|
Inhoud Storybook |
|
|
|
Login |
|
|
|
Registratie |
|
|
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen
achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan. |
|
|
|
HOMEPAGE | STORYBOOK HENDRIK | HOOFDSTUK 8: THE RED MOON IS RISING....
| | Gespeeld bij/in Johan Wiersma op 7 jan 2004 |
|
(reacties) |
Het lab |
Via een omwegetje komt Shanice in de gang achter de deur... De umberhulk(shanice) vericht weer wonderen. Eenmaal aan de makkelijke kant is de deur snel open... Het slot levert vanaf deze kant geen problemen op...
Wel zit er in deze gang een wazige pulserende bol halverwege... Dit apparte ding is wel vreemd en wordt als zodanig behandeld. Voorzichtig gaat de groep er op af...
Dichterbij verkomen verschijnt opeens het evenbeeld van de persoon, maar dan netals of deze al een jaar dood was en minstens 3 maanden onderin een beerput ofzo had gelegen. De afschuwelijk stinkende 'ik' volgt de bewegingen van ik op de voet.
Dit levert de nodige konsternatie op nadat bleek dat iedereen die te dicht bij komt een evenbeeld krijgt die de bewegingen nadoet. Tijd voor wat experimenten, de conclusie is dat je voorbij het midden moet en daarna je fictieve tegenstander doodmaken.
Met wat pijn en moeite en wat andere opzienbarende gebeurtenissen lukt dit toch aardig.
De volgende deur biedt zich aan... Deze deur is echter geen probleem en met wat spierkracht gaat ie al snel open. Wel blijken er van die irritante Sand-Critters te zitten die snel tot de aanval overgaan. Blijkbaar is hun natuurlijke camouflage techniek hier ook in werken, maar helaas voor hun niet zo effectief. Aan de aanwezigheid van deze beestjes wordt dan ook snel een einde gemaakt... Maar niet nadat ze Snogard met een of ander vreemd beest in aanraking gebracht hebben. Dit beest begint zich in het lichaam van dit arme groepslid in te vreten op de meest gruwelijk denkbare manier.
Ondertussen komt de groep ook binnen in deze grote kamer... Het blijkt een of ander laboratorium te wezen. Overal staan pruttelende chemische goedjes die door buisjes lopen etc. Ook zijn er nog wat andere critters en een tovenaar die hoogst irritant bezig is.
Het gevecht gaat verder, gepaard met grote ontploffingen van de verschillende chemische goedjes. Een paar critters worden nog snel weggevaagd en na een aantal rondes houdt ook de tovenaar het voor gezien en slaat op de vlucht...
Ondertussen is Snogard er steeds slechter aan toe, hij licht op de grond te kermen en kan nt niet bij het beest... Gelukkig voor hem maar niet voor Wyrnos, is Wyrnos in de buurt en weet een oplossing... Even de mouwen opstropen.. en het beest is sneller buiten dan dat ie denken kan. Met een harde smak komt deze tegen de verste muur terecht.
De aandacht van de meesten gaat nu uit naar de grote cilindervormige watertank. Hoewel een paar zitten te broeden om de tovenaar achterna te gaan.
Wel is het zo dat een aantal groepsleden niet in staat zijn om te functioneren. Verzwakt en/of blind zijn ze voorlopig niet tot veel meer in staat. Of Shanice moet nog een oplossing hebben?
|
Plaats de muis boven het | | om detail informatie te zien. |
|
|
Gepost door Tuning op 21 januari 2004 om 16:25 uur. |
|
|
Random insult |
|
|
|
Agenda |
|
|
Deze campaign is in de ijskast geschoven in het deel waar slechts zelden daglicht komt en de temperatuur nooit boven de -18 komt in de hoop toch nog wat van het geheel te kunnen bewaren :-)
|
Campagne Top 10 |
|
|
|
Populaire lokaties |
|
|
|
|
Johan Wiersma
36x gespeeld |
|
|
Opa
7x gespeeld |
|
|
Eric van der Veen
5x gespeeld |
|
|
Onbekend
4x gespeeld |
|
|
Marco Otter
2x gespeeld |
|
|
Jacco Trap
1x gespeeld |
|
|
|
Overzicht gebruikers |
|
|
|
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien. |
|
|
|
|