Inhoud Storybook
- Hoofdstuk 11
11.1Lords of the Vale
11.2Mopping up
11.3Going up...
11.4Vuur en vlam
11.5Varen, varen...
11.6Kattencafé
11.7Het doolhof in
11.8Blijf! Zit! Auw!
+ Hoofdstuk 10
+ Hoofdstuk 9
+ Hoofdstuk 8
+ Hoofdstuk 7
+ Hoofdstuk 6
+ Hoofdstuk 5
+ Hoofdstuk 4
+ Hoofdstuk 3
+ Hoofdstuk 2
+ Hoofdstuk 1
+ Hoofdstuk 0
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | WAY OF THE WICKED | BOOK 3, ACT 4: THREE MONTHS OF TERROR
De laatste resten van weerstand heel toevallig opgespoordDe laatste resten van weerstand heel toevallig opgespoordGespeeld bij/in Leeuwarden op 13 dec 2017
(reacties)

De party nemen een dagje rust. Rook probeert een nieuwe spreuk uit. Hij laat de bugbears een man of vijftig bewusteloos slaan en in een schuur stapelen. Hij gaat middenin de lichamen staan en bidt tot Asmodeus. Dan maakt hij een grijpbeweging, alsof hij de laatste adem van de slachtoffers probeert bij elkaar te rapen. Hij zuigt en heel even zijn er dunnen grijze wolken zichtbaar, afkomstig van de monden van de lichamen. Rook ademt de rook in en wordt zichtbaar gespierd en krachtiger! Hij stormt naar buiten en slaat zijn vuist door een boomstam heen!


“By the power of Grayskull!” roept hij. (Dat zal een andere naam voor Asmodeus zijn?)

Hij geniet een paar minuten lang van zijn enorme kracht, en gaat daarna terug naar de rest van de party. De bugbears ruimen de lijken op.

“Dure grap, maar wel stoer.” merkt Hai’A op.


********************************


De volgende dag is iedereen goed uitgerust en klaar om wat te gaan doen. De een heeft het over Vlammen en de ander over priesters opzoeken. Wat Vlammen betreft was die Nachtzon een indrukwekkende verschijnsel en het onderzoeken waard. Rizzen vond het maar niks, en wil ervoor zorgen dat het niet weer gebeurt. De groep pakt de zombie griffons en de lillend, en vliegt naar het oosten toe. Halverwege de bergen glinstert iets en de groep gaat eropaf. In een duikvlucht zien ze een stenen dak met een gouden zonnewijzer op dak, knus tegen een rotswand genesteld. Bovenop de rotswand staan allerlei dennenbomen en met gebaren wordt dit aangewezen als landingsbaan.


Echter is het niet onbemand en pijlen vliegen uit de bomen naar ze toe! Hai’A bukt onder de eerste en slaat de tweede uit de lucht voordat hij van zijn griffon springt. Rook vertrouwt op zijn harnas en schild, en weet vijf van de acht pijlen te verweren. De andere drie doen flink zeer!

Licère bestuurt de Lillend naar beneden en laat een waves of fatigue los op de bomen. Onyx springt van een griffon en springt een boom in. Een gil van “Ettertje!” geeft aan dat hij de vijand heeft gevonden. Rizzen, als een vliermuis, fladdert naar een andere boom toe en verandert in een Rizzen.
“Waarom schiet je op ons?” vraagt hij beleefd doch intimiderend.
“Tja, waarom denk je?” komt het antwoord.

(Achter ze landen meer zombie griffons, vliegt een priester van Asmodeus rond, trekt Hai’A een boogscutter uit een boom, steekt Onyx iemand neer etc…)



************************************************************


Hai’A springt van zijn griffon een boom in. Doffe klapgeluiden volgen. Rook cast mislead en wordt improved invisible op zijn griffon terwijl een illusie van Rook de lucht invliegt, om boven de tempel te hangen. Hai’ A zijn griffon vliegt nog even door, op zoek naar iets levends te eten. Het kan niet op tijd stoppen en vliegt de klif over, waarna het op het dak van de Tempel landt.

Onyx zijn tegenstaander trekt aan zijn touwtjes en glijdt uit de boom. Onyx weet zijn mes erin te steken terwijl de man valt, en de schade is beslissend. Bij Rizzen is het hetzelfde verhaal, alleen deze meneer verliest wat van zijn ziel door de energy drain van de vampier. Toch weet hij daarna vanaf de grond op Rizzen te schieten… alhoewel mis. Als laatste abseilt de tegenstaander van Hai’ A de boom uit, maar zodra hij kijkt waar zijn voeten zijn krijgt hij dodelijke klappen van Hai’ A en zijn Griffon.

