Inhoud Storybook
+ Hoofdstuk 7
+ Hoofdstuk 6
+ Hoofdstuk 5
- Hoofdstuk 4
4.1Entree
4.2De swaffel lord
4.3De andere baas
+ Hoofdstuk 3
+ Hoofdstuk 2
+ Hoofdstuk 1
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | AMN | SIDE QUEST DE RODE KARMIJN
EntreeEntreeGespeeld bij/in wytgaard op 26 nov 2008
(reacties)
Entree
De groep gaat verder door het moeras, ondertussen de wonden wat helen. Dan doemt door de mist heen een groot fort op. De rode karmijn. De stenen zijn meer zwart en vochtig. Een nare stemming hangt in de lucht, het is, hier zo dicht bij het fort ook donkerder. Een holte in de muur boven de deur lijkt een ideale plaats om de blauwe edelsteen in te plaatsen. Een schokgolf volgt en iedereen wordt tegen de vlakte geblazen. Iedereen krabbelt weer overeind en gaat naar de dubbele deuren. De zware deuren gaan moeizaam open en een zucht verlaat het gebouw met een diepe donkere onheilspellende kreun. De grote open kathedralische ruimte lijkt leeg, totdat aan het eind op een bovengelegen corridor een driekoppig skelet blijkt de staan. "Wie durft hier mijn domein binnen te treden, na zoveel jaren, soldaten val aan, maak ze af!". Een 2 tal soldaten komen de grote open ruimte binnen, dan volgen er nog 10 die hun posities innemen. In de corridors boven verschijnen nog eens 3. De grote groep heeft een afschrikkend effect, er wordt, onder bevel van de cleric tactisch teruggetrokken. Dit geeft de skeletten de gelegenheid met hun bogen te schieten. Dan wordt de aanval gekozen en al gauw vallen de skeletten op de grond door de rake klappen. De 2 grote soldaten blijken wat meer weerstand te bieden, maar ook deze gaan neer. Met de vuurbol van de wizard worden de skeletten op verdiepingsniveau weggebrand. De groep wil graag door, de weggelopen driekoppige opzoeken. Echter bij het openen van een deur nog op begane grond niveau spreekt een 4 armig skelet "Het is MIJN schat!". Bij die woorden vliegen de avonturiers de kamer binnen, waarschijnlijk nieuwschierig welke schat wordt bedoeld. Een hevig gevecht volgt met deze 4 armige. De vechter van de groep gaat nog even onderuit, maar wordt al snel weer opgelapt. Uiteindelijk valt het skelet naar de grond. De schat die hij bewaakte was: 840gp, goggles en 1 healing potion.
KarakterSpelerXPInfo
Amras Thalion Johan 257
Bethsrynna Tuning 257
Edward De Ath Vulridir Sr 162
Petre Virnuy Jacco 242
Turhan al Hazrad Jeff 242
Plaats de muis boven het om detail informatie te zien.

Gepost door Pake op 26 november 2008 om 23:34 uur.
Reacties van bezoekers (76 reacties)
Vulridir SrVulridir Sr
eh... nothing happened?
Gepost op 26 november 2008 om 23:47.
PakePake
hoho, was nog aan het typen, niet zo vlug he. wees blij dat het er nu al op staat :P
Gepost op 27 november 2008 om 0:00.
JeffJeff
Je bent de -1000 voor doodgaan vergeten bij Marc :)
Gepost op 27 november 2008 om 0:11.
JeffJeff
Belachelijk snel verhaal trouwens. Wist je al wat er zou gebeuren? Tarotkaarten misschien?
Gepost op 27 november 2008 om 0:11.
JeffJeff
En nu dat ik het heb gelezen zie ik dat de kaarten de bijzondere hulp van de sterren hebben onderschat. begrijpelijk - de wegen van de Grotere Machten zijn ondoorgrondelijk.

Ik doe de Dans van Vreugde op zijn stomme botten.
Gepost op 27 november 2008 om 0:14.
PakePake
haha lol :D, alle persoonlijke aanvullingen zijn welkom. Ik hou het bij globale verhaaltjes, en jullie waren weg dus kon ik mooi ff stukje typen, anders heb je kans dat het 2 weken duurt.
Gepost op 27 november 2008 om 0:21.
JeffJeff
Miauw!

De sterren (en de wezen die daar woont) beschermen mij. Zien jullie die tentakels ECHT niet?
Gepost op 27 november 2008 om 0:23.
JeffJeff
Okay, wat er echt gebeurde?
De stomme fighters renden op dat beest af. De verwarde priester van één of andere kleine god moest ze steeds oplappen, de tovenaar probeerde haar vlammen in te zetten maar die drie stoere binken waren steeds in de weg. Ze heeft toch haar best gedaan en wat botten opgebrand. Ik kwam ook naar binnen omdat daar iemand fluisterde. "Turhan," zeiden die stemmen, "De kleuren in de hoek passen bij jouw schoenen, ga daar staan." Toen ben ik in de hoek gaan staan terwijl al die rare mannen hun ding deden met zwaarden. Op een gegeven moment kreeg ik zin in dansen en heb ik de Pixiedans gedaan. Toen werd iedereen voor mij een beetje wazig, en ik wist dat ze mij niet goed konden zien want ze keken nog meer verward dan normaal. Ik zag heel helder hoe de sterren naar beneden kwamen. Ze deden de muren open door de binnenhoeken en straalden op dat ding, om hem te waarschuwen dat mijn dans heel belangrijk was voor Hij-van-wie-je-de-naam-niet-mag-uitspreken. Hij stapte op mij af en de sterren hebben hem gestraft. Toen werd ik gevraagd om bariton te gaan zingen, maar zijn gekraak heeft het geluid verpest. De sterren hebben hem gestraft en ik mocht mijn nummer afmaken en de Vreugdedans doen, want de sterren zeiden dat ze blij waren.
Gepost op 27 november 2008 om 0:36.
TuningTuning
Turbo met verhaal, en turbo met de XP... very nice!
Gepost op 27 november 2008 om 9:32.
PakePake
Het was, zoals Jeff terecht opmerkte een Tomb Guardian en geen Boneshard. :)
Gepost op 27 november 2008 om 12:16.
Wie zegt wat?
Alleen bij een actieve campagne kun je (indien ingelogd) reacties achterlaten.
© 2003 pepijn
 
Fout spreekwoord
Een galg is de beste hangplek
 
Agenda
Voor deze campagne worden er geen sessies meer gepland.
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
204x gespeeld
Way of the Wicked
136x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Opa's campaign
63x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
Kingmaker
52x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
 
Populaire lokaties
grou
15x gespeeld
wytgaard
4x gespeeld
st. anna
2x gespeeld
nvt
1x gespeeld
Leeuwarden
1x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.