftiging (jammer!). Wel heeft hij last van zijn buurman, een type van Cyric en een vage dame. Haar (dure) toren hebben we met de grond gelijk gemaakt, wat jammer is omdat het ons stuk grond is. Dat hebben we maar handig voor elkaar. Terug in de toekomst (huh) is de ruine al een beetje bewoond, dat houden we mooi zo. Ik heb een eigen huisje met ruimte om te experimenteren met drankjes, heb al goede ideeen opgedaan de afgelopen dagen.
Helaas maar weinig kostbaarheden gevonden, dus ik heb nog steeds een kastekort. Bah! Eens kijken of ik een heksencircel kan beginnen...die dorpelingen snappen er toch niks van...
 
Stats
Witch Level 7, Human, Female
Str 9, Dex 16, Con 12, Int 12, Wis 12, Cha 17. HP 23. Init +3. AC 13 (13 touch, 10 flatfooded).
Sling (bullet 20x) +6 (1d4-1), range 50 ft.
Sling (stone 10x) +5 (1d3-1), range 50 ft.
Fort +3, Ref +5, Will +8. Languages: Common, Fearie.
Skills
Alchemy +7, Appraise +1, Bluff +7, Climb -1, Concentration +9, Diplomacy +3, Disguise +3, Escape Artist +3, Forgery +1, Gather Information +3, Heal +1, Hide +3, Intimidate +3, Jump -1, Knowledge: Nature +3, Listen +1, Move Silently +3, Ride +3, Seach +1, Sense Motive +4, Spot +1, Swim *, Use Rope +3, Wilderness Lore +1.
Feats
Improved Initiative, Iron Will, Commanding Voice, Extra Spell (invisibility).
Equipment
Backpack, Belt, Pouches for spellcomponents, Sack (2x), Soap (1/2 bar), Fishhook + line, Ceramic pots (small) and grinding bowl, Glass bottle (5x). 244 gp, 18 sp, 13 cp.
Spells
0-level: Dancing Lights, Daze, Detect Magic, Ghost Sound, Light, Read Magic.
1st level: Charm Person, Comprehend Languages, Cure Light Wounds, Guilt, Indolence.
2nd level: Alter Self, Happenstance, Invisibility, Minor Image
3rd level: Clairaudience / Clairvoyance, Suggestion.
Spells per day
Level 0: 6x. Level 1: 7x. Level 2: 7x. Level 3: 5x
 
Karakter item wealth based on market price for items

Karakter level: 7 - Totaal waarde: 0gp - Waarde versus 'wealth-by-level' (19 000gp): 0.00% - Verschil: -19 000gp
 
Geschiedenis in het spelTotaal 31102 XP
03-07-2005XP van het avontuur (Spel verlaten)3120
Spel verlaten. (Spel verlaten)
19-03-2005DM voor deze speelsessie: gemiddeld XP3584
20-11-2004XP van het avontuur3763
28-08-2004XP van het avontuur2915
08-05-2004Start weekend campaign 2 (Actief in spel)15000
XP van het avontuur2720


© 2003 pepijn
 
Random insult
You are living proof that man can live without a brain.
 
Laatste 6 bezoeker(s)
Jacco
29 maart 2024 om 0:04 uur
Tuning
28 maart 2024 om 21:36 uur
Pake
28 maart 2024 om 21:24 uur
Johan
22 maart 2024 om 16:37 uur
Jeff
20 maart 2024 om 20:31 uur
Vulridir Sr
20 maart 2024 om 19:46 uur
 
De homepage
Als je bent ingelogd, worden op de homepage alle nieuws, sage advice tips, forum berichten en internet links getoond die sinds je laatste bezoek zijn toegevoegd of veranderd.

Is er weinig of niks gewijzigd (of ben je niet ingelogd) dan wordt het laatste bericht getoond.
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.