De illusionaire Rook wordt nog even beschoten, lacht terug en roept dat ze beter hun best moeten doen als ze een dienaar van Asmodeus willen uitschakelen. Of iemand opmerkt dat de pijlen dwars door de vliegende cleric heengaan is natuurlijk de vraag.

Licère manoeuvreert zijn Lillend naar de oostelijke bomen en cast een fear spreuk.

“Mijn hemel, nee!” roept iemand van binnen de boom, waarop Licère zucht.
“Eentje maar?”

**************************************************************


Onyx klimt wat hoger in zijn boom en springt van een grote tak naar de volgende boom, en de bange oogschutter. Hij weet hem pijnlijk te steken en de boogschutter laat zich uit de boom vallen (maar wel op een acrobatische manier). Rizzen kijkt de boogschutter voor hem aan en deze kijkt wazig.
“Volg mij, en schiet op de doelwitten die ik aanwijs.” zegt Rizzen.
“Uiteraard, een heel goed idee meneer.”
“Aha, ik zie al wat, ” zegt Rizzen, en hij wijst naar het dak van de Tempel.

Daaromheen komen nog vier boogschutters omhoog, om op zo’n veertig voet hoogte te hangen! Twee richten hun pijlen op een zombie griffon, en twee op de vliegende cleric. De onzichtbare Rook moet aan zijn lip bijten om ze niet uit te lachen.


Op dat moment komt er een bliksemschicht uit de wolken, dat inslaat op Rizzen! Deze heeft er niet zo’n last van, en kijkt naarstig rond op zoek naar een tovenaar. Uit twee bomen stappen mooie meiden met boomschorshuid en dennennaalden voor haar. De een wijst naar Licère en probeert de adem uit zijn longen te trekken. Haar magie is lang niet sterk genoeg, helaas. De andere wijst naar Onyx en een wespennest in de boom naast hem wordt “wakker” – plotseling is hij omringd door honderden boze wespen!


Hai’A “valt” uit zijn boom achter de tweede boogschutter aan. Deze beschiet de monnik, die pijlen aan alle kanten wegmept!

Terwijl Onyx bezig is met de wespen pakt de boogschutter onder hem zijn kans. Hij roept iets in een vreemde taal, en zijn boog gloeit op met een aura van goude en zilveren vonkjes. Hij schiet op Onyx en de pijl doorboort de borst van de halfling! Bloed sproeit uit zijn rug en hij valt uit de boom op zijn zij. De boogschutter duwt hem met zijn voet en Onyx ligt stokstil op zijn rug, de pijl naar boven steken, met bloed uit zijn mond druppelen.


Rook probeert de aandacht te trekken – zijn image roept dat er naast de boogschutters ook ladders tegen de klif geplaatst zijn, en meer troepen binnen staan. Hij vraagt om een cloudkill, en cast zelf heel dramatisch heal.


Hai' A zijn griffon is inmiddels van het dak afgegleden en op de grond naast het dak van de Tempel geland. Een viertal soldaten met hellebaarden proberen het kwade beest te vernietigen, maar het is sterker dan ze verwachten. Het staat langzaam weer op, en pakt de dichtstbijzijnde in zijn snavel op. Daarna verscheurt hij de man met zijn klauwen.


Aan de andere kant van de Tempel (eigenlijk gewoon zes pillaren en een dak) komt Licère aanvliegen. Dik groen rook kolkt uit zijn vingertoppen en zinkt naar het dakje en de grond ernaast. Vanbinnen komt veel gehoest en gekuch, en gegil.


Licère permitteert zich een glimlach,
“Dààr zijn jullie dus…”


******************************************************************************
Onyx wordt wakker op een warme stenen vloer. Rood en paarse muurkleden voor hem vertonen veldslagen tussen duivels en demonen, of duivels en engelen. Het lijkt alsof de duivels telkens aan het winnen zijn. Martelingen door duivelse creaturen op engelen en paladijnen is ook een terugkerende thema. Hij is net op zijn ellebogen gegaan wanneer hij een kuch achter zich hoort. Met een acrobatische beweging staat hij op zijn voeten, omgedraaid, ijsdolk in hand.

Een gespierde duivel met roestkleurige huid en een lang rol papier staat achter hem en tilt één wenkbrauw omhoog.

