Inhoud Storybook
+ Hoofdstuk 9
+ Hoofdstuk 8
- Hoofdstuk 7
7.1Op naar Orcen kamp
7.2Onderschept
7.3Aankomst bij kamp
7.4Orcen HQ break-in 1
7.5Orcen HQ break-in 2
7.6Celestial gevonden!
7.7Inleveren & afronden
+ Hoofdstuk 6
+ Hoofdstuk 5
+ Hoofdstuk 4
+ Hoofdstuk 3
+ Hoofdstuk 2
+ Hoofdstuk 1
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | CALIMSHAN | 7. BEVRIJDINGSACTIE!
Orcen HQ break-in 2Orcen HQ break-in 2Gespeeld bij/in Grou op 8 mrt 2006
(reacties)
Orcen HQ break-in 2
Na deze deur volgt nog wat bochten werk en komt men uiteindelijk bij nog een gesloten deur. Hier blijkt een kamer met tafel en stoelen. In de hoek is een portal en voor een deur staat een shield guard (construct, 82 hp, fast healing 5, attacks +16/+11/+6, 1d8+9, spell storing). En en ander wordt nog bekeken en onderzocht maar toch wil iedereen wel weten wat er achter die deur zit. Enkele leden wurmen zich achter de construct om aan de deur te morrelen. De construct volgt met zijn grote stenen vuist Maxiqabin die als eerste de aandacht trok door ongevraagd aan de deur te zitten. Alag probeert op afstand de deur open te maken en KAZZZAP, Max is het haasje met een lightning bolt, rechtstreeks uit de grote vuist. Een gevecht volgt, de shield guard deelt stevige klappen uit. Met vereende krachten kan uiteindelijk de construct verslagen worden. In de daarop volgende kamer wordt een grote kamer gevonden met een grote tafel en grote schema's op de muren. Dit lijkt wel het strategische middelpunt, waar alle beslissingen worden uitgedacht. Max verzameld het een en ander. Er is nog 1 deur. Deze wordt open gemaakt en men vind een kleine, jonge jongen, zielig in een hoekje. Hij maakt zich bekend als Brat. Hij gedraagd zich een klein beetje vreemd, maar de groep is niet meteen argwanend. Hij volgt de groep naar de uitgang, totdat hij toch ineens verdwijnt. Na een tijdje zoeken blijkt hij in 1 van de gaten te zitten bij het begin van de HQ. Inmiddels is hij terug gepolymorphd naar Brath de Ogre Mage en gooit er een cone of cold tegenaan. Onmiddelijk krijgt hij er een van Nasser terug en dan verdwijnt hij en wordt niet meer gevonden binnen de HQ's. Alles wordt nog eens flink doorzocht en er wordt in n van de gaten een ladder ontdekt. Deze gaat 30ft de grond dieper in en komt uit bij een smal gangetje, een deur wordt van het slot gehaald, waarachter een deur (mimic) staat te wachten, zodra Max tegen de deur loopt volgt er weer een gevecht. Haval blijft na geraakt te zijn plakken aan de deur, Nasser gooit er nog een burning hands overheen en dan vraagt Max of de deur Haval wil los laten gaan in ruil voor 'einde gevecht', de deur zegt gratig ja (DM info...mimic heeft nog 1 HP over...) en gaat aan de kant voor de groep. Wat blijkt..... er is nog een deur !!!?? (je zou er bijna moe van worden).

KarakterSpelerXPInfo
Alag Miniu It Tuning 1.193
Haval Habib Abdulahad Marco 1.193
Kateb Utbah Nabil Sahir Tahir Vilatino Vulridir Sr 1.193
Maxiqabin Laden Johan 1.193
Nasser Naser Jacco 1.193
Plaats de muis boven het om detail informatie te zien.

Gepost door Pake op 9 maart 2006 om 8:45 uur.
Reacties van bezoekers (8 reacties)
PakePake
fijn dat iedereen aanwezig was, dan kan ik tenminste gebruik maken van de functie: 'Voeg XP toe bij elk groepslid'
Gepost op 9 maart 2006 om 8:49.
PakePake
en deze ook
Gepost op 9 maart 2006 om 20:39.
TuningTuning
Ik vond het al verdacht, die Brat, hij had zijn naam ook niet mee... grrrrr ;-)
Gepost op 10 maart 2006 om 12:58.
TuningTuning
Volgens mij is de kill list nog niet helemaal up - to - date
Gepost op 10 maart 2006 om 20:04.
JaccoJacco
lacht..ik had genoten :D
Gepost op 10 maart 2006 om 20:05.
JaccoJacco
Heej..Hendrik, ook online :D
Gepost op 10 maart 2006 om 20:06.
MarcoMarco
Dus Brat heet eigenlijk Brath, of is dat een typefout
Gepost op 13 maart 2006 om 11:33.
PakePake
Nee, je conclusie is goed Marco (Brat klonk meer homo-celectial-achtig, dan het duistere Brath)
Gepost op 13 maart 2006 om 13:11.
Wie zegt wat?
Alleen bij een actieve campagne kun je (indien ingelogd) reacties achterlaten.
© 2003 pepijn
 
Fout spreekwoord
Een joint in de morgen is een dag zonder zorgen.
 
Agenda
Geen agenda informatie beschikbaar.
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
204x gespeeld
Way of the Wicked
136x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Opa's campaign
63x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
Kingmaker
52x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
 
Populaire lokaties
grou
32x gespeeld
Wijtgaard
4x gespeeld
St. Annaparochie
4x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.