Inhoud Storybook
+ Hoofdstuk 10
+ Hoofdstuk 9
+ Hoofdstuk 8
- Hoofdstuk 7
7.1De berserker
7.2Op zoek
7.3Gevonden
7.4Bar fight!
7.5Wee jas
7.6Wee-af
7.7Wee-up
7.8Wéé-Sharléé
7.9Wéééééhjaaah
7.10Wéééééhneee
7.11Karran Kural
7.12Karran Kural 2
7.13Karran Kural 3
7.14Karran Kural 4
7.15Karran Kural 5
7.16Karran Kural 6
7.17Karran Kural 7
7.18Karran Kural 8
7.19Karran Kural 9
7.20Karran Kural 10
7.21Karran Kural 11
7.22Karran Kural 12
7.23Karran Kural 13
+ Hoofdstuk 6
+ Hoofdstuk 5
+ Hoofdstuk 4
+ Hoofdstuk 3
+ Hoofdstuk 2
+ Hoofdstuk 1
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | SHACKLED CITY ADVENTURE PATH | HOOFDSTUK 7 : SOUL PILLARS
Karran Kural Karran Kural Gespeeld bij/in Johan te Grou op 17 feb 2016
(reacties)

De kooi uit de tempel van Wee Jas wordt een mooi plekje voor bedacht op een andere plane! En wel de plane van Sharlie.
Sharlie bedenkt zich dat ze waarschijnlijk wel naar haar plane kan verplaatsen als ze zich daar een tijd op concentreert. Na 4 uur goed nadenken weet ze hoe dat moet.

Twee uren lang mediteren en ze kan met iedereen en alles wat ze vast kan houden naar haar plane teleporteren.

Het beste lijkt het de groep om de kooi in de plasma spuwer te plaatsten.
Als er personen zich in de kooi teleporteren, dan zijn ze toast.

De mummie bevindt zich ook nog in de ruimte van de plasma spuwer. Deze buigt naar Sharlie en doet verder niks.

Terug naar de prime plane is een ander verhaal. Dat lukt Sharlie niet.

Gelukkig zijn daar nog andere middelen voor.

Op zoek naar Karran Kural begint Malbek met een teleport naar de ruimte in het al gevonden Spell weaver complex met de zeer hete smidse.
Dit blijkt zich op de zuid rand van de Demonskar te bevinden en ze moeten naar de noordelijke rand.
Wijselijk wordt er besloten om de krater heen te lopen naar de noord rand. In de krater wemelt het van de demons.

Een paar grotten worden verkend en op een gegeven moment lijkt de groep een grot gevonden te hebben die een paar mijl onder de grond gaat.
Een ondergronds stroompje wordt twee kanten op verkend met een gemakkelijke tovenaars oog.
Een mogelijke ingang naar Karran Kural wordt gevonden die veel belovend genoeg is om naar toe te lopen door de ondergrondse stroom heen.

Door een doorgebroken ijsmuur en een kapotte stalen valhek wordt het al snel erg koud in de grot tot wel -10 graden. En dat terwijl iedereen in natte kleren rondloopt. Dat is wel erg koud.

Een deur leidt naar een gang met cilinders met bevroren spellweaver lichamen. Leven ze nog? Zijn ze dood?

Een tweede set van deuren leidt naar een grote ruimte met ijsmuren met balista schiet gaten en veel magische slierten die door de hele kamer lopen.

Goralt gaat op onderzoek en komt een koude golf tegen van een figuur dat achter de muur door de balista gaten heen schiet. En ook grote hagelstenen komen zijn kant op.
Zonder de magische slierten te raken weet Goralt dit allemaal grotendeels te ontwijken.

Gepost door Johan op 18 februari 2016 om 12:11 uur.
Reacties van bezoekers (53 reacties)
JaccoJacco

En toen werden we aan het lijntje gehouden.

 


Gepost op 18 februari 2016 om 12:17.
JohanJohan

Wel een pijnlijk lijntje


Gepost op 18 februari 2016 om 12:45.
CorDreCorDre (Opa)

Maar de kou is wel uit de lucht...


Gepost op 19 februari 2016 om 23:15.
JohanJohan

Zo de kadootjes zijn ingepakt!!
Laat de Sint vanavond maar komen... cool


Gepost op 20 februari 2016 om 15:18.
JeffJeff

(Prestidigitation maakte van iedereen de kleren droog trouwens. Ook de vachten van de pluizige dieren gefohnd)


Gepost op 20 februari 2016 om 20:05.
TuningTuning

Ik neem aan dat het 'grotten' moet zijn en niet 'groten'

Het laatste deel suggereert dat de slierten stuk gegaan zijn door de koude golf? Of door de hagelstenen?


Gepost op 20 februari 2016 om 20:29.
EricEric

Zonder ze te raken... Niet dat ze weg zijn gegaan. De slierten hebben wel damage gekregen. Dus nog een aantal ronden voorat die weg zijn.


Gepost op 20 februari 2016 om 23:29.
EricEric

voordat*


Gepost op 21 februari 2016 om 9:50.
JohanJohan

laughing


Gepost op 21 februari 2016 om 11:57.
JeffJeff

Grappig artikel, en ik voelde me al een paar keer in de verdediging schieten :)
http://lookrobot.co.uk/2013/06/20/11-ways-to-be-a-better-roleplayer/ 


Gepost op 21 februari 2016 om 14:59.
Wie zegt wat?
Alleen als je ingelogd bent kan je reacties achterlaten.
© 2003 pepijn
 
Fout spreekwoord
Als de put gedempt is, verdrinkt het kalf niet
 
Agenda
We spelen in Grou.
 November 2018
MaDiWoDoVrZaZo
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
 
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
196x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Way of the Wicked
94x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
Amn
23x gespeeld
DnD weekend Runelords 2012-
20x gespeeld
 
Populaire lokaties
Johan te Grou
162x gespeeld
Eric te Wytgaard
15x gespeeld
Opa te Sint Annaparochie
9x gespeeld
Jeff te Leeuwarden
8x gespeeld
Hendrik te Tytsjerk
1x gespeeld
nvt
1x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.