Inhoud Storybook
+ Hoofdstuk 12
- Hoofdstuk 11
11.1Tol eisen
11.2Dorpje redden
11.3Suzail
11.4Rondom Tilverton
11.5Driehoek
11.6Driehoek2
11.7Driehoek3
11.8Het gras is groen
11.9Kleine wereld
11.10Rust
+ Hoofdstuk 10
+ Hoofdstuk 9
+ Hoofdstuk 8
+ Hoofdstuk 7
+ Hoofdstuk 2
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | STORYBOOK HENDRIK | HOOFDSTUK 11: EEN LANGE WEG
Een nieuwe dimensieEen nieuwe dimensieGespeeld bij/in Jacco Trap op 6 apr 2005
(reacties)
De trap op
De groep vervolgt de route door de driehoek door in het midden de grote trap te beklimmen. Dit gaat verder zonder problemen en ze komen dan ook vrij snel aan bij een luik. Dit luik wordt na een kort onderzoek opengemaakt waarna de 'bovenverdieping' wordt betreden. Dit blijkt echter een andere plane te wezen. Een kleintje welliswaar maar toch volledig met gras en vogeltjes en konijntjes(de arme beestjes). De groep onderzoekt het luik dan in een soort 'krater' gelegen is en maakt het los van het geheel. Hierdoor wordt ook de portal ontkracht en deze sluit dan ook vrij snel erna. Aangezien de weg terug nu afgesloten is besluit de groep deze vreemde maar toch vertrouwde wereld te verkennen. Hierbij komen ze al snel aan in het enige dorp met 'THE Inn', een kleine dorpskroeg waar de waard snel de nieuwe gasten helpt. Ook al is het voor het eerst dat ze vreemdelingen zien. De groep probeert uit te vinden hoe de dorpelingen staan in relatie met deze werkelijkheid en jagen hem per ongeluk de stuipen op het lijf door een flare te gebruiken. Hierna wordt de groep vrij snel gemeden door alles en iedereen en daarom wordt besloten een burcht verderop maar te gaan verkennen. Deze blijkt beschermd te wezen door een magisch schild waar iedereen die er doorheen komt aan dood gaat en daarna ondood wordt. Een theorie die de nodige konijnen kost bewijst dat het mogelijk is het schild te omzeilen door gebruik te maken van de bag of holding als transportmiddel. Echter voordat het zover komt wordt eerst een goede poging gedaan om het kasteel af te branden. Brandpijlen en fireballs werken goed op dit gevaarte. Later komen hier een groot aantal dorpelingen op af welke klakkeloos door de poort lopen om het kasteel te herstellen. Natuurlijk met de dood en een ondode resurrection tot gevolg. De groep probeert nog wel het een en ander maar blijkt niet in staat te voorkomen dat de mensen zichzelf doden als lemmingen die een rotsrand zien. De groep probeerd wat van de schrik te bekomen door een huis in het dorp te bezetten voor een goede nachtrust.

KarakterSpelerXPInfo
Dodo Bellygirdle Marco 700
Ivan Pake 700
Mawly Jacco 700
Pip Vulridir Sr 700
Shanice Johan 700
Plaats de muis boven het om detail informatie te zien.

Gepost door Tuning op 26 april 2005 om 20:51 uur.
Reacties van bezoekers
Wie zegt wat?
Alleen bij een actieve campagne kun je (indien ingelogd) reacties achterlaten.
© 2003 pepijn
 
Fout spreekwoord
Zoals het klokje thuis tikt, tikt het in de kroeg ook
 
Agenda
Deze campaign is in de ijskast geschoven in het deel waar slechts zelden daglicht komt en de temperatuur nooit boven de -18 komt in de hoop toch nog wat van het geheel te kunnen bewaren :-)
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
204x gespeeld
Way of the Wicked
136x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Opa's campaign
63x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
Kingmaker
52x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
 
Populaire lokaties
Johan Wiersma
36x gespeeld
Opa
7x gespeeld
Eric van der Veen
5x gespeeld
Onbekend
4x gespeeld
Marco Otter
2x gespeeld
Jacco Trap
1x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.