Inhoud Storybook
+ Hoofdstuk 12
+ Hoofdstuk 11
- Hoofdstuk 10
10.1Dromen zijn bedrog?
10.2Hak en spaander
10.3Dief bedrogen
10.4Verader en verassing
10.5Wartock is weg?
10.6Wartock weg en nu?
10.7Shaduw van de nacht
10.8De zoektocht
10.9Verder zoeken maar..
  Top Secret Missie
10.10Zoeken in de bergen
10.11Hanhadil hunt
10.12Het kleine huisje
10.13Shocking
  Brief aan master
10.14Locatie 6
10.15locatie 6 (cont.)
10.16Wartock zoeken
10.17Wartock gevonden
10.18De draak is dood
+ Hoofdstuk 9
+ Hoofdstuk 8
+ Hoofdstuk 7
+ Hoofdstuk 2
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | STORYBOOK HENDRIK | HOOFDSTUK 10: DROMEN ZIJN BEDROG... (OF NIET?)
Gespeeld bij/in Johan Wiersma op 10 mrt 2004
(reacties)
Waar gehakt wordt vallen spaanders
De wervelwind werveld maar raak en Mawly krijgt de wind flink om de oren. Hij zet alles op alles om de rondvliegende brokstukken te ontwijken. Shanice haalt een groot aantal krachtige spreuken uit de kast om het monster in bedwang te houden. Hetgeen slechts na herhaaldelijke pogingen begint te lukken. Hugh en Seven doen hun best om Mawly te helpen, maar het mag niet baten. Mawly krijgt de volle laag, en de meeste omstanders ook. De wervelwind groeit afwisselend tot een hoge cilinder en weer terug naar een laag bij de grondse maar erg brede en krachtige wind. De wervelwind heeft na deze aktie weer vrij spel, Hugh heeft ondertussen vastgesteld dat het om een ondode gaat, maar een poging om deze te vernietigen mislukt. Nadat Mawly is neergegaan door de kracht van de wind is Shanice aan de beurt, de wind komt zo'n beetje recht op haar af en na wat kleine omwervelingen kan alleen de teleport haar redden van een wisse dood. Gelukkig voor de groep is de ondode ondertussen zover beschadigd dat Shanice met wat kleinere spreuken toch nog de wind tot bedaren kan brengen. Ondertussen is Mawly tot verbazing van iedereen weer op de been. Op een of andere manier heeft hij het voor elkaar gekregen zijn dode lichaam verder te laten werken. Hij is geen ondode, maar hij is ook zeker niet levend... De wind is gaan liggen, maar de schade is groot. Gelukkig zit de groep niet met overschot aan linkerhanden en met behulp van de overgebleven karavaanbegeleiders en wat snelle teleports kan iedereen weer snel opgelapt worden. Snogard wil graag snel weer terug naar de stad, hij moet nog het een en ander regelen. Daarna wordt de karavaan begeleid naar de stad waar de groep opgewacht wordt door een groot aantal stedelingen. Het gerucht van een groot en zwaar gevecht is als een lopend vuurtje door de stad gegaan, en veel mensen zijn wel benieuwd wat er nu precies aan de hand was.

KarakterSpelerXPInfo
Hugh the Hand Pake 3.500
Mawly Jacco -2.000
Seven (KIA) Vulridir Sr 3.500
Shanice Johan 3.500
Snogard Snoegnud Marco 3.500
Plaats de muis boven het om detail informatie te zien.

Gepost door Tuning op 23 maart 2004 om 17:15 uur.
Reacties van bezoekers
Wie zegt wat?
Alleen bij een actieve campagne kun je (indien ingelogd) reacties achterlaten.
© 2003 pepijn
 
Fout spreekwoord
Erna kwam ervoor
 
Agenda
Deze campaign is in de ijskast geschoven in het deel waar slechts zelden daglicht komt en de temperatuur nooit boven de -18 komt in de hoop toch nog wat van het geheel te kunnen bewaren :-)
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
204x gespeeld
Way of the Wicked
136x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Opa's campaign
63x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
Kingmaker
52x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
 
Populaire lokaties
Johan Wiersma
36x gespeeld
Opa
7x gespeeld
Eric van der Veen
5x gespeeld
Onbekend
4x gespeeld
Marco Otter
2x gespeeld
Jacco Trap
1x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.