Inhoud Storybook
+ Hoofdstuk 12
+ Hoofdstuk 11
- Hoofdstuk 10
10.1Dromen zijn bedrog?
10.2Hak en spaander
10.3Dief bedrogen
10.4Verader en verassing
10.5Wartock is weg?
10.6Wartock weg en nu?
10.7Shaduw van de nacht
10.8De zoektocht
10.9Verder zoeken maar..
  Top Secret Missie
10.10Zoeken in de bergen
10.11Hanhadil hunt
10.12Het kleine huisje
10.13Shocking
  Brief aan master
10.14Locatie 6
10.15locatie 6 (cont.)
10.16Wartock zoeken
10.17Wartock gevonden
10.18De draak is dood
+ Hoofdstuk 9
+ Hoofdstuk 8
+ Hoofdstuk 7
+ Hoofdstuk 2
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | STORYBOOK HENDRIK | HOOFDSTUK 10: DROMEN ZIJN BEDROG... (OF NIET?)
Huisje go - bye bye!Huisje go - bye bye!Gespeeld bij/in Johan Wiersma op 15 sep 2004
(reacties)
Huisje - boem
De groep heeft de deur open gekregen en kijkt met open mond naar binnen een vrij lange, brede gang in. De gang is prachtig versierd met zilver en gouden lijnen en het glinstersteentje hier en daar. Omdat iedereen snapt dat zoiets te mooi is om waar te zijn, wordt er driftig gezocht naar vallen, gecontroleerd op echtheid en de aanwezigheid van magie. Niets wijst op een veradelijke intentie en de groep bekijkt 4 bijna iedentieke zeer luxe studeer/slaapkamers. Hier wordt ook een doordruk van een brief gevonden. Ook de mooie deur aan het eind van de gang wordt geopend. Deze blijkt vrijwel leeg te wezen op een ronddraaiend licht-bolletje na. Hier wordt eens rustig naar gekeken voordat er verder actie ondernomen wordt.... Ongeveer de drie minuten die Mawly zich maximaal kan inhouden. Daarna wordt de kamer bijna bestormd en wordt het lichtpuntje bestudeerd. Ook Jes bekijkt de boel hier voorzichtig. Er verschijnen ineens met ploppende geluidjes zogenaamde Shock lizards. De eerste 2 die verschijnen lijken niet zo veel soeps. Mawly hakt met 1 slag het beestje totaal tot moes. Maar zodra er wat meer komen wordt het wat anders... De rest van de groep die bij de deur is komen kijken wat er aan de hand is. Dat is ook ongeveer het moment dat Mawly en Jes weer naar buiten komen... Er zijn namelijk wat lizards bij gekomen en ze zappen er flink op los! Net voordat Shanice de deur dicht kan doen zien de lizards kans om een zware schok aan Questin toe te dienen. Deze arme oude man krijgt hierdoor een hartstilstand en kan nog maar net op tijd door Pip gereanimeerd worden. Hierna verlaat de groep schielijks het pand met een teleport. De muren blijken namelijk goede geleiders en de bliksemflitsen slaan alle kanten op. De teleport gaat naar het onderkomen van Shanice en deze wordt dan ook flink verkend door de leden van de groep die hier nog niet eerder geweest zijn. Bovendien is er tijd voor rust. Ook wordt de gevonden brief bekeken, de tekst is hier als extra document beschikbaar. Wel beeft de grond een aantal uren in de nacht. Later blijkt dat het huisje een flinke rokende krater is geworden. Hierna is het tijd voor het volgende gebouw op de lijst. Tenminste dat blijkt later, want er wordt nog flink ge-ouwe-**** over welk pand voor een onderzoekje in aanmerking komt. Helaas voor de lokale kroegbaas, want zijn pand is de dupe. Mawly is bijna niet te houden! En terwijl hij de boel even een beetje verbouwd gaat de rest van de groep op zoek naar eventuele geheime gangen of andere bewijzen richting Hanhadil of Wartock. De kroegbaat lijkt onschuldig te zijn, maar schijn kan bedriegen. Dus doet de groep er nog een schepje bovenop. Mawly laat even duidelijk zien wie hier de sterkste is. De kroegbaas heeft geel water in zijn schoenen staan, maar geeft uiterlijk geen krimp.

KarakterSpelerXPInfo
Jes Pake 540
Mawly Jacco 540
Pip Vulridir Sr 540
Questin of Razengoth Marco 540
Shanice Johan 540
Plaats de muis boven het om detail informatie te zien.

Gepost door Tuning op 16 september 2004 om 18:10 uur.
Reacties van bezoekers (2 reacties)
Vulridir SrVulridir Sr
Ik hoop dat deze reanimatie beter is dan het beest wat een vorig karakter RECTAAL moest verwijderen !!! (En oude mannen... hartmassage ok, mond op mond beademing.... forget it)
Gepost op 16 september 2004 om 22:54.
JaccoJacco
gebeurd ook altijd op de dagen dat je er niet bijbent toch?
Gepost op 19 september 2004 om 17:56.
Wie zegt wat?
Alleen bij een actieve campagne kun je (indien ingelogd) reacties achterlaten.
© 2003 pepijn
 
Fout spreekwoord
Een schip op het strand, is moeilijk uitgraven
 
Agenda
Deze campaign is in de ijskast geschoven in het deel waar slechts zelden daglicht komt en de temperatuur nooit boven de -18 komt in de hoop toch nog wat van het geheel te kunnen bewaren :-)
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
204x gespeeld
Way of the Wicked
136x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Opa's campaign
63x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
Kingmaker
52x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
 
Populaire lokaties
Johan Wiersma
36x gespeeld
Opa
7x gespeeld
Eric van der Veen
5x gespeeld
Onbekend
4x gespeeld
Marco Otter
2x gespeeld
Jacco Trap
1x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.