|
Inhoud Storybook |
|
|
|
Login |
|
|
|
Registratie |
|
|
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen
achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan. |
|
|
|
HOMEPAGE | STORYBOOK HENDRIK | HOOFDSTUK 10: DROMEN ZIJN BEDROG... (OF NIET?)
| Personeelsuitje naar locatie 6 | Gespeeld bij/in Johan Wiersma op 29 sep 2004 |
|
(reacties) |
Het oefenterrein |
Onze groep heeft na lang zoeken en provoceren toch genoeg gekregen van de Inn. De kroegbaas veegt het zweet van zijn voorhoofd en is blij dat de boel niet helemaal afgebroken is. Mawly had de dakgoot e.d. toch flink gesloopt...
Tijd voor meer onderzoek. Met wat discussie wordt locatie 6 uitgezocht. Na een kort vliegtochtje komt de groep zo voorzichtig mogelijk dichterbij. De boel lijkt verlaten, maar toch redelijk goed beveiligd. Het ziet eruit als een soort oefenterein voor soldaten. Een mini-stormbaan gecombineerd met wat leuk oefenspul.
Binnen ziet het eruit als een barrak met wat extra opslagruimte. Behalve de vallen die her en der actief zijn zien de verkenners niet echt veel. Dus is het tijd dat de groep naderbij komt.
Pas wanneer Mawly flink ongeduldig en gehaast over het terrein loopt klapt de val dicht. Een zeer ondood figuur springt plots te voorschijn uit de modderige bak met water. Er worden hier flink wat klappen weggewerkt en Mawly ziet er meteen niet zo fit meer uit.
De rest van de groep komt voorzichtig te hulp. Maar dan blijken er plots nog 4 Ogres te wezen die flink geoefend hebben in de magie. Shanice krijgt meteen de volle laag en slechts haar uitzonderlijk hoge intellect weet te voorkomen dat er geestelijke schade wordt gedaan. De fysieke schade weet ze flink te beperken.
Hierna begint het gevecht pas goed, klappen vallen over en weer en Mawly zoekt zelfs dekking in de waterbak. Op het randje van de dood weet hij nog wat potions naar binnen te werken, en komt pas na een aantal flinke slokken weer naar boven.
Zijn afwezigheid is niet bepaald in het voordeel van de rest van de groep. Alhoewel redelijk korte metten gemaakt wordt met de Ogre's. De grote ondode blijkt toch iets te sterk voor Questins krachten. Shanice is druk bezig met zware spreuken om de aanvaller maar van het lijf te houden.
Het gevecht gaat in 'pauze stand' en wordt de volgende speelavond vervolgd.
|
Plaats de muis boven het | | om detail informatie te zien. |
|
|
Gepost door Tuning op 5 oktober 2004 om 14:43 uur. |
Reacties van bezoekers (2 reacties) |
Johan Fuck a duck. Ik zeg nog een ronde of twee en dan wordt het tijd om te verzamelen voor een groeps teleport. Maar waar staat shanice toch onzichtbaar te wezen?? Gepost op 6 oktober 2004 om 12:13. |
Johan Zou wel balen zijn als we weer die wartok niet te pakken krijgen. Misschien is het een idee om in een safe place veel healing scrolls te hebben, waar we heen kunnen telporteren, healen en dan weer terug teleporteren?? Gepost op 6 oktober 2004 om 12:24. |
|
|
|
|
Fout spreekwoord |
|
|
|
Wie een kuil graaft voor een ander graaft een kuil |
|
|
Agenda |
|
|
Deze campaign is in de ijskast geschoven in het deel waar slechts zelden daglicht komt en de temperatuur nooit boven de -18 komt in de hoop toch nog wat van het geheel te kunnen bewaren :-)
|
Campagne Top 10 |
|
|
|
Populaire lokaties |
|
|
|
|
Johan Wiersma
36x gespeeld |
|
|
Opa
7x gespeeld |
|
|
Eric van der Veen
5x gespeeld |
|
|
Onbekend
4x gespeeld |
|
|
Marco Otter
2x gespeeld |
|
|
Jacco Trap
1x gespeeld |
|
|
|
Overzicht gebruikers |
|
|
|
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien. |
|
|
|
|