Inhoud Storybook
+ Hoofdstuk 4
- Hoofdstuk 3
3.1Reality wrinkle
3.2Really the wrinkle
3.3Wrinkle wrinkling
3.4Feest
3.5Geen feest
3.6De tempel!!
3.7In de tempel
3.8Red de Baron
3.9Rondzoekend
3.10Stortkoker
3.11Goblins en Trollen
3.12Dag Trollen
3.13Hoi Goblins
3.14POEF!
3.15Meet the king!
+ Hoofdstuk 2
+ Hoofdstuk 1
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | WORLD OF TRAP | BRINDINFORD
We hebben een goed gevoel dat we de Baron maar eens moesten redden...We hebben een goed gevoel dat we de Baron maar eens moesten redden...Gespeeld bij/in Opa op 22 nov 2006
(reacties)
Power divine!
De tegenstanders zijn op de vlucht geslagen en de groep is druk bezig te bedenken wat de oorzaak hiervan kan wezen.... Heeft de tegenstander belangrijker zaken te doen? Wat kan er nou belangrijker zijn? Of zijn ze weggedreven door iets of iemand? Maar wie dan? Op dat moment begint ook een geweldig gevoel van 'goed' zich door de tempel te verspreiden... En met veel 'godelijke gratie' tonen zelf 2 avatars zich aan ons... Lathander en Clangeddin Silverbeard! Deze avatars beschermen de tempel met een groot schild en met wat hulpjes wordt de tempel in -no-time-at-all- opgeknapt. Iedereen wordt geholpen, zelfs de hogepriester die zijn laatste adem buiten had uitgeblazen. Wij worden aangesproken als gekozen personen, allemaal grootgebracht als geadopteerde kinderen waarvan de 'nieuwe' ouders gezworen hadden net te doen alsof wij hun eigen kinderen waren. Er worden ook nog wat presentjes (yeah! ;-)) uitgedeeld om ons voor te bereiden op de dingen die wij volgens de 'voorspellingen' nog gaan doen. Nadat alles geregeld is wordt het tijd voor de avatars om iemand anders met hun aanwezigheid te verblijden (wat een baan). De groep blijft achter onder een lichtblauw schild waar geen doorkomen aan is. Dit schild blijft tot grote frustratie nog 2 dagen hangen voordat de groep volkomen uitgerust en klaar voor actie richting de burcht gaat. Onderweg komt de groep erachter dat de rest van deze stad het ook niet eens was met de gang van zaken. Er is een bestorming geweest en de 'slechterikken' zijn verdreven. Ook de baron is weg en zeer waarschijnlijk is deze gedwongen gecharmeerd van de slechterikken. Er wordt nog wat uitzoekwerk, handelwerk verricht waarna de groep door de vers gevonden geheime gang in de haard van de burcht naar beneden gaat. Deze schacht naar beneden brengt de groep een heeeeeeeeel eind naar beneden. Hier eindigt deze in een grot met een grote poel water in het midden. Handig, iets minder handig en gewoon ronduit klungelig weet de groep droog beneden aan te komen. Hierna wordt een verkenning gedaan van de nieuwe omgeving. Al snel komt de groep erachter dat ergens een hell-hound moet zitten.... En nog sneller blijkt dit geen gewone te wezen ook! Het is een groot drie-koppig monster met gloeiende ogen en een schroeiend hete adem! Met deze adem en gepositioneerd achter een stevig, maar heet hek wordt het de groep lastig gemaakt. Een zwaar gevecht is het gevolg. En hoewel het hondje snel zwaar toegetakeld wordt weet deze het toch nog uit te houden om voordat hij neergaat 2 groepsleden de voeten onder het lichaam vandaan te slaan. Zwaar onder de indruk van dit beestje begint de groep zich weer te re-organiseren. -- Het is tijd om de baron te vinden --

KarakterSpelerXPInfo
Borgazdin Deeperdown Vulridir Sr 1.100
Dolf Jeff 1.100
Redmer Thorn Johan 1.100
Rensque Pake 1.100
Tsaf Nur Tuning 1.100
Plaats de muis boven het om detail informatie te zien.

Gepost door Tuning op 23 november 2006 om 9:04 uur.
Reacties van bezoekers (6 reacties)
JeffJeff
Dat deed je met opzet! Jeff is er niet ... en wie komt er even langs? . . "Hallo, Lathander, alles kits?"
Gepost op 23 november 2006 om 11:12.
JeffJeff
Balen dat ik er niet was - een God en een super gevecht, en antwoorden! Klinkt als een super nacht!
Gepost op 23 november 2006 om 11:14.
PakePake
top
Gepost op 23 november 2006 om 13:09.
JohanJohan
Haela Brightaxe rules (met een +3 Great Sword). Een +3 zwaard is ook erg makkelijk tegen damage reduction kwam ik achter... :-)
Gepost op 23 november 2006 om 16:35.
PakePake
Ach man die van mij is +3 en HOLY
Gepost op 24 november 2006 om 12:42.
JaccoJacco
bloedlijn vergeten
Gepost op 24 november 2006 om 12:54.
Wie zegt wat?
Alleen bij een actieve campagne kun je (indien ingelogd) reacties achterlaten.
© 2003 pepijn
 
Random insult
Never wrestle a pig. You both get dirty and the pig likes it.
 
Agenda
De volgende keer spelen we waarschijnlijk in St. Anne.
 Mei 2007
MaDiWoDoVrZaZo
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
 
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
204x gespeeld
Way of the Wicked
136x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Opa's campaign
63x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
Kingmaker
52x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
 
Populaire lokaties
Johan Wiersma
8x gespeeld
Opa
7x gespeeld
Tytsjerk
2x gespeeld

1x gespeeld
Wytgaard
1x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.