Inhoud Storybook
+ Hoofdstuk 9
+ Hoofdstuk 8
- Hoofdstuk 7
7.1Op naar Orcen kamp
7.2Onderschept
7.3Aankomst bij kamp
7.4Orcen HQ break-in 1
7.5Orcen HQ break-in 2
7.6Celestial gevonden!
7.7Inleveren & afronden
+ Hoofdstuk 6
+ Hoofdstuk 5
+ Hoofdstuk 4
+ Hoofdstuk 3
+ Hoofdstuk 2
+ Hoofdstuk 1
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | CALIMSHAN | 7. BEVRIJDINGSACTIE!
Aankomst bij kampAankomst bij kampGespeeld bij/in Grou op 8 feb 2006
(reacties)
Aankomst bij het kamp
De groep heeft nog een nachtrust tegoed na het gevecht met Walganar. Maar niet voordat hij begraven wordt. Bij het volledig 'strippen' ontdekt Nasser een tattoo. Deze tattoo herkend hij als zijnde 1 van zijn familie wapens welke Nasser aan de muur heeft zien hangen in de eetzaal bij zijn oom. Na een moment denkwerk zal dit wel de Walganar zijn die familie is van Nasser en die vermist werd. De volgende dag na een lange dag struinend door het bos, wordt zo tegen de avond een groep Worgs gehoord. De groep vrienden besluit eens een kijkje dichterbij te gaan nemen en zien een groep van 4 Worgs met drie Orcen. Er wordt in korte tijd een aanvalsplan bedacht en deze wordt vervolgens uitgevoerd. Kateb cast sleep en de drie Orcjes gaan rustig slapen. De 4 Worgs worden vervolgens afgemaakt. 1 van de Orcjes die lekker ligt te pitten wordt vakkundig vermoord door Nasser, terwijl een ander al in de boeien is geslagen door knul Kateb. Zodra de Orcjes wakker worden begint Alag met ondervragen. De prop gaat uit de bek en de Orc begint te brullen: 'ALAAAAA.....(smack).....rm'. Haval die er naast staat, slaat hem met 1 klap tegen de vlakte. Volgende! Nu mag Kateb het proberen, geholpen door een charm-spell verkrijgt hij min of meer de informatie die hij vraagt. En ding is duidelijk deze Orcjes waren op zoek naar Walganar, omdat deze zich niet op tijd weer gemeld had en blijkbaar neemt men op dit moment geen enkel risico. Verder blijkt het Orcen kamp, hier niet ver vandaan, een erg groot kamp te zijn. Veel meer wordt ook niet duidelijk. De groep bind de 2 overgebleven Orcen aan 1 boom. Nasser komt weer beneden (fly), nadat hij heeft zitten dreigen om de dooie Orc van 90 ft te laten vallen (impressive). Een eindje verderop wordt besloten om het Orcen kamp eens te bekijken. Nasser en Maxiqabin gaan vliegend en invisible een rondje maken. Het blijkt inderdaad een groot kamp te zijn, met Orcen, Ogres en instectile Ogres. En tent wordt nog even bekeken, de grootste mooie. Het blijkt de zelfde tent te zijn die Alag met zijn Clairvision heeft gezien. Op dat moment ziet Alag iets bewegen een eindje verderop. Na het geinspecteerd te hebben en terug is bij Haval en Kateb, meldt hij dat er een gnome is bij een tentje aan de rand van het Orcenkamp. Zodra Nasser en Max terug zijn gaan ze een poging doen de gnome te vangen. De gnome blijkt niet erg gedient te zijn van het onverwachtse bezoek. Maar men raakt wat aan de praat en bekijkt al gauw of er onderling wat 'leuks'geregeld kan worden. De gnome blijkt wel te willen helpen de gevangene te vinden en verteld een locatie waar zeer waarschijnlijk een goede cel is. De groep vertrekt daarna vliegend en invisible naar de bewuste tent waar de ingang tot een grot zou moeten zijn. Een vloeibaar goedje in een glazen potje, gekregen van de gnome, wordt naar binnen gegooid en er wordt zes tellen gewacht. Daarna betreedt de groep de tent en er blijkt nog 1 insectile Ogre te staan. Deze wordt verslagen en de drie die bewusteloos op de grond liggen worden vermoord. De groep staat nu voor een donker gat de grond in.......(volgende keer verder).

KarakterSpelerXPInfo
Alag Miniu It Tuning 708
Haval Habib Abdulahad Marco 708
Kateb Utbah Nabil Sahir Tahir Vilatino Vulridir Sr 728
Maxiqabin Laden Johan 708
Nasser Naser Jacco 708
Plaats de muis boven het om detail informatie te zien.

Gepost door Pake op 10 februari 2006 om 8:11 uur.
Reacties van bezoekers (4 reacties)
TuningTuning
Dat goedje van de gnome was geweldig spul, nu is het alleen hopen dat we het niet te vroeg gebruikt hebben...
Gepost op 10 februari 2006 om 17:34.
Vulridir SrVulridir Sr
Dat weten we pas als alles achter de rug is. Voorlopig zijn we in iedergeval ongeschonden tot de ingang van deze "Hell Hole" gekomen. Nu maar kijken welke asshole hier binnen is !
Gepost op 12 februari 2006 om 16:15.
Vulridir SrVulridir Sr
By the way.... kan je te vroeg voorzichtig zijn.... ?!?
Gepost op 12 februari 2006 om 16:17.
TuningTuning
Dat weet je alleen maar wanneer het te laat is....
Gepost op 12 februari 2006 om 17:30.
Wie zegt wat?
Alleen bij een actieve campagne kun je (indien ingelogd) reacties achterlaten.
© 2003 pepijn
 
Famous last words
You're all a bunch of wimps!! I'll prove to you myself that an entire orc stronghold is no match for your average barbarian.
 
Agenda
Geen agenda informatie beschikbaar.
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
204x gespeeld
Way of the Wicked
136x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Opa's campaign
63x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
Kingmaker
52x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
 
Populaire lokaties
grou
32x gespeeld
Wijtgaard
4x gespeeld
St. Annaparochie
4x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.