Inhoud Storybook
+ Hoofdstuk 4
- Hoofdstuk 3
3.1Reality wrinkle
3.2Really the wrinkle
3.3Wrinkle wrinkling
3.4Feest
3.5Geen feest
3.6De tempel!!
3.7In de tempel
3.8Red de Baron
3.9Rondzoekend
3.10Stortkoker
3.11Goblins en Trollen
3.12Dag Trollen
3.13Hoi Goblins
3.14POEF!
3.15Meet the king!
+ Hoofdstuk 2
+ Hoofdstuk 1
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | WORLD OF TRAP | BRINDINFORD
The wrinkle keeps wrinklingThe wrinkle keeps wrinklingGespeeld bij/in Opa op 30 aug 2006
(reacties)
Afgesloten!
De groep is net de trap op wanneer de achterdeur dicht valt met een klap.... Tsaf is er al snel achter dat deze magisch afgesloten is en dat hij deze niet open gaat krijgen.... m.a.w. Problemen!! Meteen daarna loopt de hele (boeken)kamer vol met mist en er komt weer zo'n groot paars worm-beest te voorschijn. Er volgt een stevig gevecht waarbij drie tovenaars het de groep moeilijk proberen te maken. Rensque staat nog buiten en kan dus niet helpen. De magische ondersteuning is daarmee minimaal. Redmer probeerd de (vrouwlijke) paladijn in veiligheid te brengen bij de trap, maar ook daar is door de tegenstander op gerekend en ondanks zijn beschermende houding schiet een krachtige spreuk langs de verdediging. De paladijn overleefd dit niet en is op slag dood. Ondertussen is de groep nog vol in gevecht en Bor is al half verzwolgen in het paarse beest. Deze ziet geen lekkere hapjes meer in de buurt, maar hoort nog wel wat bij de trap. Hier mag Redmer proberen ook nog het paarse monster uit te schakelen terwijl Tsaf de paladijn Dolf weer op de been helpt. Uiteindelijk en met veel moeite word de paarse worm uitgeschakeld en de laatste tovenaar slaat op de vlucht. In dit rustmoment is nog een heel klein beetje tijd om de wonden te verbinden waarna de D-i-D zo snel mogelijk naar een helende instantie kan worden gebracht.... Onderweg naar deze lokatie wordt de laatste gevluchte tovenaar 'gespot' door de groep. Deze tovenaar wil het karwei blijkbaar nog even afmaken. Gelukkig voor hem denkt de groep er net zo over! Er volgt nog een stevig gevecht. Deze ook met veel mist, spring, kruip en zoekwerk. Maar uiteindelijk wordt de tovenaar uitgeschakeld. De stadswacht heeft hier blijkbaar op gewacht, want meteen daarna komen ze aanhollen om te 'helpen'. Het blijkt dat de toverende groepering verantwoordelijk was voor alle problemen in dit plaatsje en nu deze is uitgeschakeld word alles weer bijna als vanouds. Tijd voor een feestje!

Gepost door Tuning op 31 augustus 2006 om 16:22 uur.
Reacties van bezoekers (3 reacties)
PakePake
Hoera!
Gepost op 1 september 2006 om 13:34.
JeffJeff
Inderdaad! Huzzah voor ons! Maar . . wat is de D-i-D?
Gepost op 12 september 2006 om 18:38.
TuningTuning
Damsel in Distress Klik hier
Gepost op 12 september 2006 om 19:02.
Wie zegt wat?
Alleen bij een actieve campagne kun je (indien ingelogd) reacties achterlaten.
© 2003 pepijn
 
Tegeltjeswijsheid
Nietsdoen is ook een werkwoord.
 
Agenda
De volgende keer spelen we waarschijnlijk in St. Anne.
 Mei 2007
MaDiWoDoVrZaZo
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
 
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
204x gespeeld
Way of the Wicked
136x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Opa's campaign
63x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
Kingmaker
52x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
 
Populaire lokaties
Johan Wiersma
8x gespeeld
Opa
7x gespeeld
Tytsjerk
2x gespeeld

1x gespeeld
Wytgaard
1x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.