Inhoud Storybook
+ Hoofdstuk 12
+ Hoofdstuk 11
- Hoofdstuk 10
10.1Dromen zijn bedrog?
10.2Hak en spaander
10.3Dief bedrogen
10.4Verader en verassing
10.5Wartock is weg?
10.6Wartock weg en nu?
10.7Shaduw van de nacht
10.8De zoektocht
10.9Verder zoeken maar..
  Top Secret Missie
10.10Zoeken in de bergen
10.11Hanhadil hunt
10.12Het kleine huisje
10.13Shocking
  Brief aan master
10.14Locatie 6
10.15locatie 6 (cont.)
10.16Wartock zoeken
10.17Wartock gevonden
10.18De draak is dood
+ Hoofdstuk 9
+ Hoofdstuk 8
+ Hoofdstuk 7
+ Hoofdstuk 2
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | STORYBOOK HENDRIK | HOOFDSTUK 10: DROMEN ZIJN BEDROG... (OF NIET?)
Gespeeld bij/in Johan Wiersma op 7 apr 2004
(reacties)
Snogard zit in het gevang en heeft een groot probleem, hoe komt hij hier zonder kleerscheuren uit???? Hij weet het niet. Hij wordt echter wel geholpen door zijn maatjes en deze hebben al snel een ontsnapping georganiseerd. De groep en vooral Hugh zijn niet gecharmeerd van deze ontsnapping en gaan met spreuken op zoek naar Snogard.... Met succes. Snogard wordt weer gevangen maar niet nadat hij heel veel heeft kunnen regelen. De groep heeft ook flink wat ingewikkelde plannen bedacht om het dievengilde te ontmaskeren. Het blijkt namelijk dat Snogard een gescheurd muntje heeft waar stukjes geheugen in verstopt zijn. Hierdoor is hij onwetend van een aantal belangrijke feiten. Bovendien kan de munt gedeeltelijk zijn onschuld bewijzen. De groep komt er dan net als Snogard achter dat Wartock het hoofd is van de dievengilde. En dat alles wat hier gaande is in de stad georganiseerd is door hem om wraak te kunnen nemen op de groep!!!! Tijd voor actie dus, maar waar is Wartock.... Niemand weet het, maar naar veel zoekwerk en vooral flink wat druk op Snogard wordt dat probleem opgelost. Snogard geeft namelijk de locatie prijs van het gildegebouw. Tijd om er op af te gaan...

KarakterSpelerXPInfo
Hugh the Hand Pake 500
Mawly Jacco 500
Seven (KIA) Vulridir Sr 500
Shanice Johan 500
Snogard Snoegnud Marco 500
Plaats de muis boven het om detail informatie te zien.

Gepost door Tuning op 21 april 2004 om 18:26 uur.
Reacties van bezoekers
Wie zegt wat?
Alleen bij een actieve campagne kun je (indien ingelogd) reacties achterlaten.
© 2003 pepijn
 
Famous last words
Don't be silly. If this was really the ship's Self
 
Agenda
Deze campaign is in de ijskast geschoven in het deel waar slechts zelden daglicht komt en de temperatuur nooit boven de -18 komt in de hoop toch nog wat van het geheel te kunnen bewaren :-)
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
204x gespeeld
Way of the Wicked
136x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Opa's campaign
63x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
Kingmaker
52x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
 
Populaire lokaties
Johan Wiersma
36x gespeeld
Opa
7x gespeeld
Eric van der Veen
5x gespeeld
Onbekend
4x gespeeld
Marco Otter
2x gespeeld
Jacco Trap
1x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.