Inhoud Storybook
+ Hoofdstuk 9
+ Hoofdstuk 8
- Hoofdstuk 7
7.1Op naar Orcen kamp
7.2Onderschept
7.3Aankomst bij kamp
7.4Orcen HQ break-in 1
7.5Orcen HQ break-in 2
7.6Celestial gevonden!
7.7Inleveren & afronden
+ Hoofdstuk 6
+ Hoofdstuk 5
+ Hoofdstuk 4
+ Hoofdstuk 3
+ Hoofdstuk 2
+ Hoofdstuk 1
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | CALIMSHAN | 7. BEVRIJDINGSACTIE!
Orcen HQ break-in 1Orcen HQ break-in 1Gespeeld bij/in Grou op 1 mrt 2006
(reacties)
Orcen HQ break-in 1
De groep gaat voorzichtig aan het duistere gat in, er wordt voor voldoende licht gezorgd. In de eerste kamer blijkt een warbat rustig een slaapje te doen, Alag komt te dicht in de buurt en verstoord hiermee zijn rust moment. Een gevecht volgt, maar uiteindelijk houdt de warbat het voor gezien en ontvlucht ternauwernood. Er is maar 1 deur en daar achter blijkt een lange gang. Maxiqabin loopt vrolijk achter de vliegende Nasser aan en verdwijnt plotseling door de bodem. Al gauw blijken hier meerdere vleoren en muren illusies te zijn en na een tijdje is een veilige weg gevonden. Max is uit de diepte gehaald en iedereen vervolgd zijn weg. Na zo'n 30ft gaat het naar rechts en 30ft verder wordt een gezoem gehoord. Er blijkt ook een stukje stok uit de muur te komen en is er een gat van een duim doorsnede in de muur. Hiernaast is een kamer met zes shock lizards. Er wordt wat gepuzzeld maar Alag besluit gewoon de ruimte met de lizards binnen te stappen. KAZZZAP... een flinke elektische ontlading volgt en de opgelopen wonden zijn aanzienlijk. De deur voorbij aan deze lizards wordt behendig open gemaakt door Alag en Nasser begint de lizards alvast uit te roeien. Vooral Kateb probeert nog iets te doen met het stokje uit de muur, maar krijgt niet veel voor elkaar (krijgt hem alleen maar stuk). De volgende gang ziet er weer eens verdacht uit, met gaten in het plafond en ribbels in de vloer. Het blijkt een plaat die bij voldoende gewicht zakt (kan niet goed zijn). Alag beklimt de muur en maakt de volgende deur open nadat deze een 'pootje' optilt voor hem (hoe doet ie dat toch). Aan de achterzijde van de deur wordt een trap onschadelijk gemaakt en Nasser vliegt iedereen tot voorbij deze deur.

KarakterSpelerXPInfo
Alag Miniu It Tuning 875
Haval Habib Abdulahad Marco 875
Kateb Utbah Nabil Sahir Tahir Vilatino Vulridir Sr 875
Maxiqabin Laden Johan 875
Nasser Naser Jacco 875
Plaats de muis boven het om detail informatie te zien.

Gepost door Pake op 2 maart 2006 om 8:08 uur.
Reacties van bezoekers (3 reacties)
Vulridir SrVulridir Sr
Nou mis ik die coole actie van Kateb. Wie anders dan hij kan invisible blijven terwijl hij zoveel schade veroorzaakt???? Nou???? Goe he?!!!
Gepost op 5 maart 2006 om 0:34.
TuningTuning
Het hele verhaal staat er nog niet hoor, dus hoe kun je dat stukje missen? ;-)
Gepost op 5 maart 2006 om 17:52.
PakePake
nu staat het er wel op
Gepost op 9 maart 2006 om 20:10.
Wie zegt wat?
Alleen bij een actieve campagne kun je (indien ingelogd) reacties achterlaten.
© 2003 pepijn
 
Fout spreekwoord
Geen systeem is ook een systeem
 
Agenda
Geen agenda informatie beschikbaar.
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
204x gespeeld
Way of the Wicked
136x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Opa's campaign
63x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
Kingmaker
52x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
 
Populaire lokaties
grou
32x gespeeld
Wijtgaard
4x gespeeld
St. Annaparochie
4x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.