Inhoud Storybook
+ Hoofdstuk 9
+ Hoofdstuk 8
+ Hoofdstuk 7
+ Hoofdstuk 6
+ Hoofdstuk 5
+ Hoofdstuk 4
- Hoofdstuk 3
3.1Klei monsterij
3.2'Rustig vaarwater'
3.3Huldria's huis 1
3.4Huldria's huis 2
+ Hoofdstuk 2
+ Hoofdstuk 1
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | CALIMSHAN | 3. DUISTERE PRAKTIJKEN
Huis van HuldriaHuis van HuldriaGespeeld bij/in Grou op 27 apr 2005
(reacties)
Huis van Huldria
De leden van de Karlstrand Dragoons, te weten onze vrienden: Haval, Kateb, Alag, Maxiqabin en Nasser zoeken de ambtenaar op die verteld had over een onderzoekje naar de praktijken van Huldria. Er wordt weer even duidelijk gemaakt wat de bedoeling was en wat het zou opleveren. 1500 gp voor het eventueel vergaren van belastend materiaal, wat dat dan ook moge zijn. De groep gaat de woning en omgeving wat verkennen. Het blijkt te gaan om een 'toren' van 5 verdiepingen (6 woonlagen). Maxiqabin wordt, verrijkt met een spider-climb en een invisibility, gesommeerd de toren aan een nadere inspectie van buiten af te onderwerpen. Door de 6 aanwezige ramen en 1 glazen pui wordt naar binnen gekeken. Veel wijzer wordt Max niet. Hij ziet wat meubilair, een trapopgang en een lege kamer. Er wordt besloten om in de nacht in te breken in de woning. De dag wordt afgesloten met een heerlijk diner, waarna onder genot van wijn en bier (en voor sommigen non-alcohol) gekeken wordt naar een erotisch optreden van een paar mooie dames. Haval blijft als enige door 'feesten' tot het eind. Ondertussen is Max gaan kijken bij de toren of er 'leven' is. Zodra het tijd is voor actie gaat hij naar de inn ('de zingende hoeren') en wekt zijn vrienden. Met zijn allen lopen ze de toren binnen na de deur te hebben ontsloten. De begane grond wordt snel doorlopen. Er blijken enkele traps te zijn. Verder lijkt het op bergruimte, meer niet. De eerste verdieping: een zit- vergaderruimte, slaapkamer met 3 bedden De tweede verdieping: woonkamer, bibliotheek- studieruimte De derde verdieping: Kantoor, studie- proefruimte Met name de ruimte op de derde verdieping blijkt zeer interessant, gezien de vele magie. Max onderzoek er gretig op los, hierbij loopt hij flink wat wonden op door de magische traps die af gaan. In een bureaula vind hij een stuk document...... volgende keer meer...
Gepost door Pake op 28 april 2005 om 13:33 uur.
Reacties van bezoekers (2 reacties)
TuningTuning
Hmmm.... ik durf er eigenlijk niet naar te vragen, maar meestal staat er een tabelletje onder het verhaal... ;-)
Gepost op 28 april 2005 om 18:44.
PakePake
klopt, meestal. In dit geval hebben jullie nog niet iets 24 uur gedaan en in deze situatie bewaar ik de XP's voor volgende keer.
Gepost op 28 april 2005 om 19:33.
Wie zegt wat?
Alleen bij een actieve campagne kun je (indien ingelogd) reacties achterlaten.
© 2003 pepijn
 
Fout spreekwoord
Valt kerstmis in december, dan zal het regenen in september
 
Agenda
Geen agenda informatie beschikbaar.
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
204x gespeeld
Way of the Wicked
136x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Opa's campaign
63x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
Kingmaker
52x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
 
Populaire lokaties
grou
32x gespeeld
Wijtgaard
4x gespeeld
St. Annaparochie
4x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.