Inhoud Storybook
+ Hoofdstuk 6
+ Hoofdstuk 5
+ Hoofdstuk 4
+ Hoofdstuk 3
+ Hoofdstuk 2
- Hoofdstuk 1
1.1Introductie
  Vraath keep
  Vraath Keep
1.2De overval
1.3Drellin's Ferry
1.4Vraath keep
1.5De verovering
1.6Warklegnaw
1.7Skull Gorge Bridge
1.8Evacuate!
1.9Wat nu?
  De kaart
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | CAMPAGNE CHANNATH | HET BEGIN
Meeting the giantMeeting the giantGespeeld bij/in Johan Wiersma op 1 nov 2006
(reacties)
Keep the keep?
De groep wind er geen doekjes om... Er wordt onderzocht, gezocht en ook nog geheeld. Oh ja, en ondertussen word er ook nog wat geslapen. Na flink wat zoek, beuk, trek, duw en mep werk wordt de verborgen schat van de keep gevonden. Een aantal kleine kisten, veel papierwerk en natuurlijk de grote schat... Heel veel grote tanden, de schedel van een zwarte draak, een prachtige staf en nog wat leuke kleinere voorwerpen. Als iedereen tevreden is dat alles is gevonden gaat de groep terug richting Drellin's Ferry. Jorr wordt gevraagd om de Bugbear te achtervolgen en over een aantal dagen de groep daarover te informeren. De volgende dag is de groep terug in Drellin en brengt rapport uit. Hierna wordt eigenlijk meteen de nieuwe opdracht gegeven. Zoek uit wat de goblins hier komen doen, en waar ze precies vandaan dan wel langs komen. In de komende dag worden de verschillende voorwerpen gedentificeerd en de kistjes geopend. Er blijkt zelfs een eigendomsacte van Vraath keep in de zitten. En aangezien er niemand verder is die rechten kan claimen mag de groep, in elk geval voorlopig, zich eigenaar van Vraath Keep noemen. De dag daarop gaat de groep vol goede moed weer richting Jorr... Hier aangekomen blijkt het dat Jorr flink geraakt is tijden een goblin ambush. Maar blijkbaar heeft hij het overleeft en nu de groep hem opgelapt heeft wil hij wel mee om uit te zoeken waar dat drakengebroed vandaan komt. Eerst wordt het brede pad de bergen in gecontroleerd, deze splitst van de "Dawn way" ongeveer een 8 mijl vanaf de keep. Terwijl ze dit pad volgen komen ze bij een oud fort. Dit fort is gemaakt van grote boomstammen en hoewel deze duidelijk jaaaaaren niet onderhouden is blijkt deze nog wel bewoont. Er zit een grote reus bij een kampvuur(tje) zijn avondeten te roosteren aan een spies. Hij blijkt wat in zichzelf te mompelen en wanneer hij uiteindelijk door heeft dat er wat mensen verderop staan springt hij op, pakt zijn grote knuppel van de grond en zwaait deze dreigend richting de groep. Jo blijkt opeens wat vriendelijker te zijn jegens de mensheid en alles wat daarop lijkt. Waarschijnlijk omdat een menselijke priester haar het zichtvermogen terug gegeven heeft. Nu probeert ze met al haar charmes de grote reus in een vriendelijkere stemming te brengen. En tot verbazing van de meeste aanwezigheden blijkt dit aardig te lukken. Zo goed zelfs dat ze uitgenodigd worden om een hapje mee te eten. Na wat gepraat wordt besloten dat de oude reus zijn familie op gaat halen om de goblins en hun vriendjes het achtereind van een boomstam te laten zien. Deze afspraak wordt beklonken met de overdracht van een oud familiestuk, de reuzenhandschoen die de groep in Vraath keep gevonden had. Na een rustige nacht is het tijd om verder de route te verkennen en de groep gaat naar Skull Gorge Bridge. Hier komen ze aan het eind van de middag aan en het blijkt dat deze zwaarbewaakt wordt door een groep hobgoblins en een jonge groene draak.
KarakterSpelerXPInfo
Alia Pake 850
Feravel Jeff 850
Flash Johan 950
Jo Jacco 950
Thudain Slicingsword Vulridir Sr 850
Plaats de muis boven het om detail informatie te zien.

Gepost door Tuning op 2 november 2006 om 19:59 uur.
Reacties van bezoekers (6 reacties)
Vulridir SrVulridir Sr
niet echt veel hack-and-slash maar wel leuk role play. was toch weer een leuke avond
Gepost op 2 november 2006 om 22:09.
PakePake
toch wel een grote draak zo te zien
Gepost op 3 november 2006 om 9:52.
JohanJohan
Hmmm, leuk roleplaying? Ik een beetje lopen zeuren over wat wel en niet kan en wat wel en niet van ons is? :-) Maar als ik dan ook over ben, dan is het ook resoluut...
Gepost op 3 november 2006 om 12:42.
Vulridir SrVulridir Sr
Ik heb daar geen probleem mee hoor als Flash de eigenwijze rechter dan recht-vaardige paladingdong wil uithangen.... Kan hooguit ergens een keer tegen een dwergenvuist aanlopen.....
Gepost op 3 november 2006 om 19:59.
Vulridir SrVulridir Sr
live is a bitch ;-)
Gepost op 3 november 2006 om 19:59.
JeffJeff
Als Flash met zijn geweten even worstelt snap ik het heel goed. Hebzucht hoort niet bij een paladin, ook al is het een prachtig stukje woonerf. Een echt fixer-upper :)
Gepost op 4 november 2006 om 12:19.
Wie zegt wat?
Alleen bij een actieve campagne kun je (indien ingelogd) reacties achterlaten.
© 2003 pepijn
 
Fout spreekwoord
Als een donderdag bij heldere hemel
 
Agenda
Voor deze campagne wordt er niet meer gepland.
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
204x gespeeld
Way of the Wicked
136x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Opa's campaign
63x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
Kingmaker
52x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
 
Populaire lokaties
Johan Wiersma
40x gespeeld
Opa
7x gespeeld
Eric van der Veen
4x gespeeld
Tytsjerk
2x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.