Inhoud Storybook
+ Hoofdstuk 6
+ Hoofdstuk 5
- Hoofdstuk 4
4.1Naar Rethmar
4.2Gevechtsplannen
4.3The Red Dragon
4.4The Dawn way
4.5Battle the Behir
4.6Sluipschutter
4.7De beslissende slag
  En toen
+ Hoofdstuk 3
+ Hoofdstuk 2
+ Hoofdstuk 1
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | CAMPAGNE CHANNATH | THE BATTLE OF RETHMAR
Barricade van de Dawn wayBarricade van de Dawn wayGespeeld bij/in Johan Wiersma op 29 aug 2007
(reacties)
Golf na golf
De verdedigers hebben de koppen bijelkaar gestoken en een plan gesmeed. Hierbij is voor elk van de verdedigers bekend wat hij of zij zou moeten doen. De groepsleden geven de commando's en zorgen dat alles in goede banen geleid wordt. Er worden ook nog snel wat barricades heen en weer geschoven waarna het tijd is om posities in te nemen... De eerste golf, van hobgoblins en manticores, komt er aan. Ondertussen is ook Flash weer op de pegasus en onderweg om de groep te versterken. Hij komt aan kort nadat de gevechten zijn begonnen. De manticores gaan voorop en gebruiken hun gevaarlijke stekels om snel wat tegenstanders uit te schakelen. Deze tegenstanders blijken hoofdzakelijk te bestaan uit stadswacht, en ze vallen als vliegen. Direkt achter de manticores aan volgt een groep hobgoblins. Deze zijn goed uitgerust met pijlen en longswords. Ondertussen zijn de manticores bedolven onder een spervuur van pijlen en gaan neer. De hobgoblins zetten door maar bereiken maar net de barricade voordat ook zij uitgeschakeld zijn. Daarna is er een kleine rustpauze en worden snel weer een aantal van de stadswachten opgelapt. Ook niks te vroeg, want terwijl Jo nog een gevelde manticore doorzoekt komen al een achttal woeste bugbears aangestormd. Zij zijn iets voorvarender, en ondanks dat de dwergen een stuk of wat bijltjes in de strijd gooien komen een aantal van deze monsters toch al over de barricade. Hoewel het gevecht met de bugbears zwaar is vallen er aan de kant van de helden geen doden. De dwergen zijn blijkbaar prima in staat om zware klappen te vangen. Nadat de bugbears uitgeschakeld zijn is het weer tijd voor een kleine adempauze... Hoewel ze nog niet zichtbaar zijn heeft de groep een angstig voorgevoel dat elke volgende golf van aanvallen moeilijker zal worden.

Na de Bugbears
KarakterSpelerXPInfo
Ben Dit Vulridir Sr 1.200
Eon Pake 1.200
Feravel Jeff 1.150
Flash Johan 1.150
Jo Jacco 1.200
Plaats de muis boven het om detail informatie te zien.

Gepost door Tuning op 30 augustus 2007 om 8:17 uur.
Reacties van bezoekers (50 reacties)
Vulridir SrVulridir Sr
En ik was juist zo nieuwsgierig naar de (bonus) Xp !
Gepost op 30 augustus 2007 om 8:52.
Vulridir SrVulridir Sr
Was wel een hele coole battle !
Gepost op 30 augustus 2007 om 8:53.
JeffJeff
De eerst helft was echt stoer! Ben benieuwd wat er na de rust komt :)
Gepost op 30 augustus 2007 om 9:50.
Vulridir SrVulridir Sr
Rust? Je bedoelt die 30 tot 40 seconden tussen de aanvalsgolven?
Gepost op 30 augustus 2007 om 10:17.
JohanJohan
Maak daar maar 12 tot 18 seconden van...
Ik gok op 12, dan kan het altijd nog meevallen.

Wat zal de behir allemaal voor troepen meenemen?
Misschien komt hij alleen, dan schieten we hem uit de lucht voordat hij bij ons komt.
Gepost op 30 augustus 2007 om 11:58.
Vulridir SrVulridir Sr
Wat !!! Kan dat ding nog vliegen ook?
Ik ga in iedergeval niet veel doen. Ik ben voor melee, en daar is het ding beter in heb ik begrepen.
Gepost op 30 augustus 2007 om 13:06.
JeffJeff
Hey Eon - vraag je telepathische vrienden of iemand Oil of Slipperiness heeft - dan gaan we lekker grappelen met het beest :) Schiet je uit zijn greep als een geoliede hamster uit een blaaspijp :)
Gepost op 30 augustus 2007 om 18:58.
JeffJeff
En hoe weet je dat het nog niet te zwaar is? Jo heeft haar broek nog steeds aan kunnen houden ;)

Gepost op 30 augustus 2007 om 20:46.
JeffJeff
Het was geen zapp - het was HAK!!! :-)
Gepost op 30 augustus 2007 om 20:47.
TuningTuning
Ok... HAK ;-)
Gepost op 30 augustus 2007 om 20:49.
Wie zegt wat?
Alleen bij een actieve campagne kun je (indien ingelogd) reacties achterlaten.
© 2003 pepijn
 
Fout spreekwoord
Al het goede komt uit de tap
 
Agenda
Voor deze campagne wordt er niet meer gepland.
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
204x gespeeld
Way of the Wicked
136x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Opa's campaign
63x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
Kingmaker
52x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
 
Populaire lokaties
Johan Wiersma
40x gespeeld
Opa
7x gespeeld
Eric van der Veen
4x gespeeld
Tytsjerk
2x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.