“En dat is dus wat u zojuist had moeten doen. Maar helaas, u was net te traag en nu zijn we hier beland. Dit is het contract dat u, uiteindelijk, hebt ondertekend. Klopt dat?”

Hij draait het papier rond en laat het aan Onyx zien. De vreemde tekens krioelen voor zijn ogen en worden woorden in de common taal. De duivel, die erg op Dessiter lijkt maar net niet, wijst een alinea aan. Hier staat, vrij vertaald, dat de Gebonden er alles aan doen om Asmodeus zijn plan te doen slagen, en bij zwakte krijgen ze de wraak van de Hel over hun dak heen.

“Door zwakte bent u hier beland, en uw ziel verbeurdverklaard. Uiteraard heeft u Asmodeus trouw gediend, en mag uw ziel hier aan een nieuwe levensloop beginnen – niet als Lemure maar als Imp. Dat is een vooruitgang van enkele duizenden jaren, en teken van Asmodeus’ dank. Of…”

Onyx zucht, en wacht af.

“…of u kunt een keer terug, in een ander vorm, en deze keer de klus proberen te klaren. Het aanbod is eenmalig. Blijkt de klus alsnog te veel voor uw kunnen, kunt u zich beter hier beginnen met wat gemakkelijker klusjes – misschien een familiar worden?”

“Ben ik meteen terug waar ik viel? Met genoeg tijd om wraak te nemen?”

De duivel laat een kleine glimlach zien,

“Dat valt zeker binnen de mogelijkheden.”

“Doe het!”

**********************************************************************************



Onyx opent zijn ogen. Het eerste dat hij opmerkt is dat hij de kou niet meer voelt. Daarna merkt hij een… honger. Niet ver van hem af staat de boogschutter, met een pijl op Rizzen gericht. Onyx ruikt het bloed van de wond waar hij de man had gestoken en wil niets meer dan zijn tanden erin zetten. Zijn tanden! Ze zijn vlijmscherp en puntig wanneer hij met zijn tong voelt, en zijn tong voelt ook anders. Hij kijkt naar zijn handen maar die lijken normaal – het kroontje van de Kardinaal natuurlijk!


Hij zet die gedachten snel weer opzij voor na het gevecht – hij kwam tenslotte terug om wraak te nemen…


Onyx flipt omhoog, van liggend tot gehurkt in één vlotte beweging, mengt een bom en gooit het zonder dop op de dryad achter de boogschutter. Het goedje bedekt eerst hem en daarna het boswezentje, waarna ze allebei in de fik vliegen!


“Hoe…?” is het laatste woord van de boogschutter, en daarna gilt de dryad uit van de pijn. Onyx geniet van het heerlijke geknetter en gefluit terwijl het houten vrouwtje kookt.
Rizzen tikt “zijn” boogschutter op de schouder en wijst de andere dryad aan. De man aarzelt maar zijn armen richten steeds pijlen op haar en laten los! Één, twee, drie keer en ze valt neer!


“Sorry, dat bedoelde ik niet! Ik ben mezelf niet!”


“Zwijg!” roept Rizzen, en hij vliegt op de brandende dryad af, die hij in de nek doodbijt!


“Bleh, sap!”


Achter hem stapt een kort maar brede figuur uit een boom – het lijkt een dwerg maar zijn huid is bedekt met boomschors en zijn baard vol mos. Hij wijst naar Rizzen en trekt zijn hand snel naar beneden - waarna een kolom vuur op de vampier zijn hoofd knalt!


Terwijl de vampier opzij springt, knikt de druïde in de richting van Licère en deze moet een flinke bliksemschicht incasseren.


*****


Rook (en zijn image) zaaien letterlijk de verwarring door allebei confusion te casten op de troepen bij de shrine. Een gevecht breekt uit onder de halberdiers, en één van de boogschutters begint te brabbelen en probeert een pijl achterstevoren in de boog te zetten. De andere halberdiers maken korte metten met de zombie gryphon en proberen daarna hun moordlustige kameraad van wapen te ontwapenen.


Onderaan de klif is het een drukte van jewelste! Een ridder met een prachtige hoed en cape met bontkraag komt uit van onder het afdakje (waar de gifwolk zijn werk doet) en schiet op Rook z’n image met een kruisboog. Hij wordt beschermd door twee ridders in platemail – een belangrijke doelwit dus! Naast hem komt een priester van Mitra staan – deze met een fire shield actief.


