Inhoud Storybook
+ Hoofdstuk 6
- Hoofdstuk 5
5.1To the fane
5.2Meet the dragons
5.3First steps
5.4Eerste kamer
5.5Bone devil
5.6Tempel
5.7Stapje terug
5.8Botterik verslagen
5.9In de keuken
5.10Weer naar buiten
5.11Weer naar binnen
5.12Hot....
5.13Inner sanctum
5.14Aspect of Tiamat
+ Hoofdstuk 4
+ Hoofdstuk 3
+ Hoofdstuk 2
+ Hoofdstuk 1
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | CAMPAGNE CHANNATH | THE FANE OF TIAMAT
De martel kamerDe martel kamerGespeeld bij/in Johan Wiersma op 2 jan 2008
(reacties)
Het martelen kan beginnen
De groep herstelt zichzelf door de wonden zoveel mogelijk te genezen en doorzoeken daarna de grote kamer. Dit blijkt een soort van slaapkamer te zijn waar flink wat slaapplekken aanwezig zijn. Een klein kamertje in de buurt blijkt een voorraad kamer te zijn. Hier liggen voornamelijk bedlinnen en dergelijke. In de slaapkamer wordt ook nog een soort van kluis gevonden, en na wat priegelen weet de groep zich toegang te verschaffen. Hierin liggen een aantal items die verdeeld worden zonder er verder aandacht aan te schenken(geen identify achtige dingen). Hierna is de eerstvolgende deur aan de beurt. Deze blijkt de toegang tot een soort van gevangenis/martelkamer te herbergen. Hier is ook een duivelachtig wezen aanwezig die het de groep flink lastig maakt. Echter de groep houdt de overhand en na een aantal rondes van gevechten ziet het monster zich genoodzaakt te vluchten.(teleport) Jo is nu helemaal ge-boost en heeft na een angstig moment er weer zin in. Flash ziet meer heil in het onderzoeken van deze kamer. Misschien zitten er nog creaturen vast? De tijd zal het leren....
KarakterSpelerXPInfo
Eon Pake 300
Feravel Jeff 200
Flash Johan 300
Jo Jacco 250
Retop Vulridir Sr 300
Plaats de muis boven het om detail informatie te zien.

Gepost door Tuning op 3 januari 2008 om 9:56 uur.
Reacties van bezoekers (6 reacties)
PakePake
Vast geen portal in 1 van de cel-kamers
Gepost op 3 januari 2008 om 10:26.
JaccoJacco
misschien een geheim deurtje dacht ik

Gepost op 3 januari 2008 om 13:26.
Vulridir SrVulridir Sr
Misschien wel iets in de het uitklap-fakir-bed...
Gepost op 3 januari 2008 om 13:33.
PakePake
Hé, Eon is wel level 10, duh
Gepost op 3 januari 2008 om 20:01.
Vulridir SrVulridir Sr
Hahaha en dat beest kon dat ook wel voelen geloof ik. Je schoot fijne gaten!
Mijn level 8 kwam er maar matig door.
Gepost op 4 januari 2008 om 14:48.
JeffJeff
Yikes! Demons!
Gepost op 6 januari 2008 om 16:51.
Wie zegt wat?
Alleen bij een actieve campagne kun je (indien ingelogd) reacties achterlaten.
© 2003 pepijn
 
Fout spreekwoord
Vrij verstandig, neuk een appel
 
Agenda
Voor deze campagne wordt er niet meer gepland.
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
204x gespeeld
Way of the Wicked
136x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Opa's campaign
63x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
Kingmaker
52x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
 
Populaire lokaties
Johan Wiersma
40x gespeeld
Opa
7x gespeeld
Eric van der Veen
4x gespeeld
Tytsjerk
2x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.