Inhoud Storybook
+ Hoofdstuk 8
+ Hoofdstuk 7
+ Hoofdstuk 6
+ Hoofdstuk 5
+ Hoofdstuk 4
+ Hoofdstuk 3
+ Hoofdstuk 2
- Hoofdstuk 1
1.1Het begin
1.2The Accosted Priest
1.3Walking, Running, Se
1.4Hide and Seek
1.5Hide, Seek and Run
1.6Funny Little Dungeon
1.7Bondgenoot of ...?
1.8Negotiation gone bad
1.9Secret doors...
1.10Dungeon Exploring
1.11Spider Attack
1.12Cameleon Power
1.13Dungeon exploring
1.14Mimicing
1.15Mimic Riddle
1.16Dungeon Exploring
1.17Tentacles
1.18Malachite Fortress
1.19Malachite Fortress 2
1.20Malachite Fortress 3
1.21Malachite Fortress 4
1.22Malachite Fortress 5
1.23Malachite Fortress 6
1.24Malachite Fortress 7
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | SHACKLED CITY ADVENTURE PATH | HOOFDSTUK 1 : LIFE'S BAZAAR
Malachite Fortress 7Malachite Fortress 7Gespeeld bij/in Johan te Grou op 7 jul 2010
(reacties)

De loot wordt ingeladen in Max. Erg handig zo een wandelende kist. Jammer dat er geen scherpe voorwerpen in mogen van Max.

Na het heftige gevecht is het weer goed bijkomen in Cauldron.
De nodige healing wordt uitgedeeld en de rest van de dag wordt rustig doorgebracht in Cauldron.
De volgende dag is iedereen toch wel erg nieuwsgierig naar die gang in de Malachite Fortress waar die stukken metaal langs kwamen zwiepen.
Er wordt besloten om dit stukje ook nog te gaan onderzoeken.
Bij het besteden van de gang klinkt weer een luide knal alsof een stuk steen op zijn plaatst gezet wordt en komen de stukken metaal ook weer langs zwiepen om de groep het leven zuur te maken.
Dit blijkt niet een val te zijn zoals eerst werd gedacht, maar twee metalen apparaten die achter een illusionele muur staan. Deze apparaten zijn ze al eerder tegen gekomen.
Na een verwoed gevecht zijn de apparaten tot puin gemept en kan de dungeon verder onderzocht worden.
Achter de illusionele muren blijken twee kamers te zijn met in elke kamer een hendel.

Onderzoek leert dat deze hendels bedoeld zijn om de twee cellen complexen die verderop liggen af te sluiten of te openen.
In de cellen complexen worden geen humanoids meer aangetroffen, maar een aantal dieren.
Deze dieren zijn schijnbaar de levende etensvoorraad.
De volgende dieren zijn in de cellen:
- Een kleine dinosaurus
- Een das
- Een sint bernard hond, compleet met whisky tonnetje om de nek
- Een havik

Deze dieren worden een voor een meegenomen naar Cauldron, waar Sharlie besluit om de wilde dieren weer vrij te laten.
Sharlie besluit om de hond bij haar te houden, omdat die het in het wild waarschijnlijk niet zou overleven.

’s Avonds wordt zoals afgesproken de kerkbijeenkomst bezocht. Hier worden de helden geëerd voor hun daden en krijgen ze een beloning die de mensen van Cauldron gedoneerd hebben bij de kerken.
Totaal is maar liefst 186,3 gp bij elkaar gebracht.
Sharlie doneert haar deel aan de priesthood, Toubou geeft het aan het weeshuis, Cordre de helft aan het weeshuis en de andere helft aan de kerk, Malbek doneert aan een boekenkring in de stad en Oletia doneert het aan het goede doel “Oletia”.

De kerkbijeenkomst wordt bruut verstoord wanneer er iemand binnen komt stormen: “Help, de goblins overvallen weer iemand.”.
De groep stormt er op af en binnen een paar seconden zijn de goblins geneutraliseerd.



KarakterSpelerXPInfo
CorDre Opa 350
Malbek the Beastmaster Jeff 350
Olétia Smooth Handyhand Eric 350
Sharlie Jacco 350
Toubou Tibesti Tuning 350
Plaats de muis boven het om detail informatie te zien.

Gepost door Johan op 18 augustus 2010 om 20:29 uur.
Reacties van bezoekers (1 reacties)
TuningTuning

Ben benieuwd welke web-edit-foutjes er nu nog inzitten :-D


Gepost op 19 augustus 2010 om 10:27.
Wie zegt wat?
Alleen als je ingelogd bent kan je reacties achterlaten.
© 2003 pepijn
 
Fout spreekwoord
Zoals het klokje thuis tikt, maakt het veel te veel herrie
 
Agenda
We spelen in Grou.
 November 2017
MaDiWoDoVrZaZo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
 
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
175x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Way of the Wicked
74x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
Amn
23x gespeeld
World of Trap
19x gespeeld
 
Populaire lokaties
Johan te Grou
141x gespeeld
Eric te Wytgaard
15x gespeeld
Marc te Sint Annaparochie
9x gespeeld
Jeff te Leeuwarden
8x gespeeld
Hendrik te Tytsjerk
1x gespeeld
nvt
1x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.