“Hergroeperen!” roept de ridder met een hoed op, “Naar mij toe!”


Voor hem springt een gryphon omhoog op de verwarde boogschutter. Het pakt hem in zijn snavel, bijt erin vast, en valt op het dak weer neer! De boogschutter overleeft het niet, maar de gryphon krabbelt zich langzaam weer op.


Licère stuurt zijn gifwolk op de ridders af, en zijn spectral hand pakt er eentje bij de keel en knijpt. Blauwe plekken verschijnen op zijn hals en gezicht, waarna hij kokhalst en op de grond dood neervalt!
Het image van Rook cast dramatisch een slay living spreuk. Het manifesteert als een schaduw om zijn hand heen en dan vliegt hij richting de druïde. De echte Rook gaat, onzichtbaar, de andere kant op…


**********


Bovenaan de klif strooit Onyx met vuur – een tweede brandende lijn en de andere dryad laait op als een fakkel! Vlammetjes springen over naar de druïde maar hebben weinig effect. Rizzen geeft de druïde het boze oog en probeert zijn geest te overmeesteren. Het kwade blik heeft wel effect, maar het domineren vreemd genoeg niet.


Hij roept in Undercommon, “Jongens! Deze moeten we hebben! De vlam van het Noorden!” en stapt op de druïde af. Een zone van stilte omringt ze en Rizzen zwaait naar “zijn” boogschutter en wijst naar de druïde. Hoofdschuddend begint de beste man te schieten.


Onyx rent de silence in en steekt zijn klauwen in de buik van de druide. Het voelt alsof hij een boom aanvalt! Rizzen pakt de druide vast en werkt hem in een wurggreep, voordat hij gaat zuigen en levensenergie eruit halen. Hij fronst wanneer dit laatste niet lukt, en vloekt wanneer de druïde in de grond wegsmelt! Een bliksemschicht knalt neer op die plek, maar zowel Rizzen als Onyx zijn snel genoeg om op het juiste moment weg te springen. De twee kijken om zich heen, op zoek naar een glimp van die nare dwerg.


***********


Aan de zuidkant roept de priester de naam van Mitra op, en een flame strike omringt Licère. Het heeft weinig effect en Licère maakt een V-teken met twee vingers, wijst naar zijn ogen en daarna naar de cleric toe. De man slikt, en bidt wat sneller naar de Zonnegod om hulp tegen zo’n gruwel. In plaats van een verlossend antwoord kijkt hij verschrikt rond, dan trekt zijn gezicht wit weg en zakt hij in elkaar op de grond, dood!


(Het lukt de onzichtbare Rook om niet te vloeken van de pijn die de fire shield deed.)


Licère poetst zijn knokkels af op zijn borst en wijst naar de Lord toe, met een glimlach. De Lord wijst naar de necromancer en schiet er zelf op. De kleine kruisboogpijlen doen niet zo veel schade. De grotere pijlen van de vliegende boogschutter, daarentegen, barsten door zijn harnas en zorgen voor serieuze verwondingen! Licére vliegt snel door en laat de Lillend op de grond zakken achter de Lord. Hij springt eraf en zorgt dat de grote zombie tussen de boogschutter en zichzelf staat. Een snelle channel sluit de wonden in zijn borst en nek, en hij probeert de Lord aan te raken met een donkere gloed op zijn hand. Helaas heeft die beste man de reflexen van een haas. Hij springt terug en zwaait dat de bewakers Licère gaan aanpakken. Dan hoort hij, “Boe” in zijn oor.


De onzichtbare Rook cast harm en deze keer is de Lord niet snel genoeg. Wonden openen over zijn hele lijf, en voordat hij naar een potion kan grijpen zet rook een snelle channel in. De Lord valt dood neer, en de ridder naast Licère ook! Licère maakt weer een V en blaast de topjes van zijn vingers, alsof ze een pistool waren.


**********


Hai’A heeft inmiddels een paar ridders uitgeschakeld en, knagend op een arm, een derde van een ladder geflikkerd. Hij springt naar beneden en onderbreekt de twee halberdiers die een derde nog steeds proberen te ontwapenen. De twee flanken hem en blijken beter dan verwacht – Hai’A lijkt aan zijn wonden en begit ze serieus te nemen. De derde wandelt weg, wordt heel even helder en ziet voor zich een enorme zombie met vleermuisvleugels en een zwaard! Dat hij dat niet eerder was opgevallen!


