Inhoud Storybook
+ Hoofdstuk 9
+ Hoofdstuk 8
+ Hoofdstuk 7
+ Hoofdstuk 6
+ Hoofdstuk 5
+ Hoofdstuk 4
+ Hoofdstuk 3
+ Hoofdstuk 2
- Hoofdstuk 1
1.1Orcen dreiging?
1.2Ongedierte
1.3Paddo's
1.4Theeheedrahoeve
1.5Orcen jacht!
1.6Battle of the Orcses
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | CALIMSHAN | 1. IN THE BEGINNING.....
Orcen dreigingOrcen dreigingGespeeld bij/in grou op 6 okt 2004
(reacties)
Studdar jaar
Onze vrienden Alag, Maxiqabin, Haval, Nasser en Kateb zijn verkozen om een jaar in de leer te gaan. Het geeft hun de mogelijkheid iets te gaan betekenen in Calimshan en is een opstap voor een mooie toekomst, maar dat hebben ze zelf in de hand. De eerste raadvergadering wordt bijgewoond. Het is de bedoeling dat ze een jaar voor het dorp dienst doen, gezien hun Studdar jaar met belasting gelden is betaald. Gezien de dreiging van Orcen, wordt er druk gewerkt aan een pallisadenwand aan de rand van het dorp en wordt er een trainingsveld ingericht om de gewone man bekend te maken met vecht- en verdedigingstechnieken. Naast dit alles wordt er uiteraard ook nog gewerkt om wat gp's te verdienen. Alleen Haval heeft zijn baantje opgezegd om full-time bezig te kunnen zijn op het trainingsveld.

Het gaat verder...
Na het alarm dat geslagen is door een boer. Gaat de groep uit op inspectie. Na een niet al te lange wandeling wordt er een Orc gespot. In rap tempo stormt iedereen er op af. Er blijkt nog een Orc te zijn en deze schiet een pijl en wordt direct bestraft door Alag met een psych-stun. Gretig loopt Nasser door om te achterhalen waar de eerste Orc is gebleven. Achter een bosje blijken twee Worgs gestald te zijn. De eerste Orc is inmiddels op 1 geklommen. De andere Worg voelt zich direct bedreigd en hapt toe. Nasser gaat neer. Na nog een stun van Alag blijft de Worg ook even koest. Nasser wordt bijgebracht en Haval geeft een doodsklap aan de Worg. Ondertussen is Maxiqabin bezig met de gestunde Orc. Kateb legt de Orc neer met 1 van zijn pijlen. De Orc op Worg lijkt verdwenen. De volgende dag wordt er nog een wandeling georganiseerd om te kijken of er ergens een kamp is met meer Orcen maar door de extreme kou in de nachten wordt besloten niet heel ver te gaan. Er wordt niks gevonden. De komende weken worden er geen Orcen meer gespot en het dagelijks leven krijgt zijn loopje weer.

KarakterSpelerXPInfo
Alag Miniu It Tuning 255
Haval Habib Abdulahad Marco 255
Kateb Utbah Nabil Sahir Tahir Vilatino Vulridir Sr 255
Maxiqabin Laden Johan 255
Nasser Naser Jacco 255
Plaats de muis boven het om detail informatie te zien.

Gepost door Pake op 21 oktober 2004 om 8:38 uur.
Reacties van bezoekers (18 reacties)
TuningTuning
Ik neem aan dat wanneer je een ander ras speelt dat je ook een andere startleeftijd mag hebben? Of is het human-only???
Gepost op 26 augustus 2004 om 17:52.
TuningTuning
Geboorte dag.... het is dus niet mogelijk om op de feestdagen geboren te zijn??? (zitten tussen de maanden in)
Gepost op 26 augustus 2004 om 17:52.
PakePake
nou niet tussen alle maanden, niet TE ingewikkeld doen he... en voor andere rassen de leeftijd waarbij je de volwassenheid nabij bent (15 jaar in human), suc6
Gepost op 27 augustus 2004 om 10:44.
TuningTuning
Hehe, duidelijk!
Gepost op 27 augustus 2004 om 23:12.
MarcoMarco
Mijn jochie heet in het verhaal "Imfrit". Word waarschijnlijk een hulpje bij de wapensmid en wil vechter/avonturier worden
Gepost op 7 september 2004 om 7:32.
MarcoMarco
En is lekker standaard fully human
Gepost op 7 september 2004 om 7:33.
PakePake
Dan komt imfrit te werken bij de smid, welke soms ook wapens smeed, gezien het een klein dorp is.
Gepost op 7 september 2004 om 8:18.
JohanJohan
Zit er aan te denken om een sloten maker te spelen (rogue) en dan van het type Kender. Een kender is een soort halfling en komt uit de wereld van Dragonlance. Ze hebben de eigenschap alles leuk en interesant te vinden en dat verdwijnt dan ook veelvuldig in hun zakken (zonder dat ze het zelf door hebben), waar het ook net zo makkelijk weer uit gaat om te ruilen voor wat anders.
Gepost op 9 september 2004 om 12:37.
PakePake
Bedenk wel goed hoe je ouders in Karlstrand zijn gekomen, aangezien je daar al woont sinds je geboorte. Verder kun je het wat mij betreft proberen. Let wel dat het misschien iets 'uit de hand' kan lopen, met die vreemde gewoonte. Misschien moet je meteen maar in therapie
Gepost op 9 september 2004 om 13:24.
Vulridir SrVulridir Sr
Ik word hummy: Kateb Utbah Nabil Sahir Tahir Vilatino (zoon van de barbier dus) Alle andere leuke dingen laat ik tzt wel weten. In iedergeval wil ik Bard worden. (Alleen mijn pappa is het nog niet met me eens. Mijn mamma gelukkig wel. :-p)
Gepost op 11 september 2004 om 23:28.
Wie zegt wat?
Alleen bij een actieve campagne kun je (indien ingelogd) reacties achterlaten.
© 2003 pepijn
 
Tegeltjeswijsheid
Heeft u problemen met de internetverbinding? Bezoek dan onze website voor mogelijke oplossingen.
 
Agenda
Geen agenda informatie beschikbaar.
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
204x gespeeld
Way of the Wicked
136x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Opa's campaign
63x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
Kingmaker
52x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
 
Populaire lokaties
grou
32x gespeeld
Wijtgaard
4x gespeeld
St. Annaparochie
4x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.