Inhoud Storybook
+ Hoofdstuk 7
+ Hoofdstuk 6
+ Hoofdstuk 5
- Hoofdstuk 4
  Kalender
4.1Het strand
  Can TRex jump?
4.2Eindelijk Farshore
4.3Zestig dagen
4.4Zotzilaha
4.5De mist in
4.6Temple of Demogorgon
4.7Door de portal
4.8Timothy gevonden
4.9Master of Fogmire
4.10One of Seven
4.11Temple of the Jaguar
4.12Snicker-snack!
4.13Dieper en dieper
4.14Vervelende gastjes
4.15A walk in the park
4.16Verdedigingen bouwen
4.17Een nieuwe kennis
4.18Assault on Farshore
  Onderwater
4.19De aanval begint
4.20Een heldin sneuvelt
4.21Aerial Combat!
4.22Een oude kennis
  Knutselen
4.23Victory!!
+ Hoofdstuk 3
+ Hoofdstuk 2
+ Hoofdstuk 1
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | SAVAGE TIDE ADVENTURE PATH | HOOFDSTUK 4: THE ISLE OF DREAD
Wat een keuze, wat moet eerst?Wat een keuze, wat moet eerst?Gespeeld bij/in Grou op 2 jun 2009
(reacties)

LOOT VAN HET GEVECHT


1065gp

Large scorpion venom (5 doses) - DC18 1d6 Str/ 1d6 Str

MW Arrows (50)
MW Studded Leather x2
MW Falchion
MW Small Battleaxe
MW kama

Potion - Shield of Faith +2
Potion - Bulls Str (4 points)
Potion - Cure Light Wounds x2
Potion - remove fear

+1 Chain shirt x2
Cloak - Resistance +1
Mighty Composite Shortbow +1 (+2 Str)
Amulet of natural armour +1
Small Light Metal Shield +1
Least Crystal of Arcane Steel
Healing Belt


FARSHORE OPBOUWEN


Even voor de duidelijkheid: Farshore is op de westkant van Temute, een klein eilandje aan de zuidkant van het Isle of Dread

Defensieve verbeteringen
Kerkje: hulp met het maken van potions, scrolls, holy water
Haven: Misschien iets onderwater plaatsen?
Palisade/ Grote hek: Een goede ingenieur kan hier wat verbeteren
Uitkijktorens: Nog twee zou wel handig zijn; één voor de haven, één aan het Noordoosten

Efficentie
Aldwattle's lab: Een rommel. Iemand die goeie items kan maken kan hem wat leren en zelf goed werken
Kerkje: Hallow op de begraafplaats
Infirmerie: Een goeie healer en een weekje - maakt het efficienter
Boerderijen: Kan beter functioneren en de stad beter bevoorraden
Mijnen: Kan efficienter
Sellis' Timmer en metaalbedrijf - voor iemand die wapens en harnassen maakt

Gevaarlijk werk
Lost village: ergens op Temute (dit eilandje)
Leerlooierij: willen graag wat bijzondere huiden
Troglodytes: Zorgen voor problemen op Temute, zijn in een moeras dichtbij de beste bomen en vruchten
Warenhuizen: Diefstal moet stoppen

Grotere klussen:

Mazticans (Olman, noemen ze zichzelf) rekruteren
Timothy vinden/ redden. Je hebt alleen zijn hand en zijn wand
Een route naar de teer vinden
Rakasta (katvolk) wapens bergen
Thanatons rekruteren

Andere ideeen die ik gehoord heb
Dinosaurussen en andere beesten temmen
Emraag (Dragon Turtle) afkopen/ rekruteren
Vette items maken en inzetten
Mensen trainen in een montage zoals in de films

De Jade Ravens kun je ook inzetten voor bepaalde klussen. Wees voorzichtig - ze zijn 5e level =D


 


Farshore–Mora: Per kano – halve dag
Mora–Tanaroa: Goed onderhouden pad door weiland – 1 dag
Tanaroa–tar pits: Slecht onderhouden pad, voornamelijk regenwoud, ook door De Muur. 2 ¼ dagen
Tar pits–Fangs of Zotzilaha: Bergopwaarts, bos en struikgewas, geen pad. 1 ¼ dagen
Tar pits–phanaton village: Slecht onderhouden pad tot aan het einde, dan een uur door dicht regenwoud. 2 ½ dagen
Farshore - Sea Wyvern crash site: Langs de oostkust in de Blue Nixie. 4 ½ dagen

reageer



Gepost door Jeff op 4 juni 2009 om 1:00 uur.
Reacties van bezoekers (39 reacties)
TuningTuning

Nieuwe OOTS


Gepost op 30 mei 2009 om 15:21.
TuningTuning

Volgens mij is Timothy nummer 1 op de lijst.
Misschien eerst nog een beetje rust na het gevecht?(1 nachtje) Kunnen we meteen onze zaakjes hier even op orde krijgen qua volgorde e.d.


Gepost op 30 mei 2009 om 15:22.
EricEric

geen idee, Tim was niet te bereiken toch?


Gepost op 1 juni 2009 om 0:14.
EricEric

beetje zonde om een week te gaan zoeken, als we hem niet eens kunnen bereiken.


Gepost op 1 juni 2009 om 0:16.
JeffJeff

Sheler is overtuigd dat hij leeft en wordt gemarteld in een mistige demonengebied.
Je kunt er snel even langsvliegen toch? ;-)


Gepost op 1 juni 2009 om 0:19.
OpaOpa

Ik laat het helemaal aan jullie over of jullie Timothy gaan zoeken. Jullie mogen ook best wat anders doen. Ik heb Tim echter als TOP PRIORITY. Er is iets daar, iets vaags/mistigs... Wat weet ik niet maar het is niet goed en houdt zich bezig met Tim.
Als niemand meegaat is dat prima. Dan ga ik alleen. . . . . .

Jeff ik zal al mijn items uitgebreid in een lijst opnemen... :-)


Gepost op 1 juni 2009 om 0:50.
JaccoJacco

Tin gaat ook op zoek naar tin..

en ik zal het morgen of overmorgen regelen..

en hier volgt sheler haar lijstje met items die ze gebruikt....

 

:

 

...

 

 

 

.

.

 

 

 

.

 

 

 

.

 

.

.

 

.

 

.

 

 


Gepost op 1 juni 2009 om 1:03.
JaccoJacco

zoiets toch?

 


Gepost op 1 juni 2009 om 1:04.
EricEric

uuuhm, groooooot SPAM blok? Foei Jacco.
Oh dus hij (tim) is boven op die berg, waar niemand uit terug komt, nou dan gaan we daar toch even langs.


Gepost op 1 juni 2009 om 2:13.
JeffJeff

Sheler had haar droom toen jullie bij Bluefin Reef langs voeren....meer zeg ik niet


Gepost op 1 juni 2009 om 2:36.
Wie zegt wat?
Alleen bij een actieve campagne kun je (indien ingelogd) reacties achterlaten.
© 2003 pepijn
 
Random insult
If wit was chocolate you wouldn't have enough to fill an M&M.
 
Agenda
Er is geen speeldatum voor deze campagne
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
204x gespeeld
Way of the Wicked
115x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
Amn
23x gespeeld
DnD weekend Runelords 2012-2019
22x gespeeld
 
Populaire lokaties
Grou
76x gespeeld
St. Anna
16x gespeeld
Wytgaard
11x gespeeld
Leeuwarden
5x gespeeld
Grou & St. Anne
1x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.