|
Inhoud Storybook |
|
|
|
Login |
|
|
|
Registratie |
|
|
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen
achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan. |
|
|
|
HOMEPAGE | SHACKLED CITY ADVENTURE PATH | HOOFDSTUK 1 : LIFE'S BAZAAR
| Malachite Fortress 3 | Gespeeld bij/in Johan te Grou op 19 mei 2010 |
|
(reacties) |
Bij verder onderzoek van de vele deuren in deze hal worden een aantal kamers ontdekt. Een grote slaapplaats met vele bedden en een 4-tal kleinere slaapkamers. In een van de slaapkamers bevinden zich een aantal vreemde wezens. De “deur open en de deur dicht techniek” wordt hier voor het eerst toegepast. Maar nieuwsgierig geworden wat het nu toch is wordt toch die kamer onderzocht. Pas als de vreemde wezens benaderd worden komen deze in actie en beginnen gewoonweg om zich heen te meppen. Malbek weet deze wezen te identificeren als Lemures. Hij heeft ze ook wel een opgeroepen. Zijn lastige beestjes. Kunnen niet veel klappen incasseren, maar weten wel een deel van de klappen te negeren. Na een kort gevecht hebben deze lemures gelukkig de rust gevonden die ze nodig hebben.
De kamer wordt verder onderzocht, maar schijnbaar is de groep ontdekt en worden ze aangevallen door een horde hobgoblins. Ergens moeten een paar blikken opengetrokken zijn, want de kamer vult zich in een mum van tijd met allemaal hobgoblins. Ervaren als de groep ondertussen is worden ze zonder problemen neergeslagen. Toubou weet een aantal ondersteboven te slaan terwijl ze nog niet eens bij hem in de buurt zijn. Malbek en Oletia schieten lustig pijlen op ze af terwijl sharlie ze met twee zwaarden tegenlijk te lijf gaat. Cordre is wat achter een deur aan het spelen en rammelt hier wat mee heen en weer. Nog geen minuut later is de aanval afgeslagen en is de rust weergekeerd.
Hmm, dat is wel erg rustig. Een nieuwe hobgoblin komt eens polshoogte nemen hoe het gevecht afgelopen is. Oei, dat ziet er niet goed uit en hij trekt zich snel weer terug naar zijn meester.
De groep achtervolgt deze hobgoblin naar zijn meester. Hier wordt de “deur open en de deur dicht techniek” nog een keer fijntjes uitgevoerd. Een drietal kinderen zijn aan een paal verderop vastgebonden en een kind bevindt zich op de voorgrond bij Kazmojen en een bebaard persoon. Schijnbaar zijn ze aan het onderhandelen over de prijs. Ook staat er naast Kazmojen een vreemd beest met 4 poten en veel stekels en tanden.
Vervolgens wordt zonder al te veel poes pas met de aanval begonnen wordt. Pijlen worden geschoten, en een slim geplaatste glitterdust weet de uit de kluiten gewassen stekelvarken te verblinden. Sharlie valt het stekelvarken en weet deze te verwonden, maar komt tot de ontdekking dat deze ondanks zijn verblinding nog goed raak weet te bijten.
Een crab wordt opgeroepen en valt Kazmojen aan. Deze crab krijgt meteen een flinke klap voor zijn kaken, maar weet nog overreind te blijven.
Toubou heeft zich op de een of andere manier als een hobgoblin weten te vermommen en weet zo een verrassings aanval uit te voeren. Hierna wordt alles donker in de kamer, maar niet zo pikkenacht donker als sommigen verwacht hadden. Gelukkig valt er nog wel het een en ander te zien.
Het gevecht is gaande en we zijn als groep allemaal screwed.
|
Plaats de muis boven het | | om detail informatie te zien. |
|
|
Gepost door Johan op 24 mei 2010 om 20:07 uur. |
Reacties van bezoekers (99 reacties) |
Jeff
Geweldig! My turn! Gepost op 24 mei 2010 om 20:53. |
Jeff
Het zou heel gemeen zijn om de xp uit te delen voor de lemures en de 28 hobgoblins ;-) Je reputatie als gemene DM zou gemaakt zijn! Gepost op 24 mei 2010 om 23:19. |
Jacco
hahaha jeff reputaties zijn alles he
Gepost op 25 mei 2010 om 0:42. |
Jeff
Hij hapte niet :-(
Ik heb een idee: Action point, Time Stop, level up! Gepost op 27 mei 2010 om 22:20. |
Tuning
hmmm.... leuk idee... Gepost op 27 mei 2010 om 22:21. |
Johan
Moet morgen tijdens het dnd-en even een paar dingen doen voor het werk.
Als het goed is duurt dat niet langer dan 5 minuten. En als het niet goed is, dan duurt het nog een keer 5 minuten. Kan zijn dat er dus even een rookpauze is, als jullie dat niet erg vinden. Gepost op 1 juni 2010 om 20:32. |
Jacco
huh! ja tuurlijk..maar HUH..? voor je werk?
Gepost op 1 juni 2010 om 21:26. |
Johan
Kijk, zomaar een verhaaltje en XP op de site. Net op de valreep!! Gepost op 1 juni 2010 om 21:50. |
Tuning
Als je het niet erg vindt dan sla ik het rook stukje over... :-) Gepost op 1 juni 2010 om 22:08. |
Pake tenzij johan voor echte hema rookworst zorgt. Gepost op 1 juni 2010 om 22:18. |
|
|
|
|
Fout spreekwoord |
|
|
|
Agenda |
|
|
We spelen in Grou
|
Campagne Top 10 |
|
|
|
Populaire lokaties |
|
|
|
|
Johan te Grou
170x gespeeld |
|
|
Eric te Wytgaard
15x gespeeld |
|
|
Opa te Sint Annaparochie
9x gespeeld |
|
|
Jeff te Leeuwarden
8x gespeeld |
|
|
Hendrik te Tytsjerk
1x gespeeld |
|
|
nvt
1x gespeeld |
|
|
|
Overzicht gebruikers |
|
|
|
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien. |
|
|
|
|