“Mitra’s heilige pony op een stokje! Jij gaat terug naar de Hellevuur, beest!”


Hij hakt twee keer in op de benen van de Lillend, en op het moment dat ze hem gaat bijten stapt hij opzij. Snicker-snack gaat zijn halberd op en neer, en het hoofd van de lillend ligt op de grond. Hij lijkt zelf ook een beetje verbaasd, en gelukkig wordt hij weer meegenomen door de confusion op het moment dat een woedend Licère naar hem toe loopt.


“Dat was niet de bedoeling.” zegt Licére, en hij tikt de man op het voorhoofd. Na een zwarte flits stapt hij over het lijk op zoek naar meer weerstand.


Hai’A slaat één van zijn tegenstanders in een reeks zenuwplekjes en de man staat stokstijf te trillen op zijn benen. Aan zijn gezicht zie je dat hij heel graag wil bewegen, maar zijn lichaam wil niet. Rizzen snelt naar beneden, weg van het saaie verstoppertje spel met de druide, en zet zijn tanden op de man z’n nek. Bloed gutst en Hai’A wijst naar Rizzen,


“Vind je eigen, waterijsje!”

 
**********************


De druïde komt omhoog uit de mos, wijst naar Onyx en laat bliksem en vuur op hem regenen. Onyx hinkelt naar links en naar rechts, en kakelt dat die druïde wat beter moet leren mikken. De dwerg zwaait met beide armen en grassprieten schieten uit de grond in een enorm gebied om Onyx heen. Ze reiken naar zijn armen en benen, en terwijl hij een uitweg zoekt komen twee grote figuren omhoog naast hem! Ze lijken vooral op groene composthopen en ruiken er ook naar. De druïde laat een bliksemschicht inslaan op de rug van de rechter, en deze lijkt te groeien!


Onyx maakt dat hij wegkomt! Hij wurmt zich vrij van al het gras, rent richting de klif, ontwijkt op het nippertje een vuist zo groot als zijn hele romp, en roept om versterking.


“Hier heb je nog wat, en ze groeien van de bliksem!”


Licère laat de laatste gryphon hem ophalen. Hij gebruikt een klauw als een trappetje en zit al snel in de speciale zadel. Hij ziet de twee reuzen en denkt na. Ze lijken op shambling mounds – de zombies van de plantenwereld – maar deze hebben maar één oog. Toch een beetje raar, maar ze zullen net zo snel sterven.


Hij landt naast de dichtstbijzijnde grasbeest, bukt onder een arm en laat een blight spreuk zijn werk doen. De reusachtige plant krimpt en blakert voor zijn ogen, en na een empowered swift channel staan er alleen twee zwarte cirkels op de grond na te roken. Ook de andere is aan de ene kant verschrompen van de negatieve energie, terwijl de kant vóór Onyx nog nat en groen is.


Het ene grote oog van de composthoop flitst en het slaat Onyx bijna de grond in! Hij schudt zich af,


“Oef! Bij deze zit er nog pit in!”


Rook, nu zichtbaar, vliegt er naartoe en wordt het doelwit van een gemene spreuk – het voelt bijna alsof zijn bloed gaat branden in zijn aders! Hij weet het te onderdrukken en maakt zich snel weer onzichtbaar. Licère regelt een tweede blight en de tweede plantenhoop legt in ieder geval het loodje. Dan is het jagen op een druide in zijn eigen bos…


***************************


Gelukkig wil hij wel gevonden worden. Hij komt omhoog uit de mos achter Licère en pakt hem bij de schouders vast. Duizenden sporen en zaden waaien op uit zijn handen en landen op Licère, waar ze binnen enkele seconden tot een dwangbuis van klimop en mos uitgroeien. Tegelijkertijd slaat een bliksemschicht in op de necromancer zijn hoofd!


Rizzen snelt naar deze kant van het slagveld waardoor alles stil wordt. Hij probeert de dwerg vast te pakken maar deze heeft nét genoeg beschermspreuken actief! Hij kijkt niet blij met de silence, wat Rizzen wel doet glimlachen.


Ook vervelend voor hem is dat Licère en Onyx spontaan opknappen door een channel van een vliegende, onzichtbare Rook. De kooi om Licère heen wordt ook nog langzaamaan bruin en broos, voordat het helemaal afbladdert. Licère veegt de stof van zich af en glipt achter Rizzen, uit de silence. Met zijn spectral hand en wat voorwerpen regelt hij een empowered vampiric touch en een quickened channel op de druïde. De beste dwerg moet toch even zuchten!


