Campagne Extra's
Karakteroverzicht
Dragonmark feats
Huisregels
ID Magic Items
Asmodeus
Asmodeus spells
Necromancy
Kaart
Calendar
De Zwarte Draad
Teamwork feats
Contract
Evil alignments
Algemene Kennis
Evil Organisations
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | WAY OF THE WICKED | EVIL ORGANISATIONS
De basisregels...De basisregels...

The Six Ability Scores
Much like a PC, an evil organization has six ability scores that define them. Every score ranges from -5 to +10. These scores modify both action and skill rolls.
(zie de score meer als de Ability modifier)



Where a PC has Strength, Organizations are Ruthless

Ruthless is the ability to get violent things done. If Ruthless ever hits -5, your organization cannot take any violent actions.

 

Where a PC has Dexterity, Organizations have Secrecy

Secrecy is the ability to conceal your organization and its operations. If Secrecy ever reaches -5, your organization becomes a household name in Talingarde.

 

Where a PC has Constitution, Organizations have Survivability.

Survivability is your organization’s ability to survive adversity. If Survivability ever hits -5, your organization has ceased to exist.

 

Where a PC has Intelligence, Organizations have Connections

Connections is your ability to get nonviolent tasks done. If Connections ever hits -5, your organization can take no skilled actions.

 

Where a PC has Wisdom, Organizations have Espionage

Espionage is the ability to acquire information others don’t want you to have. If Espionage ever hits -5, your organization can take no espionage actions.

 

Where a PC has Charisma, Organizations have Loyalty

Loyalty is your minions devotion to their masters. If Loyalty ever hits -5, your organization falls apart.

 

 

An organization’s scores start at zero. Each master with a positive charisma modifier has that many points to spend increasing the scores. No score can initially be raised above +4.
After creation, changes to charisma no longer effects scores. Scores change from game effects and when a master gains a level -- a master then adds +1 to a score of their choice. No score may ever exceed +10.

 

Jullie Organisatie

 

Naam: ???

Ruthless +0
Secrecy +0
Survivability +0
Connections +0
Espionage +0
Loyalty +0

 

Jullie hebben Leadership op level 6 gekozen, lang voordat we hier iets mee hebben gedaan, dus jullie mogen allebei twee keer een +1 ergens neerzetten, naast het toekennen van je Cha-bonus.

 

Voor meer info, en alles dat een Organizatie kan doen, zie de pdf.

 
Gepost door Jeff op 17 april 2016 om 15:10 uur.
© 2003 pepijn
 
Fout spreekwoord
Never be a pioneer, it's the early christian that get's the fattest lion
 
Agenda
nntb
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
204x gespeeld
Way of the Wicked
136x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Opa's campaign
63x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
Kingmaker
49x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
 
Populaire lokaties
Leeuwarden
115x gespeeld
Online
13x gespeeld
Wytgaard
3x gespeeld
Lwdn
2x gespeeld
nvt
1x gespeeld
Grou
1x gespeeld
St. Anna
1x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.