Campagne Extra's
Rules
Kaarten
Spelers overzicht
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | DND WEEKEND RUNELORDS 2012- | RULES
Uitgangspunten voor het avontuurUitgangspunten voor het avontuur
Uitgangspunten voor het avontuur

 

- Rule number 1: DM rules, de DM heeft altijd gelijk. Niet te veel in de boeken dingen opzoeken, dit kost te veel tijd en vertraagt het spelverloop. Bij twijfel zal de DM een beslissing maken, meestal in het voordeel van de speler.
- Regelset: 3.5
- Boeken: geen boek limiet meer, vanaf level 8
- Begin level: 4
- Abilities: Je moet een keuze maken: met de scores aan het werk gaan die ik rol, of later zelf rollen, maar dan moet je die laatste scores aanhouden en niet die ik gerold heb, ook al zijn je zelf gegooide lager, je kan niet meer terug.
- Abilities: die ik voor jullie heb gerolt: (ik moet zeggen dat ik leuke d6'en heb, ik hoop dat ze ook bij het schade doen zo goed rollen!!)
- Dobbelen: De online dobbelaar mag niet worden gebruikt, spelers mogen alleen met fysieke dobbelstenen dobbelen onder toezicht van de DM


Hendrik: 13, 15, 14, 13, 8, 10
Jacco: 12, 14, 12, 16, 13, 13
Jeff: 17, 13, 10, 16, 8, 11
Johan H.: 18, 16, 15, 7, 13, 14
Johan W.: 11, 13, 16, 6, 16, 12


- Alternatief abilities: 6x 4d6 -laagste d6, under DM supervision, maar dan mag je bovenstaande niet alsnog nemen indien je eigen worp lager is!

Starting items per persoon: 4250gp (om zelf spullen van te kopen), een healingbelt (gekregen van de hoofdcleric in Sandpoint na jullie geweldige hulp tegen de Goblins!), geen magische items duurder dan 1500gp (jullie zijn nog niet bij winkels geweest sinds level 1 die duurdere items hebben).

- Action points: Deze kan je van de DM krijgen, verdienen. 1 action point is te gebruiken voor één van de volgende:  
 > je level aan healing
 > 1 extra attack bij een full round attack, stackt niet met Haste en dergelijke.
 > 1 extra swift action
 > +3 DC op een spreuk
Action points blijven alleen op de dag dat je ze krijgt:

- Actions: zoals her en der aangegeven in de PHB, DMG, PHB2, of zie regel nummer 1.

- Magical properties op items:
Met wapens of armour, ga je omhoog in +1 market waarde.
En dat gaat vaak rap omhoog.

Hoe werkt het in Golarion met andere items. 
item + magical property
1e extra magical property 1,5x the price
2e extra magical property 3x the price
3e extra magical property 4,5x the price
4e extra magical property 6x the price
 
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
 
Liefs, DM :-)
 
Gepost door Eric op 28 januari 2014 om 13:12 uur.
© 2003 pepijn
 
Famous last words
We'll untie the prisoners and lock them in the closet.
 
Agenda
We spelen waarschijnlijk in Marum? van 11:00-19:00
 April 2018
MaDiWoDoVrZaZo
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      
 
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
185x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Way of the Wicked
81x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
Amn
23x gespeeld
DnD weekend Runelords 2012-
20x gespeeld
 
Populaire lokaties
Marum
8x gespeeld
Wytgaard
4x gespeeld
Magnimar
2x gespeeld
Sandpoint
2x gespeeld
Wommels
1x gespeeld
Turtleback
1x gespeeld
Leeuwarden
1x gespeeld
Tytsjerk
1x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.