Daarna is Hai’A aan de beurt, met een vliegende hamerschop op het hoofd, gevolgd door de rapier van Onyx dat het oog van de druïde doorboort en de klus klaart.


De dwerg zakt naar de grond, en begint te beven. Hij kokhalst, en een duizendpoot valt op de grond. Een tweede, en dan een zwarte stroom aan insecten! Een ware insenctenplaag van bijtende en prikkende beestjes gutst uit zijn mond en begint aan Hai'A, Onyx en Rizzen te knagen - ondanks hun verschillende beschermingen! Rook wordt bobven hun hoofden zichtbaar wanneer hij een grijze wolk tovert, die "heilige" regen op de insecten laat vallen. Binnen de kortste keer zijn alle beestjes dood, en lijkt het gevecht voorbij.


Rizzen zet de silence uit. Hai'A beklimt het dak van de Tempel en schopt het zonsymbool van de nok. Het valt in de sneeuw, en Hai'A laat zijn broek zakken. De sneeuw wordt geel...



KarakterSpelerXPInfo
Hai'A Eric 8.000
Licêre Nefarios Tuning 8.000
Onyx Opa 8.000
Rizzen Vrinn Johan 8.000
Rook Jacco 8.000
Plaats de muis boven het om detail informatie te zien.

Gepost door Jeff op 14 december 2017 om 13:59 uur.
Reacties van bezoekers (97 reacties)
Holy DMHoly DM (Jeff)

Beetje xp, en ik plak hier het hele gevecht bij elkaar.


Gepost op 14 december 2017 om 15:18.
TuningTuning

XP !!! cool verhaal!! thumbsup


Gepost op 14 december 2017 om 18:06.
TuningTuning

Voortaan moet Einar altijd maar weer mee zie ik..... anders krijgt hij geen XP cry2


Gepost op 14 december 2017 om 18:08.
JeffJeff

In ieder geval een begin :)

Ik geef Einar wel "Plot XP" dat hij je bijhoudt, maar deze encounter hebben jullie zelf opgelost :-)


Gepost op 14 december 2017 om 22:39.
Holy DMHoly DM (Jeff)

Hoe willen jullie de dood regelen? Er zijn een paar opties - moeiljk en gemakkelijk :-)
Meestal is het vervelend genoeg zonder straf, vind ik, maar ik vraag het even. Misschien een Poll met 2 opties @Hendrik?

(1) 3.5 - Raise Dead enz. kosten een level. Je gaat terug naar halverwege de vorige level.

(2) Pathfinder - Raise Dead geeft 2 permanent negative levels (geen dagelijkse save). Restoration kost 1000 gp aan diamond dust en verwijdert 1 permanent negative level. Greater Restoration kost 5000 gp aan diamond dust en verwijdert alle negative levels.

We hebben een tijdje geen poll gehad :-)

O ja, en uiteraard, ondoden zijn op 0 destroyed.


Gepost op 14 december 2017 om 22:45.
TuningTuning

Plot XP ...!!! Yesss thanx


Gepost op 14 december 2017 om 22:48.
TuningTuning

Jaaah.. totdat Licère de spreuk heeft om ondoden te laten "herleven" dan :-D (toch?)


Gepost op 14 december 2017 om 22:49.
TuningTuning

Poll is ge-activeerd


Gepost op 14 december 2017 om 22:53.
TuningTuning

Overigens gebruiken wij tot noch toe meestal een huisregel. (De helft van het level verschil van je huidige XP eraf)
Zie ook de huisregel bij SCAP


Gepost op 14 december 2017 om 22:55.
JeffJeff

O ja? Wist ik niet eens

 


Gepost op 14 december 2017 om 23:09.
Wie zegt wat?
Alleen als je ingelogd bent kan je reacties achterlaten.
© 2003 pepijn
 
Fout spreekwoord
Sommige principes houden er een heleboel mensen op na
 
Agenda
We spelen waarschijnlijk in Leeuwarden
 Mei 2018
MaDiWoDoVrZaZo
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
 
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
185x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Way of the Wicked
81x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
Amn
23x gespeeld
DnD weekend Runelords 2012-
20x gespeeld
 
Populaire lokaties
Leeuwarden
75x gespeeld
Wytgaard
3x gespeeld
Grou
1x gespeeld
St. Anna
1x gespeeld
nvt
1x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.