Inhoud Storybook
+ Hoofdstuk 7
+ Hoofdstuk 6
+ Hoofdstuk 5
+ Hoofdstuk 4
+ Hoofdstuk 3
+ Hoofdstuk 2
- Hoofdstuk 1
1.1Hello, Sasserine!
1.2Damn, we're good!
1.3Vanthus was hier?
1.4Info en de Arena
1.5Parrot Island
1.6Doden met brieven
1.7Naar binnen!
1.8Tot straks
1.9Ronde Twee
1.10Battle Royale!
1.11Losse eindjes
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | SAVAGE TIDE ADVENTURE PATH | HOOFDSTUK 1: THERE IS NO HONOUR
De boel opruimenDe boel opruimenGespeeld bij/in Grou op 24 okt 2007
(reacties)
Terwijl Bohairic de brieven doorneemt wordt alles wat kostbaar lijkt (en niet overduidelijk gestolen) in de tassen gepropt. Iedereen is er mee eens dat de kunstschatten terug moeten naar de oorspronkelijke eigenaren, en dat het Vanderboren geld bij Lavinia hoort. Ze beslissen om de Wacht in te lichten, maar halen ook de helft van Lavinia haar geld uit de zakjes voor het geval dat ook de Wacht onbetrouwbaar zijn.

Bohairic leest de belangrijkste stukken vanuit de brieven voor, en iedereen is geschokt. Misschien niet verrast, maar wel geschokt.

Dus, we gaan naar Krakenbaai.
Lijkt me duidelijk
Eerst even slapen, h?

Tin vraagt of alles nu in orde is wat betreft het inladen van de verdiende buit. Dan gaat ze via de winkel naar buiten op zoek naar de Wacht. Ze kent zowel eerlijke als oneerlijke officieren en gelukkig treft ze Wachtkapitein Willem Aldevein binnen tien minuten. Ze legt uit wat ze allemaal gevonden hebben, wat voor waardevolle dingen ze ontdekt hebben, en het feit dat niet alles opgeruimd en uitgerooid is. Met twee sergeanten en 10 mannen komen ze terug om de boel in handen te nemen. Ze nemen de kunstschatten en het geld dankbaar in beslag en laten iedereen hun verhaal vertellen. Nadat ze de naam Kellani horen worden ze voorzichtiger met het opschrijven. Daarna worden de officieren naar de slaapkamer geleid waar nog steeds acht of negen dieven vastgebonden liggen. De rhagodessa in de buurt hamert op de deur maar niemand laat het vrij. De party zijn gevraagd of ze willen helpen met het afmaken van het beest maar raden de Wacht aan om Zelkarunes Horns erbij te betrekken. Willem spreekt met Tin af om morgen even te overleggen, en te bedanken voor de tip. Dan gaat hij aan de slag met het oprollen van de rest van de dieven.

De groep gaat daarna eerst naar het park om de ixitxachitls te bevrijden en daarna begraven ze Penkus. Uiteindelijk wordt het tijd om te slapen.


Gepost door Jeff op 26 oktober 2007 om 22:16 uur.
Reacties van bezoekers (3 reacties)
JeffJeff
Leek me handiger om deze zijn eigen hoofdstukje te geven.
Gepost op 26 oktober 2007 om 23:19.
JaccoJacco
Heel duidelijk :D

Gepost op 27 oktober 2007 om 15:28.
OpaOpa
Mee eens... toch iets wat niet mag ontbreken :-)
Gepost op 28 oktober 2007 om 7:55.
Wie zegt wat?
Alleen bij een actieve campagne kun je (indien ingelogd) reacties achterlaten.
© 2003 pepijn
 
Fout spreekwoord
Zoals het klokje thuis tikt, tikt het overal
 
Agenda
Er is geen speeldatum voor deze campagne
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
185x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Way of the Wicked
81x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
Amn
23x gespeeld
DnD weekend Runelords 2012-
20x gespeeld
 
Populaire lokaties
Grou
76x gespeeld
St. Anna
16x gespeeld
Wytgaard
11x gespeeld
Leeuwarden
5x gespeeld
Grou & St. Anne
1x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.