Inhoud Storybook
+ Hoofdstuk 10
+ Hoofdstuk 9
+ Hoofdstuk 8
+ Hoofdstuk 7
+ Hoofdstuk 6
+ Hoofdstuk 5
+ Hoofdstuk 4
- Hoofdstuk 3
  The Flood Festival
  Rules: Crater Ball
  Rules: Drinking
  Rules: Archery
  Rules: Duelling
  Rules: Performance
  Rules:City Triathlon
  Rules: Conjuration
  Rules:Bear Wrasslin´
  Rules: Team Fight
  The Demonskar Ball
3.1Kobolt overval
3.2Inschrijvingen
3.3Flood Festival 1
3.4Flood Festival 2
3.5Flood Festival 3
3.6Victory
3.7Lucky Monkey
3.8Lucky Monkey 2
3.9Lucky Monkey 3
3.10Lucky Monkey 4
3.11Bondage en kaarsvet
3.12In en verkopen
3.13Op zoek naar de wand
3.14Op zoek naar de wand
3.15Op zoek naar de wand
3.16End Level Boss 1
3.17Op zoek naar de wand
3.18Op zoek naar de wand
3.19End Level Boss 2
3.20Op zoek naar de wand
3.21Op zoek naar de wand
3.22Op zoek naar de wand
3.23End Level Boss 3.1
3.24End Level Boss 3.2
3.25End Level Boss 3.3
3.26End Level Boss 3.4
3.27Aftermath 1
3.28Aftermath 2
3.29Demonskar Ball
3.30Demonskar Ball 2
3.31Demonskar Ball 3
+ Hoofdstuk 2
+ Hoofdstuk 1
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | SHACKLED CITY ADVENTURE PATH | HOOFDSTUK 3 : THE FLOOD FESTIVAL
Op zoek naar de wands 10Op zoek naar de wands 10Gespeeld bij/in Jeff te Leeuwarden op 27 jun 2012
(reacties)

Met de celestial bizon voorop wordt de verkenning meteen voortgezet. Een nieuwe ruimte ten westen wordt verkend. Hier komt de groep twee Undead Gnolls tegen. Deze gaan in de aanval wanneer de groep de ruimte betreedt.
Met enige moeite worden deze Gnolls neergeslagen en weer gewoon dead verklaard in plaats van Undead.
Een ruimte verder trekt de aandacht omdat er een zwarte steen in de kamer staat. Een nadeel is dat er ook twee vreemde dwergen staan. Het is duidelijk dat dit ook undead zijn.
Wanneer de groep deze dwergen benaderen wordt het Oletia te spannend en heeft ze grote behoefte om weg te rennen. Even later besluit ook Toubou dat het hem te heet onder de voeten wordt. En met grote passen neemt de vergrootte Toubou het hazenpad.
Malbek besluit om een passend beest op te roepen om deze twee dwergen te lijf te gaan. Er moet nog een tweede summon aan te pas komen om deze dwergen weer ter ruste te leggen.

Als Oletia en Toubou weer terug gekomen zijn wordt er even 10 minuten gerust, waarna de ruimte met de zwarte steen eens goed bekeken wordt. Oletia is er al snel van overtuigd dat het een soort kist is en dat er een val op zit.
Volgens haar zit er een substantie op die niet goed is voor je gezondheid.
Na dit behandeld te hebben met flink wat zuur en het weggespoeld te hebben veegt Oletia de laatste restjes weg en is de val onklaar gemaakt.
Als de zwarte kist opengemaakt is blijkt het niet voor niks. De kist heeft 3 zakken met koper, zilver en goud stukken.
Max wordt geroepen en alle 3 zakken worden meegenomen.



KarakterSpelerXPInfo
CorDre Vulridir Sr 500
Malbek the Beastmaster Jeff 500
Olétia Smooth Handyhand Pake 500
Sharlie Jacco 500
Toubou Tibesti Tuning 500
Plaats de muis boven het om detail informatie te zien.

Gepost door Johan op 28 juni 2012 om 16:28 uur.
Reacties van bezoekers (89 reacties)
JeffJeff
Ik ben blij dat we niet meteen bij deze deur zijn begonnen!
Gepost op 28 juni 2012 om 17:25.
PakePake

Smile

Ik denk dat de dubbele deur er niet voor niets zat en dat die human rogue-fighters hier nooit kwamen. Dus de wands liggen nog ergens verstopt in het vorige deel, net als die ene in de put (bij toeval gevonden door Oletia), detect magic rulez in this case. Wie weet wat er nog in het groene water ligt of aan de overkant (EL5), hehe, beter dan EL7.5.


Gepost op 28 juni 2012 om 19:25.
SharlieSharlie (Jacco)

Gekke vraag maar waren de heren het er over eens dat we eigelijk aan deze kant hadden moeten beginnen. Maar doordat de dames doortastender waren hebben wij een andere route gehad


Gepost op 28 juni 2012 om 19:27.
Olétia Smooth HandyhandOlétia Smooth Handyhand (Pake)

Olétia: Laughing


Gepost op 28 juni 2012 om 19:52.
SharlieSharlie (Jacco)

um *mopelts iets onverstaansbaars en het woord samen en iets met de namen Sharlie en Oletia* bluff roll 15 -1 = 14


Gepost op 29 juni 2012 om 9:09.
PakePake

Yeahzeker!! (bluff roll 15+11=24)
Laughing


Gepost op 29 juni 2012 om 11:19.
JeffJeff

Als je het niet erg vindt... nog een keertje SCAPPEN (kunnen we even rusten en level-up Wink)

 


Gepost op 30 juni 2012 om 13:20.
TuningTuning

Geen probleem denk ik....
Komen we nog wel aan STAP toe voor de 'vakantie' van een ieder?


Gepost op 30 juni 2012 om 17:16.
JohanJohan

Is wat mij betreft prima. Ik heb de datum aangepast.


Gepost op 30 juni 2012 om 17:24.
JohanJohan

De speeltijden lijken dan precies goed uit te komen:

 4-7  SCAP
11-7 STAP Gran finale Deel 1
18-7 SCAP (Marc is er dan niet, maar mist niet de Finale van STAP)
25-7 STAP Gran finale Deel 2
 1-8 1e vakantie week - Geen DND (Marc en Hendrik zijn er niet)
 8-8 SCAP?/STAP Gran Finale Deel 3?
15-8 2e vakantie week - Geen DND (Jacco en Johan zijn er niet)
24-8 Start The Drow campaign? Johan is dan met vakantie.


Gepost op 30 juni 2012 om 17:28.
Wie zegt wat?
Alleen bij een actieve campagne kun je (indien ingelogd) reacties achterlaten.
© 2003 pepijn
 
Fout spreekwoord
Een schip op het strand, is moeilijk uitgraven
 
Agenda
We spelen in Grou
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
204x gespeeld
Way of the Wicked
136x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Opa's campaign
63x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
Kingmaker
49x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
 
Populaire lokaties
Johan te Grou
170x gespeeld
Eric te Wytgaard
15x gespeeld
Opa te Sint Annaparochie
9x gespeeld
Jeff te Leeuwarden
8x gespeeld
Hendrik te Tytsjerk
1x gespeeld
nvt
1x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.