Inhoud Storybook
+ Hoofdstuk 11
+ Hoofdstuk 10
+ Hoofdstuk 9
+ Hoofdstuk 8
- Hoofdstuk 7
7.1It begins
7.2Week 1 & 2
7.3Week 3 - 5
7.4Op het strand 1
7.5Op het strand 2
7.6Avenge me!
7.7Vengeance
7.8Enge boom
7.9Twee feestjes
7.10Tempel bestormen I
7.11Tempel bestormen II
7.12Tempel bestormen III
7.13Tempel bestormen IV
7.14Dungeon of DOOM
  Kaart
7.15Dungeon of ROOM
7.16Huh?
  Mercane's Aanbo
7.17Halverwege
7.18Broken Banner
7.19Aanslagen
7.20Er wordt geklopt
7.21Gorgimera
7.22Week finals
7.23Drukke dag
7.24Meer bezoekers
7.25Goeiemorgen draak!
7.26Laatste bezoekers
7.27Vetra-Kali
+ Hoofdstuk 6
+ Hoofdstuk 5
+ Hoofdstuk 4
+ Hoofdstuk 3
+ Hoofdstuk 2
+ Hoofdstuk 1
+ Hoofdstuk 0
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | WAY OF THE WICKED | BOOK 2, ACT 3: THIRTY-ONE WEEKS
Gorgimera intrudes and is hungryGorgimera intrudes and is hungryGespeeld bij/in Leeuwarden op 11 jan 2017
(reacties)

De knoop is bezig met allerhande zaken wanneer het 'graveling'-slachtoffer-detectie systeem afgaat. [ Paardenvleesstoofpot maken, hier en daar wat uitwonen, pallisade maken of gewoon contempleren en navelstaren ]


In de avond zo rond een uur of 9 krijgt LicÍre een 'alert' dat er iets groots de kant van de hoorn op komt. Alle alarmbellen gaan af, is het de zilveren draak???


Na alarm geslagen te hebben via de communicatie kanalen is iedereen snel gemobiliseerd. Er komt iets groots, vliegend op de hoorn af. Dus eerst de bovenste verdieping veilig stellen!!!
Rook is ook snel op de hoogte, en begint met een 'downdraft'.


In een ongeteste-ongekende snelheid is bijna iedereen binnen een paar ronden boven, net op tijd om Rook te helpen en te zien dat de golem versteend is door een GORGIMERA!
Dit beest heeft honger, en is niet te beroerd om dingen dood te maken terwijl hij alvast begint te eten. De knoop is echter zeer assertief en al snel is het monster omringd en samen met wat 'bottenzakken' van LicÍre om de hardste klappen op te vangen zijn de rollen snel omgekeerd. De aanvaller wordt aangevallen. Stevige klappen van Hai'a, boems van Onyx en slurpie slurpie van Rizzen, afgemaakt met negatieve energie van Rook is het snel afgelopen. Met een wanhopige flyby tegen de fysiek sterkste tegenstander komt de gorgimera niet ver meer. De aanvallen van de rest maakt dat het hoge HP creatuur neervalt en naar de vriezer verplaatst mag worden!



KarakterSpelerXPInfo
Hai'A Eric 400
LicÍre Nefarios Tuning 400
Onyx Opa 400
Rizzen Vrinn Johan 400
Rook Jacco 400
Plaats de muis boven het om detail informatie te zien.


  1. Week 1 1
  2. Week 15 15
  3. Week 25 25
  4. Week 26 26
  5. Week 31 31


Gepost door Tuning op 13 januari 2017 om 18:58 uur.
Reacties van bezoekers (44 reacties)
JaccoJacco

plusje voor de schrijver!

 


Gepost op 13 januari 2017 om 22:16.
JeffJeff

Inderdaad!

 

(En dit is week 26 trouwens)


Gepost op 14 januari 2017 om 9:00.
Holy DMHoly DM (Jeff)

Week 31 is de laatste ritueel. Heeft er iemand plannen voor de tussentijd? Graag de plannen en de tijdstip doorgeven. Anders ga ik er vanuit dat het bij de volgende blijft: verdedigen afmaken, scouten in het gebied, gevangenen controleren, studie en training (met oog op level 10). 

Wat de organisatie, graag per weeknummer de drie taken :)


Gepost op 14 januari 2017 om 9:04.
JeffJeff

En dan skippen we naar de actiemomenten


Gepost op 14 januari 2017 om 9:04.
TuningTuning

Misschien mis ik een paar puntjes in de weken... Aanvullingen/correcties welkom natuurlijk!


Gepost op 14 januari 2017 om 10:42.
TuningTuning

Week 26? Was dan niet al de pallisade af? (gzien het on-onderbroken werkgedrag van Licêre en z'n extra botten van ruwweg 12 uur per dag)


Gepost op 14 januari 2017 om 10:45.
EricEric

met name eten bereiden en pallisade bouwen, die moet zo snel mogelijk klaar. Hopelijk is er dan nog tijd om wat extra verdedigingen op te werpen, zoals valkuilen of dingen binnen de hoorn (tripwires met belletjes).


Gepost op 14 januari 2017 om 12:45.
JaccoJacco

Was er niet een feestje in de stad die wij konden bederven?

 


Gepost op 14 januari 2017 om 17:43.
OnyxOnyx (Opa)

Ik ga met een palenboor gaten van 30 cm diep maken op de meest waarschijnlijke routes voor cavalerie in de directe omgeving om de berg. Dus tussen berg en bos.  In het bos is niet leuk. Dan is de verrassing eraf en zien weer het niet.

Gaten met een diameter van paardenbeen uiteraard. Beetje toegedekt met wat gras enzo 😈

Dat haalt de vaart er wat uit.... mwhahaha

Verder verken ik de omgeving op sporen van verkenners of andere onregelmatigheden. En als ik dan toch in het bos ben kijk ik of er leuke plekken zijn om een bosbrand te stichten. Ik hoop tenminste dat het droog genoeg is. Ik maak wel wat kleine brandstapels die ik camoufleer. 


Gepost op 15 januari 2017 om 10:44.
OpaOpa

Een plusje voor de schrijver en een kruisje voor de gorgimera 😈


Gepost op 15 januari 2017 om 10:48.
Wie zegt wat?
Alleen als je ingelogd bent kan je reacties achterlaten.
© 2003 pepijn
 
Fout spreekwoord
Ergens met kop en schotel bovenuit steken
 
Agenda
We spelen waarschijnlijk in Leeuwarden
 November 2017
MaDiWoDoVrZaZo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
 
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
175x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Way of the Wicked
74x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
Amn
23x gespeeld
DnD weekend (2004-2007)
19x gespeeld
 
Populaire lokaties
Leeuwarden
68x gespeeld
Wytgaard
3x gespeeld
Grou
1x gespeeld
St. Anna
1x gespeeld
nvt
1x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.