Inhoud Storybook
+ Hoofdstuk 12
+ Hoofdstuk 11
+ Hoofdstuk 10
+ Hoofdstuk 9
- Hoofdstuk 8
8.1Red moon rising
8.2Demons don't leave
8.3Demons don't leave 2
8.4Demons dead?
8.5Blue moon is there
8.6Blue moon is there 2
8.7Finishing it off
8.8Cracked moonstone
8.9Cracked moonstone 2
8.10Cracked moonstone 3
8.11Cracked moonstone 4
8.12Moonstone restored
+ Hoofdstuk 7
+ Hoofdstuk 2
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | STORYBOOK HENDRIK | HOOFDSTUK 8: THE RED MOON IS RISING....
Gespeeld bij/in Eric van der Veen op 16 jul 2003
(reacties)
In de grot hangt de zilte geur van zeewater dat over de jaren naar binnen is gedrupt. Het geluid van ratten wordt heviger en plotseling komt het akelige geluid van ontspannende kruisbogen snogard tegemoet. Dit geluid zorgt dat hij snel dekking zoekt op de trap. De groep halverwege hoord dit bekende geluid en Mawly vindt dat het tijd is voor snelle actie... Als een aap slingert hij de nauwe wenteltrap af en komt vrij snel beneden aan... De rest van de groep is wat voorzichtiger, vooral omdat door de muren ineens raven(variant Shadow raven) aan komen vliegen! Deze irritante beesten verzwakken de krachten van de personen die geraakt worden door deze beesten die net doen alsof je ook door muren kunt vliegen! Na wat protective spreukjes en wat geharrewar onder aan de trap volgt uiteindelijk een gevecht tussen een aantal wererats met een enkele werebat en de groep. Helaas voor de groep loopt dit in eerste instantie niet echt goed af... De overmacht is te groot en zelfs Mawly krijgt het benauwd, hij springt met een wanhopige actie naar Shanice die de omgeving vanuit de lucht in de gaten houdt. Helaas is het prachtige schoeisel van Shanice iets te glibberig en Mawly stort de diepte in... Hij valt op de grond en bevindt zich in een snel uitbreidende stinking cloud. Ondanks het feit dat een aantal van deze werebeasts al ge-hold zijn vindt de groep het tijd voor wat rust en healing bij de tempel van Tyr (=St. Cutbert) Hier worden ze opgelapt, maar ook blijken een aantal personen van de groep last te hebben van infecties door de were-monsters. Na een flinke dosis belladonna( en een reserve hoeveelheid) Durft de groep het nogmaals aan om de ondergrondse ruimte te betreden. Deze keer is het rustiger, maar er komen wel erg veel kruisboogpijlen op de groep af, toch gaan ze voorzichtig verder en slachten proffessioneel de een na de ander af.... Alleen blijken de boogschutters zich verschanst te hebben achter een dikke muur met van die karakeristieke smalle openingen. Hoe moet dit opgelost worden?

KarakterSpelerXPInfo
Mawly Jacco 600
Shanice Johan 600
Snogard Snoegnud Marco 600
Tagi Pake 600
Wyrnos Vulridir Sr 600
Plaats de muis boven het om detail informatie te zien.

Gepost door Tuning op 17 juli 2003 om 11:52 uur.
Reacties van bezoekers
Wie zegt wat?
Alleen bij een actieve campagne kun je (indien ingelogd) reacties achterlaten.
© 2003 pepijn
 
Random insult
That man has missed something who has never left a brothel at sunrise feeling like throwing himself into the river out of pure disgust.
 
Agenda
Deze campaign is in de ijskast geschoven in het deel waar slechts zelden daglicht komt en de temperatuur nooit boven de -18 komt in de hoop toch nog wat van het geheel te kunnen bewaren :-)
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
204x gespeeld
Way of the Wicked
136x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Opa's campaign
63x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
Kingmaker
52x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
 
Populaire lokaties
Johan Wiersma
36x gespeeld
Opa
7x gespeeld
Eric van der Veen
5x gespeeld
Onbekend
4x gespeeld
Marco Otter
2x gespeeld
Jacco Trap
1x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.