Inhoud Storybook
- Hoofdstuk 4
4.1Cresent city
4.2De rivier op
4.3Verlaten huis
4.4Verlaten huis kapot
4.5Naar de tempel
4.6Blood and Gore
4.7De soepreus
4.8Kinderhoofdjes enz
4.9Achterstevorenweirdo
4.10Het offer
4.11Plant (e)en Draak
4.12Spiegelheksje
4.13Ragged dude!
4.14Terug naar de stad
4.15De test
4.16Meesterdief!
4.17De bank
4.18KoningQuest
+ Hoofdstuk 3
+ Hoofdstuk 2
+ Hoofdstuk 1
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | THE DROW | CALDRAZA
Een waterlating en daarna de spiegelheksEen waterlating en daarna de spiegelheksGespeeld bij/in Wytgaard op 18 jun 2014
(reacties)

De groep is nu bij een eindpunt aangekomen. Een kamer met veel planten en zo te zien een glazen kist.
Wanneer prasino dichterbij komt herkent hij een vervelend plantje en waarschuwd Agalim, welke op zijn beurt de rest van de groep informeert.

De plant wordt daarom meteen aangevallen en is naar een paar rondes appelmoes geworden.
Daarna is de kist aan de beurt. Hier wordt een mummy lord dame gevonden met bloedvlekken. Als deze actief begint te worden valt de groep aan met alle beschikbare power. Hier is de bloedbevlekte mummy lord-in niet op voorbereid en delft het onderspit.

De benodigde items worden meegenomen, de kist kan mooi als boot dienen. Ook wordt nog een houten stok gevonden welke misschien wel leuke powers heeft.

Nu is het tijd voor de laatste grote deuren in de centrale piramide ruimte. De ene deur blijkt toegang te geven tot (vermoedelijk) de underdark. Ook is hier meteen al het overbodige water afgevoerd.

De andere deur geeft toegang tot (waarschijnlijk) het laatste bruidje. Hier is 'the fairest' actief en de groep gaat er behoedzaam op af.

De groep inspecteert de spiegel en maakt deze uiteindelijk kapot. Ondertussen is de groep ook op zoek naar deze bruid. (de echte, niet het spiegeltje)

Een aantal karakters blijken al onder invloed te zijn van een spreukje, even afwachten hoe dit verder gaat...

Als de groep de brug over wil komt er opeens en grote enge "GHOST" 'nee sha....' door de brugplankjes heen. En terwijl Agalim zich uit de voeten maakt door te verdwijnen neemt de rest van de groep stelling in aan de overkant. '...dow!'
Daarna volgt een langdurig gevecht met een geduldige grote schaduw welke het leven uit je zuigt door al je krachten af te pakken.

Met vereende krachten wordt de shadow uiteindelijk wel verslagen, maar de slag was uitputtent. De spiegel geeft toegang tot een dode diamanten tanden vampierrest geval.
Als deze 'verwijderd' zijn kan de groep verder richting 'de deur!'



KarakterSpelerXPInfo
Agalim Sistemlor Lysidi Tuning 496
Bu'To Pake 284
Jek the Unslain Jeff 496
Kalam Kodor Johan 496
Paman Plator Pake 496
Prasino Dasos Vulridir Sr 496
Plaats de muis boven het om detail informatie te zien.

Gepost door Tuning op 19 juni 2014 om 9:59 uur.
Reacties van bezoekers (42 reacties)
JeffJeff

Nasty shambling mound - normaal CR6.
http://www.deviantart.com/art/HE-MAN-vs-a-SHAMBLING-MOUND-460470727

 

Mummy Lord (!?!!!) durf ik niet te zeggen, maar ik ben ZOOOOOO blij
dat jullie die organen al hadden vernietigd. (Dat maakt wel deel uit van het verslaan, toch? ) :P


Gepost op 21 juni 2014 om 12:12.
TuningTuning

Jeff heeft ondertussen zijn comment-kop-positie al weer terug... Tijd voor mij om wat meer commentaar te geven


Gepost op 21 juni 2014 om 13:17.
JeffJeff

Haha, even knijpen want... de Mummy Lord voorbeeld in het boek idd CR 15! 


Gepost op 21 juni 2014 om 16:53.
TuningTuning

Hmmm... dat zou een leuke XP kunnen geven.... Zouden we al level-up zijn geweest voordat we aan deze spiegeldame begonnen?


Gepost op 21 juni 2014 om 16:54.
TuningTuning

Het zal wel niet CR 15 geweest zijn... Dat is boven alle redelijkheid volgens de XP tabel.... Het hoogste haalbare is CR 14 en dat is bijna gegarandeerd TPK op dit level...
Onze groeps EL is 7, dus EL 8-11 telt als 'erg moeilijk' en hoger dan dat is je gegarandeerde doodvonnis


Gepost op 21 juni 2014 om 16:58.
JeffJeff

Denk ik ook niet. Door die organen eerst uit te schakelen was ze mentaal verzwakt en ook fysiek :-)


Gepost op 21 juni 2014 om 19:26.
TuningTuning

Dat bedoel ik nog niet eens.... Het ging meer om dat wanneer ze ZO sterk was, dat het niet eens realistisch was. Ik bedoel, wanneer we de organen dan niet gevonden en vernietigd hadden dan waren we gewoon de klos geweest. Dus die CR 15 zal het daarom sowieso niet geweest zijn.


Gepost op 22 juni 2014 om 10:31.
JeffJeff

We mochten verschillende missies kiezen en hebben deze als eerste uitgekozen. Er  stond niet bij voor welke levels het bedoeld was...


Gepost op 22 juni 2014 om 13:45.
JaccoJacco

zal ik maar even helpen, cr7 plant, cr5 draakje, cr6 volgende plantje mummie cr5 (sorry guys) het had ook cr13 kunnen zijn :d


Gepost op 22 juni 2014 om 14:18.
TuningTuning

Hmmm.... klinkt alsof we beter de organen intact konden laten (voor meer XP)... Meestal is er wel een story award voor (achteraf gezien) slimme acties


Gepost op 22 juni 2014 om 15:24.
Wie zegt wat?
Alleen bij een actieve campagne kun je (indien ingelogd) reacties achterlaten.
© 2003 pepijn
 
Fout spreekwoord
Ergens infuus van zijn
 
Agenda
Er is geen speeldatum voor deze campagne
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
204x gespeeld
Way of the Wicked
136x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Opa's campaign
63x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
Kingmaker
51x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
 
Populaire lokaties
Wytgaard
26x gespeeld
Grou
13x gespeeld
nvt
2x gespeeld
St. Annaparochie
1x gespeeld
Leeuwarden
1x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.