Inhoud Storybook
+ Hoofdstuk 4
- Hoofdstuk 3
  Geruchten
  Vuurwerk
3.1Aankomst in Saragost
3.2En weer weg
3.3Het landhuis
3.4Het landhuis deel 2
3.5Begane grond
3.61e verdieping
3.7De baas
3.8Varkensdorp
3.9Slaapplaats
3.10Het pakhuis
3.11De vijver
3.12Het 2e pakhuis
3.13Einde 2e pakhuis
3.14Saragost - the end?
3.15Op reis
+ Hoofdstuk 2
+ Hoofdstuk 1
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | THE DROW | SARAGOST
Verder in het landhuis op de begane grondVerder in het landhuis op de begane grondGespeeld bij/in Wytgaard op 15 mei 2013
(reacties)

Net voor de nachtrust in het dorp welke een broodnodige power-level-up effect zal gaan hebben, blijkt dat het zwaard van Kalam een identiteitscrisis te hebben. Het zwaard kiest er met een luide knal voor om toch maar boog te zijn.
Hopelijk voor Kalam gebeurt dit later niet nog eens midden in een gevecht.

Na de nachtrust gaat de groep terug naar het landhuis. Hier is weinig veranderd. Wel wat minder lijken op de grond en hier en daar wat vage bloedsporen.

Dus wordt er besloten de begane grond verder uit te kammen. En op een paar deuren na lukt dit ook prima. Een paar gemene beestjes komen de groep nog lastig vallen (Quasits), maar dat blijkt uiteindelijk wel weer wat mee te vallen. 2 worden redelijk snel uitgeschakeld en 1-tje zoekt zijn/haar heil ergens anders.

Via een ingewikkeld voorportaal-dubbele-trap-glaskoepel contructie (Genaamd tovertrap door Jek) komt de groep op de eerste verdieping. Alhier staat een Lamia met veel krachtige images de boel te plagen. Een vuurbal schrikt de groep niet af en dus komt deze zelf in actie...

Gepost door Tuning op 16 mei 2013 om 8:27 uur.
Reacties van bezoekers (35 reacties)
JeffJeff

En uiteraard op de tovertrap ;-)


Gepost op 16 mei 2013 om 9:47.
JohanJohan

Ik denk waar heeft jeff het nu over?
Maar natuurlijk over de bewegende trappen in het harry potter huis.


Gepost op 16 mei 2013 om 15:05.
JaccoJacco

Dat is aardig vertaald  :D

 


Gepost op 16 mei 2013 om 18:08.
TuningTuning

nu nog een leuk plaatje en eventueel wat xp


Gepost op 16 mei 2013 om 19:34.
JaccoJacco

nope xp doen we nog niet...

Maakt ook niet uit, het geeft toch geen level up


Gepost op 17 mei 2013 om 7:39.
TuningTuning

Dusss. geen eventuele XP, maar wel het plaatje?


Gepost op 17 mei 2013 om 8:49.
JohanJohan

Geen XP, geen plaatje!


Gepost op 17 mei 2013 om 9:36.
PakePake

Is veranderd .... ;-) kofschip, fokschaap.
Baar = paar.
Leuk verhaaltje.

Anders 2 XP ofzo, lijkt het alsof we iets gedaan hebben.
Anders halen we die snoodaard uit zijn kamertje en steken we de hele toko in de fik, al dat gezoek van kamertje naar kamertje... zal ook een leuk effect geven met nog wat verstopt vuurwerk hier en daar.


Gepost op 17 mei 2013 om 10:12.
TuningTuning

typos aangepast


Gepost op 17 mei 2013 om 10:52.
JaccoJacco

sick : 

http://fav.me/d65jpze

 


Gepost op 17 mei 2013 om 13:12.
Wie zegt wat?
Alleen bij een actieve campagne kun je (indien ingelogd) reacties achterlaten.
© 2003 pepijn
 
Random insult
The wheel is spinning, but the hampster's dead.
 
Agenda
Er is geen speeldatum voor deze campagne
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
204x gespeeld
Way of the Wicked
136x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Opa's campaign
63x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
Kingmaker
49x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
 
Populaire lokaties
Wytgaard
26x gespeeld
Grou
13x gespeeld
nvt
2x gespeeld
St. Annaparochie
1x gespeeld
Leeuwarden
1x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.